Er selv tilhænger af travelmarket.dkElscorpio skrev:et sted hvor man kan finde billige flybilletter imellem Aberdeen og Aalborg udover Momondo.dk
Synes priserne varierer meget og Momondos priser passer ikke med det der står inde på rejseselskabernes side.
"Jeg søger en....." - tråden
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: "Jeg søger en....." - tråden
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Der er en app til smartphones og tablets som hedder skyscanner der ofte finder gode tilbud.Elscorpio skrev:et sted hvor man kan finde billige flybilletter imellem Aberdeen og Aalborg udover Momondo.dk
Synes priserne varierer meget og Momondos priser passer ikke med det der står inde på rejseselskabernes side.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Findes den både i en Android og Mac udgave?limey skrev:Der er en app til smartphones og tablets som hedder skyscanner der ofte finder gode tilbud.Elscorpio skrev:et sted hvor man kan finde billige flybilletter imellem Aberdeen og Aalborg udover Momondo.dk
Ved jeg ikke. Har kun iPhone/iPad.Elscorpio skrev:Findes den både i en Android og Mac udgave?limey skrev:Der er en app til smartphones og tablets som hedder skyscanner der ofte finder gode tilbud.Elscorpio skrev:et sted hvor man kan finde billige flybilletter imellem Aberdeen og Aalborg udover Momondo.dk
https://play.google.com/store/apps/deta ... QubWFpbiJd" onclick="window.open(this.href);return false;Elscorpio skrev:Findes den både i en Android og Mac udgave?limey skrev:Der er en app til smartphones og tablets som hedder skyscanner der ofte finder gode tilbud.Elscorpio skrev:et sted hvor man kan finde billige flybilletter imellem Aberdeen og Aalborg udover Momondo.dk
- Køllen I Møllen
- Allstar

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at ændre sprog i en yahoo (rocketmail)-mailadresse? Jeg har lavet en email-adresse til et ældre familiemedlem som slutter med .com. Jeg havde jo ikke lige overvejet at gammelkonen ikke kan engelsk så hun fatter ikke en dadel. Spørgsmålet er om det kan rettes et sted eller jeg skal lave en ny mail-adresse??
Janteloven eksisterer IKKE!
Hvem fanden opretter Yahoo mails i dag?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at ændre sprog i en yahoo (rocketmail)-mailadresse? Jeg har lavet en email-adresse til et ældre familiemedlem som slutter med .com. Jeg havde jo ikke lige overvejet at gammelkonen ikke kan engelsk så hun fatter ikke en dadel. Spørgsmålet er om det kan rettes et sted eller jeg skal lave en ny mail-adresse??
anyways - http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/y ... gs-02.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Køllen I Møllen
- Allstar

Min svigermor på 200år har fundet ud af at hun vil prøve det der nymodens edb, så det skulle bare være nemtZee skrev:Hvem fanden opretter Yahoo mails i dag?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at ændre sprog i en yahoo (rocketmail)-mailadresse? Jeg har lavet en email-adresse til et ældre familiemedlem som slutter med .com. Jeg havde jo ikke lige overvejet at gammelkonen ikke kan engelsk så hun fatter ikke en dadel. Spørgsmålet er om det kan rettes et sted eller jeg skal lave en ny mail-adresse??![]()
anyways - http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/y ... gs-02.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Så lidtKøllen I Møllen skrev:Min svigermor på 200år har fundet ud af at hun vil prøve det der nymodens edb, så det skulle bare være nemtZee skrev:Hvem fanden opretter Yahoo mails i dag?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at ændre sprog i en yahoo (rocketmail)-mailadresse? Jeg har lavet en email-adresse til et ældre familiemedlem som slutter med .com. Jeg havde jo ikke lige overvejet at gammelkonen ikke kan engelsk så hun fatter ikke en dadel. Spørgsmålet er om det kan rettes et sted eller jeg skal lave en ny mail-adresse??![]()
anyways - http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/y ... gs-02.html" onclick="window.open(this.href);return false;Tak for hjælpen.
Jeg ville til hver en tid have foreslået gmail
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.Zee skrev:Så lidtKøllen I Møllen skrev:Min svigermor på 200år har fundet ud af at hun vil prøve det der nymodens edb, så det skulle bare være nemtZee skrev:Hvem fanden opretter Yahoo mails i dag?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at ændre sprog i en yahoo (rocketmail)-mailadresse? Jeg har lavet en email-adresse til et ældre familiemedlem som slutter med .com. Jeg havde jo ikke lige overvejet at gammelkonen ikke kan engelsk så hun fatter ikke en dadel. Spørgsmålet er om det kan rettes et sted eller jeg skal lave en ny mail-adresse??![]()
anyways - http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/y ... gs-02.html" onclick="window.open(this.href);return false;Tak for hjælpen.
