Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 4. dec 2008, 12:06

MrBangDK skrev:
Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej??? :@
Hvises vej?!

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 4. dec 2008, 12:11

Soft-is og himbær.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 4. dec 2008, 12:20

MrBangDK skrev:og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej??? :@
Jeg har faktisk en underviser på Universitetet, der hedder Bang til efternavn, og har hans/hendes/sin-problematikken som en kæphest. Spøjst.

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 4. dec 2008, 12:57

Kenneth K skrev:Niklas Luhmann pisser mig af.
Niklas Luhmanns KOMMUNIKATION pisser dig af.

Kun kommunikation kan kommunikere, remember..?! ;)
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 4. dec 2008, 12:59

Dübelius skrev:

Ja, samfundet er bygget af kommunikation og bla, bla, bla. Han irriterer mig godt nok! :)

Men det er altid noget at jeg ikke er den eneste, han har irriteret, den satans tysker.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 4. dec 2008, 13:11

Kenneth K skrev:
Dübelius skrev:

Ja, samfundet er bygget af kommunikation og bla, bla, bla. Han irriterer mig godt nok! :)

Men det er altid noget at jeg ikke er den eneste, han har irriteret, den satans tysker.
Det irriterende består vel i at det er svært at knække koden - eller det synes jeg i hvert fald. Jeg synes teorierne er spændende og holder vand langt hen af vejen. I forhold til en metaforståelse af kommunikation(er) og disses relationer, er Luhmann ikke til at komme uden om.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 4. dec 2008, 13:50

limey skrev:Det irriterende består vel i at det er svært at knække koden - eller det synes jeg i hvert fald. Jeg synes teorierne er spændende og holder vand langt hen af vejen. I forhold til en metaforståelse af kommunikation(er) og disses relationer, er Luhmann ikke til at komme uden om.
Helt sikkert. Langt hen ad vejen ligger problemet i Luhmanns ekstremt høje abstraktionsniveau, der gør det utroligt krævende at læse primærlitteratur af Luhmann. Det er ganske enkelt bare svært. :)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 4. dec 2008, 14:34

Kenneth K skrev:
MrBangDK skrev:og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej??? :@
Jeg har faktisk en underviser på Universitetet, der hedder Bang til efternavn, og har hans/hendes/sin-problematikken som en kæphest. Spøjst.
Der burde ikke være nogen relation, men jeg har det nok på samme måde... og ligeledes med ligge/lægge problematikken ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
s0d4p0p
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Gug, Aalborg, Nordjylland!

Indlæg af s0d4p0p » 4. dec 2008, 16:42

Kender godt til de problematikker med grammatik. Specielt den der "hans/hendes/sin" er et los i løgene.

... Det pisser mig af, at de tyske DJs ikke kan lukke kæften når man hører netradio!
Og den her, Elscorpio ramte plet!
Elscorpio skrev:EVIGT mørke, kulde og pisvejr i lille DK :@
Pehrsson, vis dit værd - jeg tror på det!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 4. dec 2008, 17:54

MrBangDK skrev:
Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej??? :@
Ja, HANS vej, for helvede! :D
Jeg foretrækker nu også lagt frem for ligget, fordi jeg kan.. Til gengæld pisser det mig voldsomt af, når min kollega hele tiden lige høkker rundt på ting...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 4. dec 2008, 18:12

Metal'n Roll skrev:Til gengæld pisser det mig voldsomt af, når min kollega hele tiden lige høkker rundt på ting...
Høk er et fantastisk ord. Det er meget gammelt dansk og bruges nu til dags udelukkende i praksis af nordjyder. Ordet er også med til at definere et nøk, da dette er præcis 1/50 af et høk.

Det pisser mig af, at folk ikke viser Danmarks smukkeste dialekt større respekt.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 4. dec 2008, 19:13

MrBangDK skrev:
Der burde ikke være nogen relation, men jeg har det nok på samme måde... og ligeledes med ligge/lægge problematikken ;)
Og ad/af problematikken! :@
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Haure » 4. dec 2008, 19:28

Metal'n Roll skrev:
MrBangDK skrev:
Ja, HANS vej, for helvede! :D
Jeg foretrækker nu også lagt frem for ligget, fordi jeg kan.. Til gengæld pisser det mig voldsomt af, når min kollega hele tiden lige høkker rundt på ting...
'Argumentet' fordi jeg kan.. pisser mig voldsomt af :@
Hvorfor er nogle ik' i stand til at argumentere ordentligt for deres meninger og holdninger?
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 5. dec 2008, 08:36

Når Konprins Frederik skal udtale sig om noget! Er det bare mig eller er den mand fuldstændig tabt ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 5. dec 2008, 09:01

Mini-p skrev:Når Konprins Frederik skal udtale sig om noget! Er det bare mig eller er den mand fuldstændig tabt ?
Det er sgu hele familien du - skræmmende!

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 5. dec 2008, 13:43

Kenneth K og Limeys helt åndssvagt kedelige samtale omkring Niklas Luhmann, pisser mig rigtig meget af. I har har lige dræbt mig på 45 sekunder..

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 5. dec 2008, 13:45

-Larsen skrev:Kenneth K og Limeys helt åndssvagt kedelige samtale omkring Niklas Luhmann, pisser mig rigtig meget af. I har har lige dræbt mig på 45 sekunder..
Se! Niklas Luhmann er pure evil.

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 5. dec 2008, 13:51

Kenneth K skrev:
-Larsen skrev:Kenneth K og Limeys helt åndssvagt kedelige samtale omkring Niklas Luhmann, pisser mig rigtig meget af. I har har lige dræbt mig på 45 sekunder..
Se! Niklas Luhmann er pure evil.
Ja, hvis I har kedet jer bare halvt så meget, når I har læst hans teorier, som I lige har kedet mig, så forstår jeg hadet!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 5. dec 2008, 20:41

Når billedet er markant forsinket ift. kommentatoren i en fodboldkamp. Al spændingen forsvinder, fordi Christian Frederiksen, i dette tilfælde, når at fortælle alt hvad der sker i kampen, inden man ser det.

Jeg havde ellers glædet mig helt vildt til Bayern - Hoffenheim. Den første kamp jeg skulle se med Hoffenheim, men det bliver ødelagt pga. dette!

Grrrrrrr!!!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 6. dec 2008, 01:17

Katy Perry pisser mig også af! For satan, hvor synger hun da dårligt! Aldrig har jeg set så jammerlige nogle liveoptrædener som dem hun leverede til MTV European Music Awards...

Eller jo, det skulle da lige være Red Hot Chili Peppers og Anthony Kiedis i særdeleshed.

Besvar