Jo jo, jeg ved skam godt at der kan flyttes rundt og slettesspedalex skrev:Du kan jo "trække" ikonerne rundt som du ønsker. Bare bliv ved med at trykke på et af ikonerne, til de "hopper" lidt, når de gør det kan flytte dem som du vil.Køllen I Møllen skrev:Er der mon en måde at ændre "forsiden" på en IPhone? Jeg er pisseirriteret over at have en masse lort til at lægge på side 1 (bladkiosk, værdipapirer, ITunes osv) som er dikteret fra fabrikken. Det er jo aldeles tåbeligt at man skal bladre om på side 2 for at komme til de ting man bruger regelmæssigt. Det burde jo være en selv der bestemte hvad der skal være hvor. Men det kan man måske også???
Har placeret noget af det ubrugelige i en mappe så det ikke fylder hele skærmen, men jeg får ikke ro i min sorte sjæl før det er væk. Helt væk!
Det er også sådan du sletter apps, men lige præcis de tre du nævner kan ikke slettes.
"Jeg søger en....." - tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg har bare lavet en mappe der hedder apple junk og flyttet den ad helvede til....Køllen I Møllen skrev:Jo jo, jeg ved skam godt at der kan flyttes rundt og slettesspedalex skrev:Du kan jo "trække" ikonerne rundt som du ønsker. Bare bliv ved med at trykke på et af ikonerne, til de "hopper" lidt, når de gør det kan flytte dem som du vil.Køllen I Møllen skrev:Er der mon en måde at ændre "forsiden" på en IPhone? Jeg er pisseirriteret over at have en masse lort til at lægge på side 1 (bladkiosk, værdipapirer, ITunes osv) som er dikteret fra fabrikken. Det er jo aldeles tåbeligt at man skal bladre om på side 2 for at komme til de ting man bruger regelmæssigt. Det burde jo være en selv der bestemte hvad der skal være hvor. Men det kan man måske også???
Har placeret noget af det ubrugelige i en mappe så det ikke fylder hele skærmen, men jeg får ikke ro i min sorte sjæl før det er væk. Helt væk!
Det er også sådan du sletter apps, men lige præcis de tre du nævner kan ikke slettes.Men som du siger er der nogen der ikke kan slettes og Apple har sat sig godt og grundigt på forsiden. Jeh bruger faktisk aldrig noget på forsiden så jeg søgte en evt måde at flytte mine brugbare apps over på forsiden og al Apples lort fjernet... Helt. Hvem fanden bruger iTunes når man har spotify eksvis?
- spedalex
- 2. div

- Favoritspiller: Simon Bræmer
- Geografisk sted: Bruxelles
ModtagetKøllen I Møllen skrev:Jo jo, jeg ved skam godt at der kan flyttes rundt og slettesspedalex skrev:Du kan jo "trække" ikonerne rundt som du ønsker. Bare bliv ved med at trykke på et af ikonerne, til de "hopper" lidt, når de gør det kan flytte dem som du vil.Køllen I Møllen skrev:Er der mon en måde at ændre "forsiden" på en IPhone? Jeg er pisseirriteret over at have en masse lort til at lægge på side 1 (bladkiosk, værdipapirer, ITunes osv) som er dikteret fra fabrikken. Det er jo aldeles tåbeligt at man skal bladre om på side 2 for at komme til de ting man bruger regelmæssigt. Det burde jo være en selv der bestemte hvad der skal være hvor. Men det kan man måske også???
Det er også sådan du sletter apps, men lige præcis de tre du nævner kan ikke slettes.Men som du siger er der nogen der ikke kan slettes og Apple har sat sig godt og grundigt på forsiden. Jeh bruger faktisk aldrig noget på forsiden så jeg søgte en evt måde at flytte mine brugbare apps over på forsiden og al Apples lort fjernet... Helt. Hvem fanden bruger iTunes når man har spotify eksvis?
Men umiddelbart tror jeg ikke at Apples egne apps kan slettes. Så flyt dem så langt væk så langt væk som du kan.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hinrup85 skrev:Jeg har bare lavet en mappe der hedder apple junk og flyttet den ad helvede til....Køllen I Møllen skrev:Jo jo, jeg ved skam godt at der kan flyttes rundt og slettesspedalex skrev:Du kan jo "trække" ikonerne rundt som du ønsker. Bare bliv ved med at trykke på et af ikonerne, til de "hopper" lidt, når de gør det kan flytte dem som du vil.Køllen I Møllen skrev:Er der mon en måde at ændre "forsiden" på en IPhone? Jeg er pisseirriteret over at have en masse lort til at lægge på side 1 (bladkiosk, værdipapirer, ITunes osv) som er dikteret fra fabrikken. Det er jo aldeles tåbeligt at man skal bladre om på side 2 for at komme til de ting man bruger regelmæssigt. Det burde jo være en selv der bestemte hvad der skal være hvor. Men det kan man måske også???
Ja, jeg har også samlet det i en mappe. Men gad sateme godt have det helt væk
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der kan finde bevis for at Crazy Daisy har ligget hvor Uret ligger i dag.. hvis Det stadig eksisterer
Har søgt på Google men kan ikke finde noget...
Ska' vi hak'?
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Har vi Crazy Daisy herude? er det ikke rigeligt med Gaslight og Tiger til den slags typer.
- MrBangDK
- Allstar

