Det pisser mig af tråden
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Re: Det pisser mig af tråden
Kresten Poulsgaard pisser mig stadig af! Kan ikke glemme, da jeg som 7-årig var nede i pølsevognen med min daværende stedfar. Poulsgaard spørger først ham, hvad han skal have. Og efter han har bestilt spørge han fandme: "Hvad skal den lille pige så ha'?" <--- WHAT???? Godt nok havde Deacon en stor hårpragt dengang... meeeeeeen!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Nu yndede den gode Poulsgaard jo også at kalde hans eget bagland for en gang tøsedrenge (jvf. den famøse årskongres for fremskridtspartiet), så han red vel bare videre på bølgen da han blev pølsemand. Af mange kandidater må han være den største klaphat der har siddet i tinget.John Deacon skrev:Kresten Poulsgaard pisser mig stadig af! Kan ikke glemme, da jeg som 7-årig var nede i pølsevognen med min daværende stedfar. Poulsgaard spørger først ham, hvad han skal have. Og efter han har bestilt spørge han fandme: "Hvad skal den lille pige så ha'?" <--- WHAT???? Godt nok havde Deacon en stor hårpragt dengang... meeeeeeen!!!!!
Åh ja, Poulsgaard.... Hvem husker ikke den legendariske sætning: "jeg kan se på formandens rejsning at min taletid er ved at være forbi!" (sagt på Folketingets Talerstol.... Eller "unge der lugter af hest, de lugter ikke af hash" (sagt meget bondsk)....limey skrev:Nu yndede den gode Poulsgaard jo også at kalde hans eget bagland for en gang tøsedrenge (jvf. den famøse årskongres for fremskridtspartiet), så han red vel bare videre på bølgen da han blev pølsemand. Af mange kandidater må han være den største klaphat der har siddet i tinget.John Deacon skrev:Kresten Poulsgaard pisser mig stadig af! Kan ikke glemme, da jeg som 7-årig var nede i pølsevognen med min daværende stedfar. Poulsgaard spørger først ham, hvad han skal have. Og efter han har bestilt spørge han fandme: "Hvad skal den lille pige så ha'?" <--- WHAT???? Godt nok havde Deacon en stor hårpragt dengang... meeeeeeen!!!!!
we'll always go down fighting....
må jeg i den anledning bidrage med denne lille "golden nugget":
http://www.youtube.com/watch?v=HauY2Yacm50
http://www.youtube.com/watch?v=HauY2Yacm50
- MichaelLarsen
- Landshold

Må være dig svar skyldigt, for du har jo i en anden tråd lovet at smide et billede op, godt nok med visse betingelser, men vi venter stadigKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at når jeg er i svømmehallen med min datter og hun har lyserøde badebukser på kommer der, næsten hver gang, en pensionist hen og siger "Nej, hvor er HAN sød" eller lign.... Ligner jeg bare en der har en 2-årig bøssesøn der går i lyserøde badebukser, eller hvad?
Non scholae, sed vitae discimus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, vi venter stadig på Hr Tveskæg. Den tøsedreng...MichaelLarsen skrev:Må være dig svar skyldigt, for du har jo i en anden tråd lovet at smide en billede op, godt nok med visse betingelser, men vi venter stadigKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at når jeg er i svømmehallen med min datter og hun har lyserøde badebukser på kommer der, næsten hver gang, en pensionist hen og siger "Nej, hvor er HAN sød" eller lign.... Ligner jeg bare en der har en 2-årig bøssesøn der går i lyserøde badebukser, eller hvad?
Janteloven eksisterer IKKE!
jeg er sur over gistrup er død.. var ellers sikker på han var udødelig.... 
den mand var alt for klog til hans eget bedste...
Jeg er også overbevist om, at Anthon Berg og deres marcipanbrødsdivision begræder tabet.Coma skrev:jeg er sur over gistrup er død.. var ellers sikker på han var udødelig....
GAIS, GAIS, Baby!
hvis man har aktier der bør man nok sælge asap.Dübelius skrev:Jeg er også overbevist om, at Anthon Berg og deres marcipanbrødsdivision begræder tabet.Coma skrev:jeg er sur over gistrup er død.. var ellers sikker på han var udødelig....
- alexmk
- 1. div

- Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge
Det pisser mig af, at præmien var en Select-fodbold (som jeg fik for min 17. plads i selvsamme turnering)le Cid skrev:Det pisser mig af, at jeg var 2 runder fra at vinde een af de helt store præmier for få år siden - men jeg endte som nummer 19, og blev præmieret med en fodbold(!)
