Ok, jeg har også tidligere brugt unblockus og haft den amerikanske version. Men det undrer mig nu alligevel at jeg kan bruge netflix i Norge på iPad selvom min computer står hjemme.Oder skrev:angående netflix så virke ens abonnement overalt, det bliver bare i den version som computeren befinder sig i, så i Danmark er det dansk, Norge norsk etc. Også derfor der er mange der bruger f.eks. un-block.us til at se ud som om ens computer står i USA så man kan få den amerikanske del af netflix - masser af indhold men kun amerikanske undertekster.Køllen I Møllen skrev:Det kan godt være du har ret. Det nemmeste ville da helt sikkert være om boxee kunne lave en "play all"-funktion. Jeg kigger på det i næste uge. Tak for hjælpen.Pastorius skrev:Ok, men det er jo noget du så skal gøre igen og igen, efterhånden som du får optaget mere (eller det er måske slut med nye input i det format?).Køllen I Møllen skrev: Det er naturligvis alle mine filer (og det er mange) der skal smeltes sammen til filer a 30-40mins varighed. Men når det nu en gang er ordnet er den skid jo slået...
Under alle omstændigheder tror jeg du vil opleve at det er noget bøvl at få gjort, medmindre du elsker rutineopgaver, og er god til lidt at få nuppet en hver aften inden du går i seng og lader den stå og tygge på den natten over. Jeg tror du vil blive gladere for at få noget playlist-værk op at køre.
Et tillægsspørgsmål til at runde af på. Jeg har Netflix og kan bruge det bla på min iPad derhjemme. Det er det danske netflix. Har lige fundet ud af at jeg også kan bruge det her i Norge. Det kommer noget bag på mig. Burde det ikke kun virke indenfor Danmarks grænser??
"Jeg søger en....." - tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden
Janteloven eksisterer IKKE!
Idet at du er i Norge tilgår din iPad - eller andet udstyr - internettet med en norsk IP og vil derfor få den norske udgave. Det har ikke noget med din computer derhjemme at gøre, medmindre du streamer fra den.Køllen I Møllen skrev:Ok, jeg har også tidligere brugt unblockus og haft den amerikanske version. Men det undrer mig nu alligevel at jeg kan bruge netflix i Norge på iPad selvom min computer står hjemme.Oder skrev:angående netflix så virke ens abonnement overalt, det bliver bare i den version som computeren befinder sig i, så i Danmark er det dansk, Norge norsk etc. Også derfor der er mange der bruger f.eks. un-block.us til at se ud som om ens computer står i USA så man kan få den amerikanske del af netflix - masser af indhold men kun amerikanske undertekster.Køllen I Møllen skrev:Det kan godt være du har ret. Det nemmeste ville da helt sikkert være om boxee kunne lave en "play all"-funktion. Jeg kigger på det i næste uge. Tak for hjælpen.Pastorius skrev:Ok, men det er jo noget du så skal gøre igen og igen, efterhånden som du får optaget mere (eller det er måske slut med nye input i det format?).Køllen I Møllen skrev: Det er naturligvis alle mine filer (og det er mange) der skal smeltes sammen til filer a 30-40mins varighed. Men når det nu en gang er ordnet er den skid jo slået...
Under alle omstændigheder tror jeg du vil opleve at det er noget bøvl at få gjort, medmindre du elsker rutineopgaver, og er god til lidt at få nuppet en hver aften inden du går i seng og lader den stå og tygge på den natten over. Jeg tror du vil blive gladere for at få noget playlist-værk op at køre.
Et tillægsspørgsmål til at runde af på. Jeg har Netflix og kan bruge det bla på min iPad derhjemme. Det er det danske netflix. Har lige fundet ud af at jeg også kan bruge det her i Norge. Det kommer noget bag på mig. Burde det ikke kun virke indenfor Danmarks grænser??
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det giver mere meningOder skrev:Idet at du er i Norge tilgår din iPad - eller andet udstyr - internettet med en norsk IP og vil derfor få den norske udgave. Det har ikke noget med din computer derhjemme at gøre, medmindre du streamer fra den.Køllen I Møllen skrev:Ok, jeg har også tidligere brugt unblockus og haft den amerikanske version. Men det undrer mig nu alligevel at jeg kan bruge netflix i Norge på iPad selvom min computer står hjemme.Oder skrev:angående netflix så virke ens abonnement overalt, det bliver bare i den version som computeren befinder sig i, så i Danmark er det dansk, Norge norsk etc. Også derfor der er mange der bruger f.eks. un-block.us til at se ud som om ens computer står i USA så man kan få den amerikanske del af netflix - masser af indhold men kun amerikanske undertekster.Køllen I Møllen skrev:Det kan godt være du har ret. Det nemmeste ville da helt sikkert være om boxee kunne lave en "play all"-funktion. Jeg kigger på det i næste uge. Tak for hjælpen.Pastorius skrev:Ok, men det er jo noget du så skal gøre igen og igen, efterhånden som du får optaget mere (eller det er måske slut med nye input i det format?).Køllen I Møllen skrev: Det er naturligvis alle mine filer (og det er mange) der skal smeltes sammen til filer a 30-40mins varighed. Men når det nu en gang er ordnet er den skid jo slået...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Reelt set leder jeg også efter en der er så træt af sin at vedkommende vil nærmest forære den væk.Pastorius skrev:Har ingen førstehåndserfaringer, men der er lidt her:Provst i Brovst skrev:Jeg søger erfaringer med en Kindle og gerne til salg!
http://www.booksnob.dk/find-e-bogslaeser/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kort sagt er kindle (og de andre dedikerede ebogslæsere) bedre at læse på. De er ikke så trættende for øjnene og man kan læse i solskin udendørs. Til gengæld er de elendige til at vise billeder (fx fotobøger). iPad og (de andre tablets) er fine og kan mere, men man bliver hurtigere træt i øjnene og de er tungere og bliver lidt varme.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
en 2 vaerelses i Vestbyen fra 1. januar 2013. Nogen der kender nogen ? (Man vil jo gerne vaere saa taet paa stadion som muligt).
Skriv PB hvis du kender nogen der mangler en lejer.
Skriv PB hvis du kender nogen der mangler en lejer.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg søger denne whiskey:
https://shop.cph.dk/da/Spirits/Sider/pr ... tId=544476" onclick="window.open(this.href);return false;
Men den kan kun købes i travel retail for rejser ud af EU, jeg har dog et spinkelt håb om at nogen måske har nogle kontakter til at kunne fremskaffe den?
https://shop.cph.dk/da/Spirits/Sider/pr ... tId=544476" onclick="window.open(this.href);return false;
Men den kan kun købes i travel retail for rejser ud af EU, jeg har dog et spinkelt håb om at nogen måske har nogle kontakter til at kunne fremskaffe den?
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Jeg ville gerne have hjulpet, hvis det ikke var fordi jeg selv skal have en Kilchoman whiskey med hjem fra Aberdeen. De lokale heroppe siger den skulle være fremragende.Hinrup85 skrev:Jeg søger denne whiskey:
- Hinrup85
- Allstar