Der har ligget CD der hvor Uret ligger (som sagt ved jeg ikke om Uret stadig eksisterer, men der lige over for Hr. Nielsen). Det var en gang i halvfemserne. Det gik ikke særligt godt, og "pludselig" en dag var der brand derinde... og så åbnede de aldrig igen. Jeg kan bare INTET finde om det på nettet..Gentleman Finn skrev:Har vi Crazy Daisy herude? er det ikke rigeligt med Gaslight og Tiger til den slags typer.
Ska' vi hak'?
Du har helt ret. Det er dog underligt at der ikke står noget om det på wiki, når nu andre byer som tidligere havde CD, er nævnt.MrBangDK skrev:Der har ligget CD der hvor Uret ligger (som sagt ved jeg ikke om Uret stadig eksisterer, men der lige over for Hr. Nielsen). Det var en gang i halvfemserne. Det gik ikke særligt godt, og "pludselig" en dag var der brand derinde... og så åbnede de aldrig igen. Jeg kan bare INTET finde om det på nettet..Gentleman Finn skrev:Har vi Crazy Daisy herude? er det ikke rigeligt med Gaslight og Tiger til den slags typer.
Jeg kan ikke huske noget Crasy Daisy, men Uret var der da allerede da jeg forlod Aalborg omkring 92, mener jeg.limey skrev:Du har helt ret. Det er dog underligt at der ikke står noget om det på wiki, når nu andre byer som tidligere havde CD, er nævnt.MrBangDK skrev:Der har ligget CD der hvor Uret ligger (som sagt ved jeg ikke om Uret stadig eksisterer, men der lige over for Hr. Nielsen). Det var en gang i halvfemserne. Det gik ikke særligt godt, og "pludselig" en dag var der brand derinde... og så åbnede de aldrig igen. Jeg kan bare INTET finde om det på nettet..Gentleman Finn skrev:Har vi Crazy Daisy herude? er det ikke rigeligt med Gaslight og Tiger til den slags typer.
Jeg tog lige en hurtig tur ned gennem gaden i google maps street view. Hold da kæft det smerter at se et tivoli det hele er blevet til.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Crazy Daisy har ligget hvor Uret var, jeg husker det som om jeg var i byen den aften den det brændte. Det var i hvert fald et mismatch af de helt store, de tog entre, havde VIP rum og i starten en gut som gav hånd til dem der kom ind (sådan var rygtet anyway). Det var kort tid de var der, måske kun 6 måneder. Sikkert en økonomisk katastrofe for kæden Crazy Daisy.
Edit: Se svar nr. 13: http://www.djz.dk/interaktivt/forum/visemne/123858/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Se svar nr. 13: http://www.djz.dk/interaktivt/forum/visemne/123858/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
der har forstand på HD videokameraer i prisklassen 4000-8000 kr.
Hvad skal man gå efter og hvad skal man gå langt udenom?
Hvad skal man gå efter og hvad skal man gå langt udenom?
Jeg leder efter en billig PS3 - om det er England eller DK, den skal bestilles fra, betyder ikke de store, men leder efter en i prisklassen 1400 kr, som de kørte på tilbud til for en 14 dage siden.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Elgiganten sælger PS3'er til 1499 i morgen som en del af deres åbningsfest: http://tilbudsavis.elgiganten.dk/Aabnin ... i_Aalborg/" onclick="window.open(this.href);return false;Meelsen skrev:Jeg leder efter en billig PS3 - om det er England eller DK, den skal bestilles fra, betyder ikke de store, men leder efter en i prisklassen 1400 kr, som de kørte på tilbud til for en 14 dage siden.
- MrBangDK
- Allstar

Typisk - de har lige netop det TV jeg er på udkig efter til 2500kr. under den pris jeg kan få i KBH.... :/A_Strandfelt skrev:Elgiganten sælger PS3'er til 1499 i morgen som en del af deres åbningsfest: http://tilbudsavis.elgiganten.dk/Aabnin ... i_Aalborg/" onclick="window.open(this.href);return false;Meelsen skrev:Jeg leder efter en billig PS3 - om det er England eller DK, den skal bestilles fra, betyder ikke de store, men leder efter en i prisklassen 1400 kr, som de kørte på tilbud til for en 14 dage siden.
Ska' vi hak'?
-
DonSilicone
- 1. div

Det krævede så at du lå i telt uden for butikken fra i går aftes for at sikre dig det tv!
- MrBangDK
- Allstar

Re:
Måske.. De har (havde?) bl.a. 1400 tv som stærkt nedsat.. og så en helvedes masse andet gejl, som også var banket i bund rent prismæssigt. Måske man kunne være heldig i eftermiddag? Min far er i hvert fald sendt afstedDonSilicone skrev:Det krævede så at du lå i telt uden for butikken fra i går aftes for at sikre dig det tv!
Ska' vi hak'?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Jeg overvejer også at tage ud og kigge på "resterne" i aften. 
Jeg søger et sted, hvor man kan se natholdet fra igår, hvor den store Hr. Elkjær er med.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Alle Natholdet-afsnit ligger gratis på Sputnik: http://sputnik.tv2.dk/programmer/underh ... aer-41454/SimonJ skrev:Jeg søger et sted, hvor man kan se natholdet fra igår, hvor den store Hr. Elkjær er med.
Dovenskab længe leve!A_Strandfelt skrev:Alle Natholdet-afsnit ligger gratis på Sputnik: http://sputnik.tv2.dk/programmer/underh ... aer-41454/SimonJ skrev:Jeg søger et sted, hvor man kan se natholdet fra igår, hvor den store Hr. Elkjær er med.
Tak for det