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.
"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.
"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Det pisser mig af at AaB Sport and Fashion ikke har en skid spiller merchandise i butikken. Det eneste jeg kunne finde med Michael Jakobsen var en musemåtte og et autograf kort. Ingen plakater, halstørklæder med hans navn. Intet. Og det var ikke kun med MJ det var galt, der var ikke ret meget spiller merchandise generelt. Det er bare ikke godtnok
Det pisser mig af at TV2 har lavet den mest nederen TV-oversigt jeg nogensinde har set. Hvorfor? 
Jeg kender (og kendte) såmænd godt til cafeen, som jeg også lige var et enkelt smut forbi omkring 10 minutter en dag, men det var kun lige for at tjekke resultater fra træningskampe. Og resultatet mod AGF pissede mig faktisk lidt af!Kiilerich skrev:Det pisser mig af at du ikke kender til/har tænkt dig at bruge internetcafeen på Roskilde i et ekstremt tilfælde som dette - altså - vi snakker trods alt en hel uge!Kenneth K skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke rigtig kan følge med i den her tråd den næste uge, hvor jeg er på Roskilde!
Desuden pisser det mig af, at jeg er så ynkelig, at jeg vil savne en tråd på et internetforum bare fordi at jeg er væk i en uge!
Det pisser mig af, at der er 1 år til at Nibe Festivalen skydes i gang igen!!
Total øv agtigt!
/Jesper
Total øv agtigt!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Det pisser mig af at folk kan elske Nibe Festival. Drop nu den tøsefestival og kom over og se noget ordentlig musik, hvor programmet ikke skriger til himlen om arrangører og koncertbookere, der ikke har balls til at hente andet end sikre musikalske kort, som sjældent vil løfte sig over massen.JSJ skrev:Det pisser mig af, at der er 1 år til at Nibe Festivalen skydes i gang igen!!
Total øv agtigt!
/Jesper
Roskilde all the way!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det pisser mig af, at Roskilde Festivals strategi ser ud som følger:
1. år: Fed rock - sikre kort
2. år: Alternativt program - ikke så mange store, bare alternative
3. år: Nogen store, men ikke med rock fokus
4. år: Alternativt program - nu med hip hop
5. år: Fed rock - sikre kort - ikke så meget pis der (2005 som eksempel!!)
og så videre.....
Det pisser mig virkelig af.... men det der virkelig pisser mig endnu meget fucking mere af... BILLETHAJER!!! De skulle skydes.... Nogen der har en ekstra billet til Skanderborg Festival??
1. år: Fed rock - sikre kort
2. år: Alternativt program - ikke så mange store, bare alternative
3. år: Nogen store, men ikke med rock fokus
4. år: Alternativt program - nu med hip hop
5. år: Fed rock - sikre kort - ikke så meget pis der (2005 som eksempel!!)
og så videre.....
Det pisser mig virkelig af.... men det der virkelig pisser mig endnu meget fucking mere af... BILLETHAJER!!! De skulle skydes.... Nogen der har en ekstra billet til Skanderborg Festival??
Ska' vi hak'?
Det pisser mig af, at du ikke bare kan lade mig nyde "min" festival med vennerne - Uden at skulle kommentere på kvaliteten sammenlignet med Roskilde.. Jeg sviner heller ikke "din" festival til..Kenneth K skrev:Det pisser mig af at folk kan elske Nibe Festival. Drop nu den tøsefestival og kom over og se noget ordentlig musik, hvor programmet ikke skriger til himlen om arrangører og koncertbookere, der ikke har balls til at hente andet end sikre musikalske kort, som sjældent vil løfte sig over massen.JSJ skrev:Det pisser mig af, at der er 1 år til at Nibe Festivalen skydes i gang igen!!
Total øv agtigt!
/Jesper
Roskilde all the way!
Vi kan godt blive enige om, at programmet på Roskilde er noget større - Men hvis du gør det hele op i antal kontercer, og så kigger på hvor meget af det som jeg personligt ville se - Så tror jeg minimum at det går lige op - For lige som på Nibe, så er der også en del lort på Roskilde..
