Det får smilet frem tråden
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Re: Det får smilet frem tråden
http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oert ... 448186.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
SVEND GOLLE SUPPORT
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
At 3 mand har overlevet 50 dage i åbent hav,...på en måge..!!
Så gælder det sateme om at holde fast...
Så gælder det sateme om at holde fast...
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
-
RufusTheDog
http://borsen.dk/nyheder/investor/artik ... yster.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg har gennem den seneste time forsøgt at spille på Horsens kampen på danske spil. Får dog altid besked om at "spillet er lukket"!
Måske tipstjenesten også har fået nys om at kampens resultat allerede er givet/besluttet, støttet af den danske dommerstand?
Blot en tragikomisk tanke...
Måske tipstjenesten også har fået nys om at kampens resultat allerede er givet/besluttet, støttet af den danske dommerstand?
Bienvenu Bassogog!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Når du er færdig med at se spøgelser, vil jeg anbefale dig at lede efter en anden bookmaker end Danske Spil.astonvilla skrev:Jeg har gennem den seneste time forsøgt at spille på Horsens kampen på danske spil. Får dog altid besked om at "spillet er lukket"!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Man skulle tro, at det var Herning:
- De bliver sigtet for en lang række overtrædelser af færdselsloven, brugstyveri og kørsel uden førerret, da føreren ikke havde kørekort til andet end traktor.
http://www.berlingske.dk/danmark/stjaal ... stedgade-0
- De bliver sigtet for en lang række overtrædelser af færdselsloven, brugstyveri og kørsel uden førerret, da føreren ikke havde kørekort til andet end traktor.
http://www.berlingske.dk/danmark/stjaal ... stedgade-0
At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina 
De gør sgu heller ik' meget for at ændre det indtryk, som resten af Danmark har af dem.

De gør sgu heller ik' meget for at ændre det indtryk, som resten af Danmark har af dem.

No one can guarantee succes in war but only deserve it
At Froch besejrer Abraham og hans destruktive boksestil
- alithebeast
- Allstar

Han ligner en zombie...ligbleg og med blod i hele krydderen.alithebeast skrev:

Vilje slår teknik...
Det er vist ikke ligefrem fordi vi mangler disse tøsebørn i Aalborg,...de går bare ikke til fodbold (i hvert fald ikke i større mængder)Haure skrev:At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina
Vi kan så trøste os med, at en typisk Eksil-AaBer også er med på billedet..
-
Lindvang
Skulle lige til at skrive det samme. Man skal jo ikke have den store feltkikkert frem for at finde kvinder med et udseende a la det i Aalborg.tegner skrev:Det er vist ikke ligefrem fordi vi mangler disse tøsebørn i Aalborg,...de går bare ikke til fodbold (i hvert fald ikke i større mængder)Haure skrev:At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina
Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af BrøndbyfansLindvang skrev:Skulle lige til at skrive det samme. Man skal jo ikke have den store feltkikkert frem for at finde kvinder med et udseende a la det i Aalborg.tegner skrev:Det er vist ikke ligefrem fordi vi mangler disse tøsebørn i Aalborg,...de går bare ikke til fodbold (i hvert fald ikke i større mængder)Haure skrev:At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina
Jamen du har sikkert ret, fordomsfuld eller ej..Haure skrev:Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af Brøndbyfans Bare kald mig fordomsfuld
Men når man som Aalborgenser flasher netop denne "fordom" må man også regne med lidt respons, for vi har sateme mange,...rigtig mange af disse trunter.
Også flere end i Aabenraa, Tarm og Gedser og sikkert lige så mange som på Vestegnen.
Iøvrigt ikke så mærkeligt, taget i betragtning af vi her i pragtfulde Aalborg har flest Tatovører, frisørsaloner og solarier i Danmark, målt pr. indbygger.
Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, og ved iøvrigt ikke om det stadig holder stik.
-
Lindvang
Og værtshuse. Hvilket må siges at være en prægtig statistik!tegner skrev:Jamen du har sikkert ret, fordomsfuld eller ej..Haure skrev:Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af Brøndbyfans Bare kald mig fordomsfuld
Men når man som Aalborgenser flasher netop denne "fordom" må man også regne med lidt respons, for vi har sateme mange,...rigtig mange af disse trunter.
Også flere end i Aabenraa, Tarm og Gedser og sikkert lige så mange som på Vestegnen.
Iøvrigt ikke så mærkeligt, taget i betragtning af vi her i pragtfulde Aalborg har flest Tatovører, frisørsaloner og solarier i Danmark, målt pr. indbygger.
Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, og ved iøvrigt ikke om det stadig holder stik.
I øvrigt er jeg enig i, at der er flere med det udseende (lidt kategorisk, i know) i Aalborg, end der er de fleste andre steder.
Den undlod jeg så, da jeg pludselig kom i tvivl om det stadig var gældende.Lindvang skrev:Og værtshuse. Hvilket må siges at være en prægtig statistik!
Mener at der var noget med Svendborg, men det ville skam glæde mig hvis jeg tager fejl..
Responsen generer mig skam ik', og jeg er klar over, at disse trunter findes i større eller mindre omfang landet over. Dét, at de er påklædt en brøndbytrøje fik blot smilet frem hos mig, da jeg har et stereotypt billede af brøndbyfans. Poletnegerbimboen får ik' smilet frem som sådan, da det egentlig mere er sørgeligt.tegner skrev:Jamen du har sikkert ret, fordomsfuld eller ej..Haure skrev:Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af Brøndbyfans Bare kald mig fordomsfuld
- alithebeast
- Allstar

Hun er ikke poletneger, nok ligner hun en, men det er bare sådan man ser ud, når ens far også er ens morfar.Haure skrev: Responsen generer mig skam ik', og jeg er klar over, at disse trunter findes i større eller mindre omfang landet over. Dét, at de er påklædt en brøndbytrøje fik blot smilet frem hos mig, da jeg har et stereotypt billede af brøndbyfans. Poletnegerbimboen får ik' smilet frem som sådan, da det egentlig mere er sørgeligt.
Hader København!
5-0 i El Classico
Jeg gider ikke hele snakken om hvorvidt jeg er rigtig Barca-fan for jeg er nok nærmere det man kalder sympatisør. Men hold kæft, hvor var det en fed kamp og dejligt de tævede Madrid som står for meget af det jeg absolut ikke bryder mig om ved moderne fodbold, anført af Mourinho, Ronaldo og en håbløs ledelse.
Jeg gider ikke hele snakken om hvorvidt jeg er rigtig Barca-fan for jeg er nok nærmere det man kalder sympatisør. Men hold kæft, hvor var det en fed kamp og dejligt de tævede Madrid som står for meget af det jeg absolut ikke bryder mig om ved moderne fodbold, anført af Mourinho, Ronaldo og en håbløs ledelse.