![]()
Jeg ville til hver en tid have foreslået gmail
Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg bruger mon primære email på iPad og iPhone. Gmail kun som ekstra email, så den skal ikke sættes op. Det er hele menuen i gmail jeg er træt af. Det virker meget rodet og på en måde uoverskuelig. Det ville det muligvis ikke gøre hvis man brugte det som primær mail-program men jeg logger kun på via nettet og der synes jeg gmail stinker. Og det er grunden til at svigermutti fik yahooPastorius skrev:Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
Så kan du vel bare have den som sekundær konto i mail.app?Køllen I Møllen skrev:Jeg bruger mon primære email på iPad og iPhone. Gmail kun som ekstra email, så den skal ikke sættes op. Det er hele menuen i gmail jeg er træt af. Det virker meget rodet og på en måde uoverskuelig. Det ville det muligvis ikke gøre hvis man brugte det som primær mail-program men jeg logger kun på via nettet og der synes jeg gmail stinker. Og det er grunden til at svigermutti fik yahooPastorius skrev:Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det har jeg også haft. Men jeg bruger den kun som "spam"-postkasse, altså til ting hvor man skal oplyse sin email men man ikke rigtig har lyst til at modtage al mulig lortPastorius skrev:Så kan du vel bare have den som sekundær konto i mail.app?Køllen I Møllen skrev:Jeg bruger mon primære email på iPad og iPhone. Gmail kun som ekstra email, så den skal ikke sættes op. Det er hele menuen i gmail jeg er træt af. Det virker meget rodet og på en måde uoverskuelig. Det ville det muligvis ikke gøre hvis man brugte det som primær mail-program men jeg logger kun på via nettet og der synes jeg gmail stinker. Og det er grunden til at svigermutti fik yahooPastorius skrev:Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
Jeg bruger den som filter til al min mail, og slipper dermed for selv at vedligeholde et spamfilter. Gmail henter post fra alle mine adresser og så kører mine klienter IMAP mod gmail så alt er opdateret ligegyldig om jeg tilgår den fra Windows, android, Mac eller bare fra en browser. Den eneste ulempe er at mange ikke har mange hemmeligheder for Google.Køllen I Møllen skrev:Det har jeg også haft. Men jeg bruger den kun som "spam"-postkasse, altså til ting hvor man skal oplyse sin email men man ikke rigtig har lyst til at modtage al mulig lortPastorius skrev:Så kan du vel bare have den som sekundær konto i mail.app?Køllen I Møllen skrev:Jeg bruger mon primære email på iPad og iPhone. Gmail kun som ekstra email, så den skal ikke sættes op. Det er hele menuen i gmail jeg er træt af. Det virker meget rodet og på en måde uoverskuelig. Det ville det muligvis ikke gøre hvis man brugte det som primær mail-program men jeg logger kun på via nettet og der synes jeg gmail stinker. Og det er grunden til at svigermutti fik yahooPastorius skrev:Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har ikke noget at skjule så jeg vil overveje detPastorius skrev:Jeg bruger den som filter til al min mail, og slipper dermed for selv at vedligeholde et spamfilter. Gmail henter post fra alle mine adresser og så kører mine klienter IMAP mod gmail så alt er opdateret ligegyldig om jeg tilgår den fra Windows, android, Mac eller bare fra en browser. Den eneste ulempe er at mange ikke har mange hemmeligheder for Google.Køllen I Møllen skrev:Det har jeg også haft. Men jeg bruger den kun som "spam"-postkasse, altså til ting hvor man skal oplyse sin email men man ikke rigtig har lyst til at modtage al mulig lortPastorius skrev:Så kan du vel bare have den som sekundær konto i mail.app?Køllen I Møllen skrev:Jeg bruger mon primære email på iPad og iPhone. Gmail kun som ekstra email, så den skal ikke sættes op. Det er hele menuen i gmail jeg er træt af. Det virker meget rodet og på en måde uoverskuelig. Det ville det muligvis ikke gøre hvis man brugte det som primær mail-program men jeg logger kun på via nettet og der synes jeg gmail stinker. Og det er grunden til at svigermutti fik yahooPastorius skrev:Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