Tak, men tror sku også lige at købet bliver sat på hold. Vi har lige fået en 10% lønreduktion hvor jeg arbejder. Så god fucking juleferie... Pikhoveder og røvbananer.Elscorpio skrev:Jeg ville gerne have hjulpet, hvis det ikke var fordi jeg selv skal have en Kilchoman whiskey med hjem fra Aberdeen. De lokale heroppe siger den skulle være fremragende.Hinrup85 skrev:Jeg søger denne whiskey:
Jeg skal til at flytte i det nye år, og i den anledning har jeg besluttet for at tage mig sammen, og få et par af mine lidt mere betydningsfulde AaB-trøjer op på væggen med stil. Jeg har dog haft problemer med at finde en ramme med tilhørende glas, som den kan være i. Derfor søger jeg en, som har en trøje eller to oppe i lignende stil, som måske kunne give hint til, hvor man har fundet det førnævnte..
- Hinrup85
- Allstar

Ikea har en ramme der passer godt til trøjer - jeg har selv 2 indrammet derfra.Kilde skrev:Jeg skal til at flytte i det nye år, og i den anledning har jeg besluttet for at tage mig sammen, og få et par af mine lidt mere betydningsfulde AaB-trøjer op på væggen med stil. Jeg har dog haft problemer med at finde en ramme med tilhørende glas, som den kan være i. Derfor søger jeg en, som har en trøje eller to oppe i lignende stil, som måske kunne give hint til, hvor man har fundet det førnævnte..
Hvornår åbner billetkontoret til hockey ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
- Provst i Brovst
- Allstar