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Jeg synes skam at det er fint nok, at du kan lide Nibe, Jesper. Jeg forstår det bare ikke.JSJ skrev:Det pisser mig af, at du ikke bare kan lade mig nyde "min" festival med vennerne - Uden at skulle kommentere på kvaliteten sammenlignet med Roskilde.. Jeg sviner heller ikke "din" festival til..
Vi kan godt blive enige om, at programmet på Roskilde er noget større - Men hvis du gør det hele op i antal kontercer, og så kigger på hvor meget af det som jeg personligt ville se - Så tror jeg minimum at det går lige op - For lige som på Nibe, så er der også en del lort på Roskilde..
/Jesper
Langt størstedelen af navnene på Nibe Festival kan du se i og omkring Aalborg i løbet af året, så hvorfor ikke støtte det ellers haltende kulturliv i vores by i løbet af året i stedet? Så kan man jo i den samme uge som Nibe tage til Roskilde med vennerne og så opleve en masse artister, som man normalt ikke vil have adgang til med mindre man drager på langfart.
På den måde støtter man Aalborg kulturliv og generelle appel, samtidig med at man får en masse indtryk, Aalborg ikke kan tilbyde. Plus at man selvfølgelig, som en meget vigtig detalje, drikker mindst lige så mange bajere på Roskilde. Hvis man arbejdede i Nibe Festivallens næsten lige så kedelige og lidet udfordrende pendant i reklamebranchen kunne man kalde det win-win.
Årh ja, dårlige reklamer pisser mig også af!
Jamen jeg er så vidt enig med dig, at det er fedt at få set flere nye navne - Faktisk har jeg flere gange de sidste par år, selv gået til koncerter, hvor de andre drenge fx ikke ville med - Men det skulle nu ikke holde mig tilbage - Der er sgu altid andre ligesindede - Altid fedt at se lidt nyt..Kenneth K skrev:Jeg synes skam at det er fint nok, at du kan lide Nibe, Jesper. Jeg forstår det bare ikke.JSJ skrev:Det pisser mig af, at du ikke bare kan lade mig nyde "min" festival med vennerne - Uden at skulle kommentere på kvaliteten sammenlignet med Roskilde.. Jeg sviner heller ikke "din" festival til..
/Jesper
Langt størstedelen af navnene på Nibe Festival kan du se i og omkring Aalborg i løbet af året, så hvorfor ikke støtte det ellers haltende kulturliv i vores by i løbet af året i stedet? Så kan man jo i den samme uge som Nibe tage til Roskilde med vennerne og så opleve en masse artister, som man normalt ikke vil have adgang til med mindre man drager på langfart.
På den måde støtter man Aalborg kulturliv og generelle appel, samtidig med at man får en masse indtryk, Aalborg ikke kan tilbyde. Plus at man selvfølgelig, som en meget vigtig detalje, drikker mindst lige så mange bajere på Roskilde. Hvis man arbejdede i Nibe Festivallens næsten lige så kedelige og lidet udfordrende pendant i reklamebranchen kunne man kalde det win-win.
Årh ja, dårlige reklamer pisser mig også af!
Nu skal det siges at det efterhånden er en fast tradition, at jeg og drengene "arbejder" for Carlsberg/Tuborg - Det er også pisse hyggeligt, da vi alle er som en stor familie der, og bruger en del tid nede i deres bette camp.. Der er fri bar med alt hvad hjertet begære - Det skal man heller ikke undervurdere
Hehe - Men når det er sagt, så har jeg det rigtig godt med, at Festivalen ikke er så stor. Jeg kan seriøst til tider få stress af Nibe Festivalens almindelige camp for pøblen - Men det har selvfølgelig noget med at gøre, at vi er vant til backstage området..
Samtidig er det også kanont at møde så mange gode venner og veninder derude - Folk som man måske ikke lige ser hver eneste dag, men som man kan feste igennem med uden problemer..
Alt i alt er det nok det intime der tiltrækker mig mest ved Nibe - Noget som jeg fornæmmer kan gå lidt af Roskilde..??
/Jesper
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Nu har jeg efterhånden været på Nibe nogen gange i min levetid, og jeg tror at i år var sidste år for mig. Jeg havde en kanon festival, ingen tvivl om det. Men jeg føler der manglede noget i og med at i år fik jeg faktisk fik mine største oplevelser ved at høre nogen gode bands i forhold til de andre år, hvor uhæmmet druk bare var the shit! Og nu hvor de andre Fjerrritslev-drenge også hellere vil på Roskilde, tror jeg næsten med sikkerhed turen går til Roskilde næste år.