Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 19. maj 2011, 13:47
Køllen I Møllen skrev:Brian Thuesen skrev:Medmindre der er sket noget markant de seneste år, så finder du ikke overnatning i NY til de priser. Jeg var der i to omgange for to år siden og boede på Candy Hostel, med et meget lille, beskedent værelse med bad på gangen. Det kostede omkring 600 kr. per nat og var det billigste vi kunne finde.
http://www.hotels.com" onclick="window.open(this.href);return false; kan anbefales til at finde overnatning.
|Brian
doukas skrev:Et godt og billigt hostel i New York. Afstand må selvfølgelig gerne være i nogenlunde nærhed af Manhatten. Ellers skal det bare være i nærheden af en subway.
Forestiller mig en pris omkring 150-250 pr nat.
Jeg boede i Harlem til ca 250kr pr nat. Men hvis man er "mørkeræd" er det nok ikke det rette sted...

Køllen for fanden!
Jeg kan anbefale Hotel 17, på East 17. Billigt, rent, god beliggenhed. Manhattan Murder Mystery og et par musikvideoer er skudt på de Mad Men lignende værelser...
-
Jonas K
- 1. div

- Geografisk sted: Færøkroen
som kan hjælpe med windows media player i Firefox. Hver gang jeg forsøger at se et program på fx. dr.dk kan jeg ikke se det i firefox. Den popper op og siger jeg mangler en plugin, men selvom jeg installerer den virker det ikke.
Any ideas?
Martin P - ægte Aalborg
-
MichaelLarsen
- Landshold

Jonas K skrev:som kan hjælpe med windows media player i Firefox. Hver gang jeg forsøger at se et program på fx. dr.dk kan jeg ikke se det i firefox. Den popper op og siger jeg mangler en plugin, men selvom jeg installerer den virker det ikke.
Any ideas?
Har ikke lige løsningen på dit problem i Firefox, men prøv evt. Google Crome, den har jeg endnu ikke oplevet problemer med:
http://www.google.com/chrome/?hl=da den er simpel, hurtig og med mulighed for oceaner af udvidelser.
Non scholae, sed vitae discimus
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
MichaelLarsen skrev:Jonas K skrev:som kan hjælpe med windows media player i Firefox. Hver gang jeg forsøger at se et program på fx. dr.dk kan jeg ikke se det i firefox. Den popper op og siger jeg mangler en plugin, men selvom jeg installerer den virker det ikke.
Any ideas?
Har ikke lige løsningen på dit problem i Firefox, men prøv evt. Google Crome, den har jeg endnu ikke oplevet problemer med:
http://www.google.com/chrome/?hl=da den er simpel, hurtig og med mulighed for oceaner af udvidelser.
Jeg mener bestemt at præcis WMP-plugin/embed-player ikke fungere i FF. Jeg har i hvertfald rodet meget med det i forbindelse med programmering af et site og gik senere over og brugte en en flv player i stedet.
Flash og WMP har i øvrigt ikke noget med hinanden at gøre, så det burde ikke være fejlkilden.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Krushave
- 1. div

- Geografisk sted: Nørresundby
Jonas K skrev:som kan hjælpe med windows media player i Firefox. Hver gang jeg forsøger at se et program på fx. dr.dk kan jeg ikke se det i firefox. Den popper op og siger jeg mangler en plugin, men selvom jeg installerer den virker det ikke.
Any ideas?
Følg vejledningen på denne side:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Usi ... %20Firefox
-
SimonJ
- 1. div

Jeg søger to billetter eller mere til aftenens kamp. Men jeg gider ikke at betale 200+ for billetterne. Er der tilbud eller lignende på billetter? Jeg lod mig fortælle, at der var billetter til 25 kr?
-
SimonJ
- 1. div

danielnoll skrev:SimonJ skrev:Jeg søger to billetter eller mere til aftenens kamp. Men jeg gider ikke at betale 200+ for billetterne. Er der tilbud eller lignende på billetter? Jeg lod mig fortælle, at der var billetter til 25 kr?
Nu har jeg lige tjekket billetnet hvor man tilsyneladende kan få siddepladser til 40 kroner.
Edit: Der er så dem med begrænset udsyn.
Det er vel også fint nok, man kan jo bare stille sig oppe bag ved, ellers er der altid ledige pladser.
-
Holm-o1
- Allstar

Til kampen mod Island, der er der billetter til vest for 25 kroner!
..
-
SimonJ
- 1. div

Holm-o1 skrev:Til kampen mod Island, der er der billetter til vest for 25 kroner!
Har du et link? <'''3
-
kasper.a
- Landshold

- Geografisk sted: 9550
Hent Martin P. og Bræmer hjem!
-
SimonJ
- 1. div

Jeg tager ikke i mod svar fra dig
-
MichaelLarsen
- Landshold

Jeg søger forslag til underholdning, stand-up, musik og lign. til en 50 års fødselsdag, der skal holdes i september på Ristorante SanGiovanni

Non scholae, sed vitae discimus
-
thomasjn
- Allstar

Nogen der ved, hvordan man får gmail til at hente mail fra en Microsoft Outlook Web Acces. AAU har indført dette skrækkelige Microsoft system og kan hverken hente mails derfra i gmail eller sætte den op til at forware mails ordentligt fra den anden ende.
Jeg vil gerne forwarde mails på den måde så 'Til' adressen forbliver min AAU mailadresse. Således vil det være muligt at filtrere modtagne mails. Men kan kun få den til at forwarde, hvor den erstatter 'Til' adressen med den adresse der forwardes til.
Nogen der kender en løsning på dette enten på den ene eller anden måde?
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).
Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Lindvang
Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).
Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Nu. Dog kender jeg intet til steder på Sjælland. Jeg plejer at fortære sådanne på Læsø.
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
Lindvang skrev:Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).
Nu. Dog kender jeg intet til steder på Sjælland. Jeg plejer at fortære sådanne på Læsø.
Ja, det ville også helt klart være at foretrække, men da resten af festen foregår i Sorø, vil det nok være lidt upraktisk.
Jeg fandt ud af at man faktisk kan købe online på skagenfood.dk - uden at abonnere på deres pakker, men det lyder lidt dyrt med 400,- + porto for 2 kilo. Med en far i fødevarebranchen og sommerjobs på diverse fødevarvirksomheder er jeg vokset op med gode og billige råvarer - måske er jeg bare forvænt.
Er der nogen der har en ide om hvor mange 2 kilo rækker til (forret).
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Lindvang
Pastorius skrev:Lindvang skrev:Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).
Ja, det ville også helt klart være at foretrække, men da resten af festen foregår i Sorø, vil det nok være lidt upraktisk.
Jeg fandt ud af at man faktisk kan købe online på skagenfood.dk - uden at abonnere på deres pakker, men det lyder lidt dyrt med 400,- + porto for 2 kilo. Med en far i fødevarebranchen og sommerjobs på diverse fødevarvirksomheder er jeg vokset op med gode og billige råvarer - måske er jeg bare forvænt.
Det er dyrt, synes jeg. Og to kilos rækkevidde kommer jo an på, om det er hele hummere eller haler.
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
Lindvang skrev:Pastorius skrev:Lindvang skrev:Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).
Det er dyrt, synes jeg. Og to kilos rækkevidde kommer jo an på, om det er hele hummere eller haler.
De er hele, så jeg regner ikke med der er mere end til fem maks. seks.
Med venlig Hilsen
--
Robert