Hva mener du med at man ikk har mange hemmeligheder for google?Pastorius skrev:Jeg bruger den som filter til al min mail, og slipper dermed for selv at vedligeholde et spamfilter. Gmail henter post fra alle mine adresser og så kører mine klienter IMAP mod gmail så alt er opdateret ligegyldig om jeg tilgår den fra Windows, android, Mac eller bare fra en browser. Den eneste ulempe er at mange ikke har mange hemmeligheder for Google.Køllen I Møllen skrev:Det har jeg også haft. Men jeg bruger den kun som "spam"-postkasse, altså til ting hvor man skal oplyse sin email men man ikke rigtig har lyst til at modtage al mulig lortPastorius skrev:Så kan du vel bare have den som sekundær konto i mail.app?Køllen I Møllen skrev:Jeg bruger mon primære email på iPad og iPhone. Gmail kun som ekstra email, så den skal ikke sættes op. Det er hele menuen i gmail jeg er træt af. Det virker meget rodet og på en måde uoverskuelig. Det ville det muligvis ikke gøre hvis man brugte det som primær mail-program men jeg logger kun på via nettet og der synes jeg gmail stinker. Og det er grunden til at svigermutti fik yahooPastorius skrev:Det skal kun gøres ordentligt én gang. Sæt gmail til at være exchange-server og kør IMAP mod den fra iPhonen.Køllen I Møllen skrev: Jeg har selv gmail som sekundær mail og irriterer mig over den dagligt. Opsætningen på iPad/iPhone er noget af det mest elendige makværk. Derfor fravalgte jeg den.
At google kan (og gør det) indexere og scanne dine mails og servere målrettede reklamer for dig på den baggrund. Hvis man samtidig bruger deres SMTP, Chrome og deres DNS, så ved de alt hvad du laver på nettet.Zee skrev: Hva mener du med at man ikk har mange hemmeligheder for google?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Outlook.com scanner heldigvis ikke dine private e-mails. Skydrive er også inkluderet.Pastorius skrev:At google kan (og gør det) indexere og scanne dine mails og servere målrettede reklamer for dig på den baggrund. Hvis man samtidig bruger deres SMTP, Chrome og deres DNS, så ved de alt hvad du laver på nettet.Zee skrev: Hva mener du med at man ikk har mange hemmeligheder for google?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Nu ved jeg ikke hvor meget der er lavet om siden det hed hotmail, men der var en masse begrænsninger ift. funktionaliteten i gmail. Bla. kunne man ikke poppe eller IMAP hotmail andre steder fra end en windowscomputer med outlook (hvis man overhovedet kunne det.Provst i Brovst skrev:Outlook.com scanner heldigvis ikke dine private e-mails. Skydrive er også inkluderet.Pastorius skrev:At google kan (og gør det) indexere og scanne dine mails og servere målrettede reklamer for dig på den baggrund. Hvis man samtidig bruger deres SMTP, Chrome og deres DNS, så ved de alt hvad du laver på nettet.Zee skrev: Hva mener du med at man ikk har mange hemmeligheder for google?
Desuden er jeg godt og grundigt træt af Microsoft. Jeg har i utallige år spildt oceaner af tid på softwarefejl og funktionalitet som ikke gjorde det lovede i deres styresystemer og jeg blev træt af undskyldninger som - i næste version af...
Jeg er godt klar over at tingene faktisk nogle steder er blevet bedre, og at Google eller Applemåden også har deres ulemper og begrænsninger, men jeg glæder mig dagligt over ting der bare fungerer på min android telefon eller på Mac, uden jeg behøver vride armen rundt på dem, og søge nettet tyndt efter andre der har haft samme problem og løst det. Jeg kommer aldrig til at købe eller bruge noget Microsoft-værk, medmindre jeg bliver tvunget til det, eller at de pludselig, helt entydigt, bliver significant bedre end konkurrenterne.
På arbejdet er jeg ved at migrere til en Linux-workstation for at slippe ud af det samme helvede med en maskine der ikke fungerer ordentligt, og selv når den gør er sløv. Jeg overvejede endda at finansiere en privat MacBook (som der også er support på), indtil linux blev en mulighed.
Privat har venner og familie fået besked på at computersupport fremover kun ydes, hvis næste indkøb bliver en Mac, jeg gider ikke bøvle mere med microsofts lort - livet er simpelthen for kort.
EDIT: Nå ja, og med min brug er livstidomkostningerne med apple mindre end de var på windows. Det er en skrøne at Mac er dyrt, hvis man ser på de samlede omkostning med at eje det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert