Hvises vej?!MrBangDK skrev:værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej???Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Soft-is og himbær.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
Jeg har faktisk en underviser på Universitetet, der hedder Bang til efternavn, og har hans/hendes/sin-problematikken som en kæphest. Spøjst.MrBangDK skrev:og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej???
Niklas Luhmanns KOMMUNIKATION pisser dig af.Kenneth K skrev:Niklas Luhmann pisser mig af.
Kun kommunikation kan kommunikere, remember..?!
GAIS, GAIS, Baby!
Ja, samfundet er bygget af kommunikation og bla, bla, bla. Han irriterer mig godt nok!Dübelius skrev:Niklas Luhmanns KOMMUNIKATION pisser dig af.Kenneth K skrev:Niklas Luhmann pisser mig af.
Men det er altid noget at jeg ikke er den eneste, han har irriteret, den satans tysker.
Det irriterende består vel i at det er svært at knække koden - eller det synes jeg i hvert fald. Jeg synes teorierne er spændende og holder vand langt hen af vejen. I forhold til en metaforståelse af kommunikation(er) og disses relationer, er Luhmann ikke til at komme uden om.Kenneth K skrev:Ja, samfundet er bygget af kommunikation og bla, bla, bla. Han irriterer mig godt nok!Dübelius skrev:Niklas Luhmanns KOMMUNIKATION pisser dig af.Kenneth K skrev:Niklas Luhmann pisser mig af.
Men det er altid noget at jeg ikke er den eneste, han har irriteret, den satans tysker.
Helt sikkert. Langt hen ad vejen ligger problemet i Luhmanns ekstremt høje abstraktionsniveau, der gør det utroligt krævende at læse primærlitteratur af Luhmann. Det er ganske enkelt bare svært.limey skrev:Det irriterende består vel i at det er svært at knække koden - eller det synes jeg i hvert fald. Jeg synes teorierne er spændende og holder vand langt hen af vejen. I forhold til en metaforståelse af kommunikation(er) og disses relationer, er Luhmann ikke til at komme uden om.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der burde ikke være nogen relation, men jeg har det nok på samme måde... og ligeledes med ligge/lægge problematikkenKenneth K skrev:Jeg har faktisk en underviser på Universitetet, der hedder Bang til efternavn, og har hans/hendes/sin-problematikken som en kæphest. Spøjst.MrBangDK skrev:og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej???
Ska' vi hak'?
Kender godt til de problematikker med grammatik. Specielt den der "hans/hendes/sin" er et los i løgene.
... Det pisser mig af, at de tyske DJs ikke kan lukke kæften når man hører netradio!
Og den her, Elscorpio ramte plet!
... Det pisser mig af, at de tyske DJs ikke kan lukke kæften når man hører netradio!
Og den her, Elscorpio ramte plet!
Elscorpio skrev:EVIGT mørke, kulde og pisvejr i lille DK
Pehrsson, vis dit værd - jeg tror på det!
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Ja, HANS vej, for helvede!MrBangDK skrev:værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej???Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
Jeg foretrækker nu også lagt frem for ligget, fordi jeg kan.. Til gengæld pisser det mig voldsomt af, når min kollega hele tiden lige høkker rundt på ting...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Høk er et fantastisk ord. Det er meget gammelt dansk og bruges nu til dags udelukkende i praksis af nordjyder. Ordet er også med til at definere et nøk, da dette er præcis 1/50 af et høk.Metal'n Roll skrev:Til gengæld pisser det mig voldsomt af, når min kollega hele tiden lige høkker rundt på ting...
Det pisser mig af, at folk ikke viser Danmarks smukkeste dialekt større respekt.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Og ad/af problematikken!MrBangDK skrev:
Der burde ikke være nogen relation, men jeg har det nok på samme måde... og ligeledes med ligge/lægge problematikken
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
'Argumentet' fordi jeg kan.. pisser mig voldsomt afMetal'n Roll skrev:Ja, HANS vej, for helvede!MrBangDK skrev:værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej???Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....![]()
Jeg foretrækker nu også lagt frem for ligget, fordi jeg kan.. Til gengæld pisser det mig voldsomt af, når min kollega hele tiden lige høkker rundt på ting...
Hvorfor er nogle ik' i stand til at argumentere ordentligt for deres meninger og holdninger?
No one can guarantee succes in war but only deserve it
Når Konprins Frederik skal udtale sig om noget! Er det bare mig eller er den mand fuldstændig tabt ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Det er sgu hele familien du - skræmmende!Mini-p skrev:Når Konprins Frederik skal udtale sig om noget! Er det bare mig eller er den mand fuldstændig tabt ?
Kenneth K og Limeys helt åndssvagt kedelige samtale omkring Niklas Luhmann, pisser mig rigtig meget af. I har har lige dræbt mig på 45 sekunder..
Se! Niklas Luhmann er pure evil.-Larsen skrev:Kenneth K og Limeys helt åndssvagt kedelige samtale omkring Niklas Luhmann, pisser mig rigtig meget af. I har har lige dræbt mig på 45 sekunder..
Ja, hvis I har kedet jer bare halvt så meget, når I har læst hans teorier, som I lige har kedet mig, så forstår jeg hadet!Kenneth K skrev:Se! Niklas Luhmann er pure evil.-Larsen skrev:Kenneth K og Limeys helt åndssvagt kedelige samtale omkring Niklas Luhmann, pisser mig rigtig meget af. I har har lige dræbt mig på 45 sekunder..
Når billedet er markant forsinket ift. kommentatoren i en fodboldkamp. Al spændingen forsvinder, fordi Christian Frederiksen, i dette tilfælde, når at fortælle alt hvad der sker i kampen, inden man ser det.
Jeg havde ellers glædet mig helt vildt til Bayern - Hoffenheim. Den første kamp jeg skulle se med Hoffenheim, men det bliver ødelagt pga. dette!
Grrrrrrr!!!
Jeg havde ellers glædet mig helt vildt til Bayern - Hoffenheim. Den første kamp jeg skulle se med Hoffenheim, men det bliver ødelagt pga. dette!
Grrrrrrr!!!
Katy Perry pisser mig også af! For satan, hvor synger hun da dårligt! Aldrig har jeg set så jammerlige nogle liveoptrædener som dem hun leverede til MTV European Music Awards...
Eller jo, det skulle da lige være Red Hot Chili Peppers og Anthony Kiedis i særdeleshed.
Eller jo, det skulle da lige være Red Hot Chili Peppers og Anthony Kiedis i særdeleshed.