Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
EDIT: Jeg sover.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Elegia
At Ståle Solbakken giver Morten Crone Sejersbøl fra B.T./Sporten tørt på ved pressekonferencen!
"Du har fra første dag prøvet at skrabe os ned. Du kender ingen spillere fra Rosenborg. 12:15 kom lodtrækningen og 12:23 skrev du, at det var en fiasko, hvis ikke vi gik videre. Du har nul respekt for mit hold, og du har nul respekt for Rosenborgs.
Hvis man spiller mod et hold, som ikke har tabt i 37 kampe og har været i Champions League så mange gange, så er det svært. Du laver en vind-vind situation for dig selv ved at kalde det en fiasko."
"Du har fra første dag prøvet at skrabe os ned. Du kender ingen spillere fra Rosenborg. 12:15 kom lodtrækningen og 12:23 skrev du, at det var en fiasko, hvis ikke vi gik videre. Du har nul respekt for mit hold, og du har nul respekt for Rosenborgs.
Hvis man spiller mod et hold, som ikke har tabt i 37 kampe og har været i Champions League så mange gange, så er det svært. Du laver en vind-vind situation for dig selv ved at kalde det en fiasko."
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Den her video kan stadig få smilet frem:
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
Elegia skrev:At Ståle Solbakken giver Morten Crone Sejersbøl fra B.T./Sporten tørt på ved pressekonferencen!
Hørt, hørt, hørt.
Morten Crone er en parodi på seriøs sportsjournalistik, og hans karakteristik af Rosenborg op til de 2 fck kampe har i bedste fald været makværk.
Ståle's sviner får i den grad smilet frem.
At dette forum er fyldt med gamle sure mænd, der let får ondt i røven over alt 
tak fordi i giver mig et smil og et godt grin!
tak fordi i giver mig et smil og et godt grin!
Brøndby - Sporting 0-3
De var satme ellers så kæphøje efter den første kamp... Owned !
De var satme ellers så kæphøje efter den første kamp... Owned !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
at Lynge lige har sagt han mener der er en 50/50 chance for vi henter en angriber.
"jeg syntes i hvert fald det er nædvendigt"
jeg ved det er en svær opgave, men mon ikke Lynge kigger på noget spændende... Om ikke andet en leje aftale for at give os lidt flere muligheder i front.....
jeg ved det er en svær opgave, men mon ikke Lynge kigger på noget spændende... Om ikke andet en leje aftale for at give os lidt flere muligheder i front.....
Hvor har han sagt det?Hinrup85 skrev:at Lynge lige har sagt han mener der er en 50/50 chance for vi henter en angriber.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Canal 9 - Superliga Check In her til aften....Hanga skrev:Hvor har han sagt det?Hinrup85 skrev:at Lynge lige har sagt han mener der er en 50/50 chance for vi henter en angriber.
http://mortencronesejersbol.blogs.sport ... re-fiasko/" onclick="window.open(this.href);return false;
Morten slagtes ikke kun af Ståle
EDIT: Læs kommentarene.
Morten slagtes ikke kun af Ståle
EDIT: Læs kommentarene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Det skulle været et par svenske transferfri spillere de er ved at kigge på.Hinrup85 skrev:at Lynge lige har sagt han mener der er en 50/50 chance for vi henter en angriber.
Iron Maiden nummer 1 i DK!!
-
Thorshauge
http://coolmaterial.com/roundup/if-hist ... -statuses/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er nu ik' helt tosset, hvis man har lidt fritid
Det er nu ik' helt tosset, hvis man har lidt fritid
No one can guarantee succes in war but only deserve it
Jeg græder næsten, den mand er sgu genial.Thorshauge skrev:http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 7671826.ab Hamrén!!!
Superligabold på DR1 
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At Lynge giver sig tid til at bruge 40 minutter på at fortælle hvordan han ser krisen, og hvordan han ser vejen ud...
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
http://tv2sport.dk/node/62033" onclick="window.open(this.href);return false;
Hermansen - ligaens største (d)om'er
Hermansen - ligaens største (d)om'er