Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Randers FC sgu.
-
danielnoll
- Superliga

- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg vil hellere formulere det således:
Brøndby i krise bliver man satme aldrig træt af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg vil også sige, at det er Brøndby der får smilet frem. De får jo os til at se superskarpe ud. 2 point i 7 kampe er godt nok sløjt.Hanga skrev:Jeg vil hellere formulere det således:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
En jobsamtale for første gang i 2 mdr kan få smilet særdeles bredt frem 
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
At jeg ikke blev spurgt om hvilken frisure jeg ville have men bare fik en udgave af en flattop uden diskussion - imens Tommy Troelsen himself sidder og venter på sin tur. Det var endda billigt!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Bare tanken om dig med en flattop får sgu da smilet frem herhjemme. Kan du ikke få konen til at lægge det ud på facebook?Provst i Brovst skrev:At jeg ikke blev spurgt om hvilken frisure jeg ville have men bare fik en udgave af en flattop uden diskussion - imens Tommy Troelsen himself sidder og venter på sin tur. Det var endda billigt!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Nej, men hun siger at "det er godt nok kort" og det er den eneste respons jeg kan få ud af hende.Køllen I Møllen skrev:Bare tanken om dig med en flattop får sgu da smilet frem herhjemme. Kan du ikke få konen til at lægge det ud på facebook?Provst i Brovst skrev:At jeg ikke blev spurgt om hvilken frisure jeg ville have men bare fik en udgave af en flattop uden diskussion - imens Tommy Troelsen himself sidder og venter på sin tur. Det var endda billigt!
Desuden er var det cool at gå ind til en kombineret frisør/klasselotterisælger hvor indgangen til salonen var til venstre gennem bryggers (ligeud var ind i det åbne køkken) og mere eller mindre bestod af en almindelig stol og et spejl. SÅ sidder man der og får den frisure han har udvalgt og så kommer fcking Tommy Troelsen (!!!) - altså den rigtige, ikke en der ligner eller noget, men tipslørdag himself!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
At 3 mindre begavede unge mænd fra Nordjylland forsøgte at flygte fra politiet i nattens mulm og mørke - iført selvlysende kedeldragter
http://ekstrabladet.dk/112/article1318954.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/112/article1318954.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Tanken om at det nuværende hold faktisk godt kan uddele øretæver og score flotte mål, samt håbet om sådan et spil i aften!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Så kører vi igen............. BRØNDBY!!!
Hvis lige denne kupon her vil gå hjem, så bliver jeg lykkelig!!
Midtjylland - Sønderjyske 2
Randers - AGF 1
Esbjerg - OB X
40 kr x odds 32,84
Hvis lige denne kupon her vil gå hjem, så bliver jeg lykkelig!!
Midtjylland - Sønderjyske 2
Randers - AGF 1
Esbjerg - OB X
40 kr x odds 32,84
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Sidder også og morer mig. Uagtet om BIF kommer tilbage er det sgu sjovt.Kasper skrev:Så kører vi igen............. BRØNDBY!!!
At jeg imorgen modtager penge fra skat 
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Gør jeg også 13,5 kilo.. Hold da op en uge!!634 skrev:At jeg imorgen modtager penge fra skat
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
HB Køge :-)
HB Køge.. Indeed..
Hallelujah!MrBangDK skrev:pt. 1-3 på Pestegnen Arena...
.. og SønderjyskE har taget point fra FC Indavl.. Nu skal OB bare lige baske Esbjerg og Randers samme ved AGF, så har det næsten været en drømmerunde!