Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 30. aug 2010, 19:15

Strejken i DR, må den vare evigt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 31. aug 2010, 14:06

De sidste par dage i transfervinduet. Det er simpelthen så underholdende. Især i AaB, men også i den øvrige verden.

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 31. aug 2010, 17:14

Provst i Brovst skrev:Strejken i DR, må den vare evigt.
Så længe det holder Aftenshowet af skærmen er jeg meget enig. Kunne de ikke lige trække Godmorgen og Godaften lort med ned på TV2, så ville det være perfekt. Dog er det lidt bekymrende, at det kan gå ud over seriøse progammer, som gud forbyde det har lidt dybde og indhold.
Altid AaB!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 31. aug 2010, 19:05

De såkaldte chilibolsjer fra Fleggaard, Tallos :thumbsup:

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 31. aug 2010, 20:00

Nakken skrev:Så længe det holder Aftenshowet af skærmen er jeg meget enig. Kunne de ikke lige trække Godmorgen og Godaften lort med ned på TV2, så ville det være perfekt. Dog er det lidt bekymrende, at det kan gå ud over seriøse progammer, som gud forbyde det har lidt dybde og indhold.
Talent 2010?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. aug 2010, 20:12

Nakken skrev:
Så længe det holder Aftenshowet af skærmen er jeg meget enig. Kunne de ikke lige trække Godmorgen og Godaften lort med ned på TV2, så ville det være perfekt. Dog er det lidt bekymrende, at det kan gå ud over seriøse progammer, som gud forbyde det har lidt dybde og indhold.
Seriøse programmer? Fuck det er lang tid siden jeg har set tv. Jeg var slet ikke klar over at der var kommet seriøse programmer på dansk tv. Måske jeg skulle lede efter fjernbetjeningen...

Strejk I bare videre!
Janteloven eksisterer IKKE!

Imer
2. div
2. div

Indlæg af Imer » 31. aug 2010, 20:42

Transfertråden lige op til at markedet lukker! Det er sgu da glimrende læsestof. På den måde som hvert et navn, kan blive vinklet til en agent eller en spiller.
Mere af den slags!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 31. aug 2010, 21:53

Køllen I Møllen skrev:
Nakken skrev:
Seriøse programmer? Fuck det er lang tid siden jeg har set tv. Jeg var slet ikke klar over at der var kommet seriøse programmer på dansk tv. Måske jeg skulle lede efter fjernbetjeningen...

Strejk I bare videre!
Sikker på du kan finde ud af at bruge den :P

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 31. aug 2010, 21:58

Nakken skrev:
Desværre kommer disse besparelser til at gå ud over DR2, som i min optik er den eneste seværdige danske kanal. DR1 har også ganske fine ting, mens TV2 er den største gang kakkelbords-sensationshungrende-talen til laveste fællesnævner-lortekanal.

Verden er uretfærdig; det statsstøttede og deraf fornuftige bliver erstattet med billigt og elendigt fyld.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 31. aug 2010, 22:09

Lindvang skrev: Verden er uretfærdig; det statsstøttede og deraf fornuftige bliver erstattet med billigt og elendigt fyld.
Konkluderer du at Danmarks Radio er fornuftigt fordi det er statsstøttet?

Se, dét får smilet frem.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. sep 2010, 06:49

Kilde skrev:
Lindvang skrev: Verden er uretfærdig; det statsstøttede og deraf fornuftige bliver erstattet med billigt og elendigt fyld.
Konkluderer du at Danmarks Radio er fornuftigt fordi det er statsstøttet?

Se, dét får smilet frem.
Ja, netop dét gør jeg. Fordi DR dermed har nogle public service-forpligtelser, der bevirker, at de skal vise andet end sensationsprogrammer, danseshows og real life-TV.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 1. sep 2010, 07:44

Godmorgen...

Skal vi lige få tråden tilbage på sporet drenge? Der er diskuteret nok licens og vild med dans...

/Debatjuntaen

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 1. sep 2010, 08:35

Denne handling af en tilsyneladende solbrun blond sønderjyde, udført på knallert. :thumbsup:

Da han selv var blevet en smule mere brun, og skulle videre, kørte han nemlig på knallert ind gennem pigernes kabiner. Denne gang påklædt.
Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article14009 ... z0yFzhPRRD" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 1. sep 2010, 21:08

Det får smilet frem at jeg idag ikke har en skid at lave på arbejdet så jeg kan følge med i den meget spændende transfer saga i aften/nat indtil kl 1 :)

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 3. sep 2010, 13:29

FCK tabte skatteanke sagen.
Det må være en fordel for AaB og andre klubber, som slet ikke har solgt for de mange store millionbeløb.

http://nordjyske.dk/erhverv/forside.asp ... 478,2815,2" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Elegia

Indlæg af Elegia » 3. sep 2010, 14:50

634 skrev:FCK tabte skatteanke sagen.
Det må være en fordel for AaB og andre klubber, som slet ikke har solgt for de mange store millionbeløb.

http://nordjyske.dk/erhverv/forside.asp ... 478,2815,2" onclick="window.open(this.href);return false;
Uden tvivl!

AaB skulle selv have ført sagen og spørgsmålet er, om de i lighed med PS&E havde fået lov til at gå tilbage til indkomståret 2000 eller om det kun gjaldt fremtidige spillersalg. Ydermere var det tvivlsomt, om AaB overhovedet kunne kvalificeres til at føre en sag, da det vel er diskutabelt, at fodbold ikke er selskabets primære omdrejningspunkt.

Så kort sagt betyder domsafsigelsen, at FC København ikke boostes af et økonomisk tilskud på omkring 40 mio. kr., og det kan alt andet lige næppe skade AaB.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 3. sep 2010, 18:57

Den nye Iron Maiden.

Der er selvfølgelig et par numre, der læner sig lidt op ad fyld,....men der er i den grad også et par massive højdepunkter - hører i øjeblikket "when The Wind Blows" igen og igen, mageløst guitarspil..

Den gamle er sgu begejstret..!!

666
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 4. sep 2010, 16:18

"Storholdet" AG Københavns trøjer, nøj hvor er de grimme!

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Indlæg af Jonas K » 6. sep 2010, 22:31

Det er da meget sjovt han var bomber engang :)

http://onside.dk/nyheder/superligaen/ga ... e?thumb=11

Jeg håber snart han finder formen, i guder hvor er han ringe for tiden, men han fortjener sku at få succes igen
Martin P - ægte Aalborg

Besvar