Ofte sker det med Fullrate at de ikke får sendt opdateringer ud til routeren. Ring til deres support, det har jeg haft brug for et par gange og det har som regel været løst relativt hurtigt derefter.Pastorius skrev:Nummer et er altså at tage fat i Fullrates support. Jeg har forøvrigt ikke oplevet dem som tunge at danse med.MrBangDK skrev:En der kan give lidt input til internet problemer.
Jeg har fullrate bredbånd.. Jeg har haft lidt ustabilt net i et stykke tid, og mens jeg var i USA gik det helt galt. Min bedre halvdel oplevede lange svartider på download, og til sidst var der ikke forbindelse. Det der sker er, at der ikke kan etableres DSL forbindelse. Modem prøver, men der er ingen forbindelse. Nu har jeg etableret forbindelse via min HTC for at komme ind på Fullrate forum for at finde løsningsforslag. Det kan dog ikke lade sig gøre, da man skal være på Fullrate netværk.. pisse smart!!
Ud fra det jeg har fundet på nettet, så er Fullrate tunge at danse med, og kunne derfor godt tænke mig at have lidt skyts inden jeg ringer i morgen. Jeg har prøvet følgende:
Genstarte modem (tage stik ud 30 sekunder)
Opdatere firmware (gjort for 2 måneder siden)
Resettet modem og lavet samme opsætning som før
Tjekket alle kabler og og kabel til telefonstik
Prøvet med både kablet og trådløst netværk - stadig ingen DSL.
Nogen ideer??
/Bang
Ellers så prøv forbindelsen fra en andencomputer (hvis du ikke allerede har prøvet det), men umiddelbart lyder det som en linjefejl eller støj, og det er kun Fullrate der kan hjælpe med at finde eller eliminere den mulighed.
"Jeg søger en....." - tråden
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Re: "Jeg søger en....." - tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Min skepsis mod Fullrate blev gjort til skamme...
Han kunne se min router, men at der er fejl på linien. Teknikker kommer i morgen.. 3 minutter efter ringede han og fortalte, at han lige havde set, at Fullrate havde fået adgang til en central tættere på min. Han opgraderer derfor min forbindelse fra 5 til 12 MB, og sender nyt modem uden at det koster noget...
Sådan - satme god kundeservice!!
Han kunne se min router, men at der er fejl på linien. Teknikker kommer i morgen.. 3 minutter efter ringede han og fortalte, at han lige havde set, at Fullrate havde fået adgang til en central tættere på min. Han opgraderer derfor min forbindelse fra 5 til 12 MB, og sender nyt modem uden at det koster noget...
Sådan - satme god kundeservice!!
Ska' vi hak'?
En ordentlig slagter i Aalborg, med godt udvalg og fin pris. Pt handler jeg i Gistrup, men der er lidt langt ud hver gang
Hvem der bare var irsk
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Da jeg får stortset alt det kød vi spiser privat, har jeg aldrig selv fået andet ved Slagter Holmberg i Vejgaard end deres ribbenssandwich(som var udemærket), men til jul var køen vel på 100-150 meter udenfor butikken bestående af ældre damer, der skulle have flæskesteg, så man må da gå ud fra den er iorden.
Hader København!
Det kan jeg også skrive under på, deres ribbenssandwich fejler absolut intet!alithebeast skrev:Da jeg får stortset alt det kød vi spiser privat, har jeg aldrig selv fået andet ved Slagter Holmberg i Vejgaard end deres ribbenssandwich(som var udemærket), men til jul var køen vel på 100-150 meter udenfor butikken bestående af ældre damer, der skulle have flæskesteg, så man må da gå ud fra den er iorden.
Den behøves jeg ikke lige sådan, den vil jeg gerne lige undgå! Jeg holder mig til det svenskeMeelsen skrev:Mener du ikke serbisk udgave, Simon?
Forræder!!!JLB skrev:En ordentlig slagter i Aalborg, med godt udvalg og fin pris. Pt handler jeg i Gistrup, men der er lidt langt ud hver gang
Jeg vil da håbe at kvaliteten også er blevet bedre med årene. Gammel so solgt som vildsvin og heste der pludselig bliver til kronvildt - velbekomme - http://www.findsmiley.dk/PDF/P01$496453.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;JLB skrev:En ordentlig slagter i Aalborg, med godt udvalg og fin pris. Pt handler jeg i Gistrup, men der er lidt langt ud hver gang
Bare man holder sig fra Slagter Ole i Nørresundby!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Har også hørt fra andre, at det skulle være en rigtig god slagter. Dog har jeg stadig selv til gode at teste det, da Nørresundby er for langt væk i forhold til Indkøb.le Cid skrev:Bare man holder sig fra Slagter Ole i Nørresundby!
Det var ikke min erfaring, da jeg boede på solsiden for år tilbage...thomasjn skrev:Har også hørt fra andre, at det skulle være en rigtig god slagter. Dog har jeg stadig selv til gode at teste det, da Nørresundby er for langt væk i forhold til Indkøb.le Cid skrev:Bare man holder sig fra Slagter Ole i Nørresundby!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
der kan fortælle hvor mange kan købe den gamle iPod Nano?
Altså denne:

