Det får smilet frem tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Det får smilet frem tråden
.. at jeg på søndag dribler til Nordens Paris for, i den kommende uge, at se min lillebror blive student og drikke mig i hegnet!!! 
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Husk alle sparepengene for det bliver en ualmindelig dyr tur!MrBangDK skrev:.. at jeg på søndag dribler til Nordens Paris for, i den kommende uge, at se min lillebror blive student og drikke mig i hegnet!!!
Fra Wikipedia : "Tromsø er særligt kendt for midnatssolen, polarlyset og Ishavskatedralen (fra 1965). Siden 1800 har byen også været kendt som Nordens París"
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

Nu skal du ikke til at blive for smart dér... Alle, jeg gentager ALLE, ved, at Nordens Paris er Aalborg...Køllen I Møllen skrev:Husk alle sparepengene for det bliver en ualmindelig dyr tur!MrBangDK skrev:.. at jeg på søndag dribler til Nordens Paris for, i den kommende uge, at se min lillebror blive student og drikke mig i hegnet!!!
Fra Wikipedia : "Tromsø er særligt kendt for midnatssolen, polarlyset og Ishavskatedralen (fra 1965). Siden 1800 har byen også været kendt som Nordens París"
/Bang
P.s. var i Bergen tirsdag - onsdag.. En Heineken på en bar: 69Kr.... To halve liter øl og en pose chips i den lokale "Netto" - 78kr! FUUUUUUUUUUUUCK!!!
Ska' vi hak'?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Måske du bare skulle skære ned på øl og chips?MrBangDK skrev:Nu skal du ikke til at blive for smart dér... Alle, jeg gentager ALLE, ved, at Nordens Paris er Aalborg...Køllen I Møllen skrev:Husk alle sparepengene for det bliver en ualmindelig dyr tur!MrBangDK skrev:.. at jeg på søndag dribler til Nordens Paris for, i den kommende uge, at se min lillebror blive student og drikke mig i hegnet!!!
![]()
/Bang
P.s. var i Bergen tirsdag - onsdag.. En Heineken på en bar: 69Kr.... To halve liter øl og en pose chips i den lokale "Netto" - 78kr! FUUUUUUUUUUUUCK!!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

Arrrrhhh... Man kan jo ikke love at give en fyraftensøl og så lade være med at købe dem fordi de koster så meget?? Og så vil jeg hellere have en kold en øl når jeg ser bold på en bar end at sidde og drikke en kop te..Konsulenten skrev:
Måske du bare skulle skære ned på øl og chips?
Men principielt har du jo ret
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Til gengæld er det rigtig ufedt for os jyder der skal arbejde og det nu er en mandagskamp i 1. rundeMrBangDK skrev:at Lyngby er så snublende tæt på Superligaen!! For sevan det bliver så klasse at stå på græsset og spise Danmarks bedste stadionpølser...
- MrBangDK
- Allstar

Så må I prioritere...Elscorpio skrev:Til gengæld er det rigtig ufedt for os jyder der skal arbejde og det nu er en mandagskamp i 1. rundeMrBangDK skrev:at Lyngby er så snublende tæt på Superligaen!! For sevan det bliver så klasse at stå på græsset og spise Danmarks bedste stadionpølser...
Ska' vi hak'?
Phil Mickelson til U.S Open. Alt for godt!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Lavtemperatur-stegt oksefilet(63,3 grader fra kant til kerne), ægte bearnaisesovs, kartoffelbåde og salat får smilet frem.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
dommerstandarden ved VM.
Gid superligadommerne havde samme standard
Gid superligadommerne havde samme standard
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Amen! Dansk MOM i to kampe i træk.Elegia skrev:Dennis Rommedahl
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Provst i Brovst
- Allstar

Frankrigs landshold.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
At TV2 Sputnik har fået VM Fodbold fra Canal 9 med i deres sports pakke. Det havde de ikke i sidste uge.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Provst i Brovst
- Allstar

Lunken oksefilet dagen efter var også klasse. Fantastisk at kunne "skære" sit stykke oksefilet over med gaflen. Denne gange oksefilet lunet på panden, pommes frites og den tiloversblevne salat. Turen i Aalborg Zoo bragte også smilet frem, især de meget legesyge isbjørne og en brun bjørn som også var i hopla.Provst i Brovst skrev:Lavtemperatur-stegt oksefilet(63,3 grader fra kant til kerne), ægte bearnaisesovs, kartoffelbåde og salat får smilet frem.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Kinnock!
('nuff said - politisk debat er fy-skamme! Men valgkampen er da godt igang!)
('nuff said - politisk debat er fy-skamme! Men valgkampen er da godt igang!)
Bienvenu Bassogog!
Tenniskampen på TV2 Sport lige nu - 38-38 i 5. Sæt 
Still in progress.AaB1978 skrev:Tenniskampen på TV2 Sport lige nu - 38-38 i 5. Sæt
Ny verdensrekord, er du gal det må være hårdt at have spillet i 7½ time.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
A_Strandfelt
- Allstar

Og det fortsætter bare. 58-57.Hanga skrev:Still in progress.AaB1978 skrev:Tenniskampen på TV2 Sport lige nu - 38-38 i 5. Sæt
Ny verdensrekord, er du gal det må være hårdt at have spillet i 7½ time.