Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 23. nov 2010, 21:50

http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oert ... 448186.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 25. nov 2010, 20:21

Hold nu kæft en klasse fan!
Hader København!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 25. nov 2010, 21:11

At 3 mand har overlevet 50 dage i åbent hav,...på en måge..!!

Så gælder det sateme om at holde fast... :cool:
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 26. nov 2010, 01:07

http://borsen.dk/nyheder/investor/artik ... yster.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 27. nov 2010, 00:25

Jeg har gennem den seneste time forsøgt at spille på Horsens kampen på danske spil. Får dog altid besked om at "spillet er lukket"!

Måske tipstjenesten også har fået nys om at kampens resultat allerede er givet/besluttet, støttet af den danske dommerstand?

Blot en tragikomisk tanke...
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 27. nov 2010, 13:07

astonvilla skrev:Jeg har gennem den seneste time forsøgt at spille på Horsens kampen på danske spil. Får dog altid besked om at "spillet er lukket"!

Måske tipstjenesten også har fået nys om at kampens resultat allerede er givet/besluttet, støttet af den danske dommerstand?

Blot en tragikomisk tanke...
Når du er færdig med at se spøgelser, vil jeg anbefale dig at lede efter en anden bookmaker end Danske Spil.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 27. nov 2010, 13:32

Man skulle tro, at det var Herning:

- De bliver sigtet for en lang række overtrædelser af færdselsloven, brugstyveri og kørsel uden førerret, da føreren ikke havde kørekort til andet end traktor.

http://www.berlingske.dk/danmark/stjaal ... stedgade-0

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Haure » 27. nov 2010, 19:59

At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina :D
De gør sgu heller ik' meget for at ændre det indtryk, som resten af Danmark har af dem.

Billede
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div

Indlæg af Haure » 28. nov 2010, 00:36

At Froch besejrer Abraham og hans destruktive boksestil

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar

Indlæg af alithebeast » 28. nov 2010, 02:56

Billede
Hader København!

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar

Indlæg af Slyboy » 28. nov 2010, 08:58

alithebeast skrev:Billede
Han ligner en zombie...ligbleg og med blod i hele krydderen.

Billede
Vilje slår teknik...

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar

Indlæg af tegner » 28. nov 2010, 10:39

Haure skrev:At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina :D
De gør sgu heller ik' meget for at ændre det indtryk, som resten af Danmark har af dem.

Billede
Det er vist ikke ligefrem fordi vi mangler disse tøsebørn i Aalborg,...de går bare ikke til fodbold (i hvert fald ikke i større mængder)

Vi kan så trøste os med, at en typisk Eksil-AaBer også er med på billedet.. :cool:

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. nov 2010, 11:06

tegner skrev:
Haure skrev:At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina :D

Billede
Det er vist ikke ligefrem fordi vi mangler disse tøsebørn i Aalborg,...de går bare ikke til fodbold (i hvert fald ikke i større mængder)

Vi kan så trøste os med, at en typisk Eksil-AaBer også er med på billedet.. :cool:
Skulle lige til at skrive det samme. Man skal jo ikke have den store feltkikkert frem for at finde kvinder med et udseende a la det i Aalborg.

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div

Indlæg af Haure » 28. nov 2010, 15:16

Lindvang skrev:
tegner skrev:
Haure skrev:At denne bimbo af en brøndbyfan ligner en, som er taget direkte ud af Winnie og Karina

Billede

Skulle lige til at skrive det samme. Man skal jo ikke have den store feltkikkert frem for at finde kvinder med et udseende a la det i Aalborg.
Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af Brøndbyfans :) Bare kald mig fordomsfuld ;)

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar

Indlæg af tegner » 28. nov 2010, 15:40

Haure skrev:Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af Brøndbyfans Bare kald mig fordomsfuld
Jamen du har sikkert ret, fordomsfuld eller ej..

Men når man som Aalborgenser flasher netop denne "fordom" må man også regne med lidt respons, for vi har sateme mange,...rigtig mange af disse trunter.
Også flere end i Aabenraa, Tarm og Gedser og sikkert lige så mange som på Vestegnen.

Iøvrigt ikke så mærkeligt, taget i betragtning af vi her i pragtfulde Aalborg har flest Tatovører, frisørsaloner og solarier i Danmark, målt pr. indbygger.

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, og ved iøvrigt ikke om det stadig holder stik.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. nov 2010, 15:50

tegner skrev:
Haure skrev:Naturligvis findes denne type også i Aalborg, Aabenraa, Tarm, Gedser og resten af landet over, men når de har en sådan påklædning, bekræfter det bare min stereotype forestilling af Brøndbyfans Bare kald mig fordomsfuld

Men når man som Aalborgenser flasher netop denne "fordom" må man også regne med lidt respons, for vi har sateme mange,...rigtig mange af disse trunter.
Også flere end i Aabenraa, Tarm og Gedser og sikkert lige så mange som på Vestegnen.

Iøvrigt ikke så mærkeligt, taget i betragtning af vi her i pragtfulde Aalborg har flest Tatovører, frisørsaloner og solarier i Danmark, målt pr. indbygger.

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, og ved iøvrigt ikke om det stadig holder stik.
Og værtshuse. Hvilket må siges at være en prægtig statistik!

I øvrigt er jeg enig i, at der er flere med det udseende (lidt kategorisk, i know) i Aalborg, end der er de fleste andre steder.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar

Indlæg af tegner » 28. nov 2010, 16:32

Lindvang skrev:Og værtshuse. Hvilket må siges at være en prægtig statistik!
Den undlod jeg så, da jeg pludselig kom i tvivl om det stadig var gældende.

Mener at der var noget med Svendborg, men det ville skam glæde mig hvis jeg tager fejl..

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div

Indlæg af Haure » 28. nov 2010, 21:52

tegner skrev:

Responsen generer mig skam ik', og jeg er klar over, at disse trunter findes i større eller mindre omfang landet over. Dét, at de er påklædt en brøndbytrøje fik blot smilet frem hos mig, da jeg har et stereotypt billede af brøndbyfans. Poletnegerbimboen får ik' smilet frem som sådan, da det egentlig mere er sørgeligt.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar

Indlæg af alithebeast » 29. nov 2010, 12:00

Haure skrev: Responsen generer mig skam ik', og jeg er klar over, at disse trunter findes i større eller mindre omfang landet over. Dét, at de er påklædt en brøndbytrøje fik blot smilet frem hos mig, da jeg har et stereotypt billede af brøndbyfans. Poletnegerbimboen får ik' smilet frem som sådan, da det egentlig mere er sørgeligt.
Hun er ikke poletneger, nok ligner hun en, men det er bare sådan man ser ud, når ens far også er ens morfar.
Hader København!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 29. nov 2010, 23:10

5-0 i El Classico

Jeg gider ikke hele snakken om hvorvidt jeg er rigtig Barca-fan for jeg er nok nærmere det man kalder sympatisør. Men hold kæft, hvor var det en fed kamp og dejligt de tævede Madrid som står for meget af det jeg absolut ikke bryder mig om ved moderne fodbold, anført af Mourinho, Ronaldo og en håbløs ledelse.

Besvar