Altså denne:

Martin P - ægte Aalborg
- Køllen I Møllen
- Allstar

Tror da stadig de har dem i Elgiganten.Jonas K skrev:der kan fortælle hvor mange kan købe den gamle iPod Nano?
Altså denne:
Janteloven eksisterer IKKE!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Expert havde dem for ikke så lang tid siden, men hvorfor ikke købe den nye?Jonas K skrev:der kan fortælle hvor mange kan købe den gamle iPod Nano?
Altså denne:
Hader København!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
..som står og skal bruge noget udstyr til at øge mobiliteten for/med en lille ny.
Vi har en Emmaljunga Kombi Vogn (både barne- og Klapvogn), samt en Ferrari autostol (fra 0 til 16 kg) stående.
Inden jeg fyrer dem i Gul & Gratis, vil jeg forhøre mig om behovet herinde.
Til en AaB ven sælges hele dynen naturligvis til en ekstremt favorabel pris.
Send PB
PS: Emmaljunga'en er deres absolutte topmodel, med hele molevitten - og top sikkerhedstestet osv... Det hele fremstår som næsten nyt.
Vi har en Emmaljunga Kombi Vogn (både barne- og Klapvogn), samt en Ferrari autostol (fra 0 til 16 kg) stående.
Inden jeg fyrer dem i Gul & Gratis, vil jeg forhøre mig om behovet herinde.
Til en AaB ven sælges hele dynen naturligvis til en ekstremt favorabel pris.
Send PB
PS: Emmaljunga'en er deres absolutte topmodel, med hele molevitten - og top sikkerhedstestet osv... Det hele fremstår som næsten nyt.
Bienvenu Bassogog!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
En der kan henvise mig til en side med højdepunkter Cypern-DK
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
http://www.dr.dk/Sporten/Baggrund/2011/10/07/171952.htm" onclick="window.open(this.href);return false;doukas skrev:En der kan henvise mig til en side med højdepunkter Cypern-DK
Lige en update: Det virker til at være fikset i iOS5, som frigives via iTunes d. 12. Jeg har ihvertfald ikke oplevet problemet. Jeg har derimod oplevet, at den retter st til at.Køllen I Møllen skrev:Autokorrektur på Iphone.
Er det kun min tlf der altid laver "at" om til "St"? Er der nogen måde man kan ændre det på? Det er da ufatteligt at den ikke er lavet sådan at den fatter at når man ændrer det hver evigt eneste gang så skal den selv gøre det fremover...
Takker
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Lækkert. Og på tide... Også godt at se at verden kan køre videre uden idolet, JobsKunji skrev:Lige en update: Det virker til at være fikset i iOS5, som frigives via iTunes d. 12. Jeg har ihvertfald ikke oplevet problemet. Jeg har derimod oplevet, at den retter st til at.Køllen I Møllen skrev:Autokorrektur på Iphone.
Er det kun min tlf der altid laver "at" om til "St"? Er der nogen måde man kan ændre det på? Det er da ufatteligt at den ikke er lavet sådan at den fatter at når man ændrer det hver evigt eneste gang så skal den selv gøre det fremover...
Takker
Janteloven eksisterer IKKE!
"Jeg søger en....." - tråden
Jeg søger:
1. et sæt høretelefoner som har aktiv en god støjfjerning (noise cancelling) og som ikke er alt for pebret
2. Et bluetooth stereo headset (2*øre + 1*mundstykke) primært til telefon og skype.
3. Hvordan jeg nemt ser på produkt specifikationer - eller navnet på - om et headset er inklusive eller eksklusive mikrofon.
Tak :-)
1. et sæt høretelefoner som har aktiv en god støjfjerning (noise cancelling) og som ikke er alt for pebret
2. Et bluetooth stereo headset (2*øre + 1*mundstykke) primært til telefon og skype.
3. Hvordan jeg nemt ser på produkt specifikationer - eller navnet på - om et headset er inklusive eller eksklusive mikrofon.
Tak :-)