Se endeligt noget, der kan få humøret til at stige.... TillykkeMrBangDK skrev:At jeg helt seriøst havde glemt, at jeg havde spillet 50kr. på 0-3 i AGF-OB kampen... 1750kr. på kontoen
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 572470,5,3" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
omfg!!!111Køllen I Møllen skrev:http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 572470,5,3
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
At jeg nu har forbud mod at bruge min meget billige ex militær frisør....
Pga af denne klip:

Apollo I Crew - Gus Grissom
Pga af denne klip:

Apollo I Crew - Gus Grissom
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
HAHAHHHAAAAA...Køllen I Møllen skrev:http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 572470,5,3
Hold da op.... Håber han blev godt betalt
Sandsynligvis ikke..Klaus skrev:HAHAHHHAAAAA...Køllen I Møllen skrev:http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 572470,5,3
Hold da op.... Håber han blev godt betalt
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli
At Zlatan forhåbentligt er fortid i Barcelona.
..Den handel med Zlatan/Eto'o + angiveligt 300 mill, må da efterhånden ligge på en top 3 over de dårligste handler, når det kommer til topspillere samt mange millioner...PeterS skrev:At Zlatan forhåbentligt er fortid i Barcelona.
Selvfølgelig kan man nok finde flere eksempler, men for satan - Eto'o til Inter plus 300 mill og så en Zlatan den anden vej - Kæft mand - De griner sgu nok i Milano endnu....! :-s
Real Madrid handler tæller ikke - Det er i forvejen så grinagtigt, at man ryster på hovedet af dem...!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det får smilet frem, at jeg har fået en BETA-key til StarCraft 2 
-
A_Strandfelt
- Allstar

Var det ikke bare på straffespark?Dåse Allan@ skrev:Zazas mål igår, det var verdensklasse!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jo straffespark scoret med HÆLEN!!A_Strandfelt skrev:Var det ikke bare på straffespark?Dåse Allan@ skrev:Zazas mål igår, det var verdensklasse!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
At Silberbauer, den dejlige dreng, render rundt på min skole nu 
-
Elegia
Kvinden, der bankede den tilbagestående "politimand" i Saudi Arabien, får et bredt fredagssmil frem:
Link
Link
-
Lindvang
Kai Vittrup?Elegia skrev:Kvinden, der bankede den tilbagestående "politimand" i Saudi Arabien, får et bredt fredagssmil frem:
Link
-
Elegia
Han arbejder vist i sikkerhedsbranchen nu og er mig bekendt ikke muslim.Lindvang skrev:Kai Vittrup?Elegia skrev:Kvinden, der bankede den tilbagestående "politimand" i Saudi Arabien, får et bredt fredagssmil frem:
Link
Men man ved da aldrig.
-
Lindvang
Det står der nu heller ikke noget om, at denne politimand er. Men saudisk strisser er han daElegia skrev:Han arbejder vist i sikkerhedsbranchen nu og er mig bekendt ikke muslim.Lindvang skrev:Kai Vittrup?Elegia skrev:Kvinden, der bankede den tilbagestående "politimand" i Saudi Arabien, får et bredt fredagssmil frem:
Link
Men man ved da aldrig.
http://politiken.dk/udland/article970795.ece
Og en flot mand, i øvrigt.
-
Elegia
Okay, jeg tager udfordringen op og tør sætte præcis så højt et beløb, du ønsker, på at den religiøse politimand i Saudi Arabien er muslim.Lindvang skrev:Det står der nu heller ikke noget om, at denne politimand er. Men saudisk strisser er han daElegia skrev:Han arbejder vist i sikkerhedsbranchen nu og er mig bekendt ikke muslim.Lindvang skrev:Kai Vittrup?Elegia skrev:Kvinden, der bankede den tilbagestående "politimand" i Saudi Arabien, får et bredt fredagssmil frem:
Link
Men man ved da aldrig.Altså Kai.
Fra tekstens første linjer:
"When a Saudi religious policeman questioned a young couple walking together in an amusement park he got a painful surprise - when the woman suddenly attacked him. (...) Unmarried men and women are barred from mixing under Saudi Arabia's strict Islamic rules."
Man kan også blive for skinger og naiv i sine forsøg på at lægge afstand til Pia Kjærsgaard.
P.S: Kai Vittrup er ansat i det "civile sikkerhedsfirma EADS" iflg. artiklen. Trods rubrikken er han ikke politimand, men ansat privat i sikkerhedsbranchen. Det gør vel min påstand nogenlunde korrekt
-
Lindvang
Hold nu kæft, jeg tager jo pis på dig, gamle drengElegia skrev:Okay, jeg tager udfordringen op og tør sætte præcis så højt et beløb, du ønsker, på at den religiøse politimand i Saudi Arabien er muslim.Lindvang skrev:Det står der nu heller ikke noget om, at denne politimand er. Men saudisk strisser er han daElegia skrev:Han arbejder vist i sikkerhedsbranchen nu og er mig bekendt ikke muslim.Lindvang skrev:Kai Vittrup?Elegia skrev:Kvinden, der bankede den tilbagestående "politimand" i Saudi Arabien, får et bredt fredagssmil frem:
Link
Men man ved da aldrig.Altså Kai.
Fra tekstens første linjer:
"When a Saudi religious policeman questioned a young couple walking together in an amusement park he got a painful surprise - when the woman suddenly attacked him. (...) Unmarried men and women are barred from mixing under Saudi Arabia's strict Islamic rules."
Man kan også blive for skinger og naiv i sine forsøg på at lægge afstand til Pia Kjærsgaard.
P.S: Kai Vittrup er ansat i det "civile sikkerhedsfirma EADS" iflg. artiklen. Trods rubrikken er han ikke politimand, men ansat privat i sikkerhedsbranchen. Det gør vel min påstand nogenlunde korrektOg pæn, det er han sgu!