.. Troels Bech er også manden der indførte udtrykket "Rock & Role" fodbold, i forbindelse med en kamp i Aalborg, for nogen tid siden..
- Kommentaren om Rock & Role fodbold, kom i forbindelse med et interview i radioen, hvor han blev spurgt, om han forventede en gang "Indianer fodbold" til dagens kamp... Her mente den gode Bech, at Silkeborg skulle frem over stepperne og presse AaB i bund i samtlige 90 minutter, for at ha' en chance for at få point med hjem fra Aalborg!
Kampens resultat: AaB - Silkeborg 0-1 (Som jeg lige husker det.. )
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Hjernedøde fans af et varemærke får smilet frem. Så fremskreden er hjernedøden åbenbart:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Rosenborgs træner om Steffen Iversen efter kampen mod FCK:
"Han løb som et badedyr, siger Eggen til Dagbladet.no og tilføjer, at han trods veteranens træthed ikke vil spare ham i weekendens ligakamp mod Molde.
- Nej, han har jo haltet hele året. Desuden har jeg ikke lagt nogen planer endnu. Jeg tænker ikke længere end til kvart over tolv. Der skal jeg nemlig have en lur, siger Eggen."
jernskjorten skrev:Rosenborgs træner om Steffen Iversen efter kampen mod FCK:
"Han løb som et badedyr, siger Eggen til Dagbladet.no og tilføjer, at han trods veteranens træthed ikke vil spare ham i weekendens ligakamp mod Molde.
- Nej, han har jo haltet hele året. Desuden har jeg ikke lagt nogen planer endnu. Jeg tænker ikke længere end til kvart over tolv. Der skal jeg nemlig have en lur, siger Eggen."
Norges svar på Troels Bech?
Eggen er mere "morfar-lun" end den "onkel-kække" Bech.
Dette mål af Rooney er også verdensklasse. Da han stadig spillede i en klub der var noget værd . 16 år gammel vel at mærke. Arsenal havde ikke tabt 30 kampe i streg.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.