Asus Nexus 7 eller Asus X202E bærbar med 11.6" touch screen?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Kommer vel an på om man kan li den nye Windows 8 eller man er Android fan. Det vil dog nok være bedst hvis du prøvede begge modeller i butikken og finde ud af hvilket bruger interface du bedst kan li.Provst i Brovst skrev:Asus Nexus 7 eller Asus X202E bærbar med 11.6" touch screen?
- Provst i Brovst
- Allstar

Det jeg reelt set vil have at vide er om de der tablets er noget pop eller ej. Duer de som en e-bogslæser, e-mail læser/besvarer og video afspiller samt have 30 websider åbne samtidigt?Elscorpio skrev:Kommer vel an på om man kan li den nye Windows 8 eller man er Android fan. Det vil dog nok være bedst hvis du prøvede begge modeller i butikken og finde ud af hvilket bruger interface du bedst kan li.Provst i Brovst skrev:Asus Nexus 7 eller Asus X202E bærbar med 11.6" touch screen?
Hvis det er en ebogslæser du vil have, skal du have en dedikeret en, eller evt. en 7"-udgave.Provst i Brovst skrev:Det jeg reelt set vil have at vide er om de der tablets er noget pop eller ej. Duer de som en e-bogslæser, e-mail læser/besvarer og video afspiller samt have 30 websider åbne samtidigt?Elscorpio skrev:Kommer vel an på om man kan li den nye Windows 8 eller man er Android fan. Det vil dog nok være bedst hvis du prøvede begge modeller i butikken og finde ud af hvilket bruger interface du bedst kan li.Provst i Brovst skrev:Asus Nexus 7 eller Asus X202E bærbar med 11.6" touch screen?
http://www.booksnob.dk/find-e-bogslaeser/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis det mere er en alsidig enhed du vil have (en sofa-computer) så er tablets et godt valg. Min erfaringer (og langt de flestes i min omgangskreds) er fra Apple. Og det næsten entydige resultat er at folk bruger deres dimser meget mere end de havde forventet, krydret med nogle få (1 af 10 eller deromkring) som så slet ikke får den brugt. Skulle jeg ud at købe noget nu, ville det blive en iPad Mini. Vægten er så tilpas lav at man kan holde den i en hånd længe, uden at blive træt, hvor de større modeller kræver at de er understøttet på en eller anden måde.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at se Aalborg-Herning i ishockey iaften på en iPad i Norge?
En god lydbog eller to der kan høres på køreturen til Italien af familien, incl en knægt på 7 år - så det skal være på dansk.
Nogen gode forslag?
Nogen gode forslag?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

Den uendelige historie?Pastorius skrev:En god lydbog eller to der kan høres på køreturen til Italien af familien, incl en knægt på 7 år - så det skal være på dansk.
Nogen gode forslag?
Anmeldelse af Den uendelige historie plus nyttig funktion der foreslår lignende bøger.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Børnebøger:Pastorius skrev:En god lydbog eller to der kan høres på køreturen til Italien af familien, incl en knægt på 7 år - så det skal være på dansk.
Nogen gode forslag?
Harry Potter - for Guds skyld dem indlæst af Jesper Christensen!
Troldepus bøgerne.
Alle vi børn i Bulderby.
Emil fra Lønneberg.
Busters Verden
Klatremus og de andre dyr i Hakkebakkeskoven - find udgaven med blandt andet Ove Sprogøe, Poul Dissing og C.V. Jørgenen.
Sally Altschuler, Jordens salt
Bøger for voksne(men stadig med et sprog og handling der egner sig til børn kan lytte med):
Jonas Jonasson, Den hundredårige der kravlede ud ad vinduet og forsvandt(indlæst af Paul Becker)
Markus Zusak, Bogtyven(indlæst af Torben Sekov)
Tolkien, Hobitten(indlæst af Torben Sekov)
Jeg ser om jeg kan komme på flere.
Hader København!
Ah, ja, den kender jeg da -fremragende forslag. Bare ærgerligt at netlydbog.dk er forbeholdt windowsfolket :-(Provst i Brovst skrev:Den uendelige historie?Pastorius skrev:En god lydbog eller to der kan høres på køreturen til Italien af familien, incl en knægt på 7 år - så det skal være på dansk.
Nogen gode forslag?
Anmeldelse af Den uendelige historie plus nyttig funktion der foreslår lignende bøger.
...og jeg kan ikke lige finde et sted hvor den kan købes til download.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert