Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en med teknisk snilde der kan sige mig lidt om dette apparat :
http://www.strong.tv/tvweb4/index.php?id=1940" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad er det for "frie" kanaler man kan tage? Og er det sådan en fætter man skal købe hvis huset kun har et antennestik og man gerne vil sætte et ekstra tv op i den modsatte ende af huset?
Hvis du smider en antenne på kan denne boks modtage DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, DR HD, DR Update, TV2 og Folketingskanalen.
Disse bokse er kun interessante hvis man har et digitalt antennesignal (f.eks. stueantenne) og et fjernsyn der ikke kan modtage disse digitale signaler.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Kunji skrev:Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en med teknisk snilde der kan sige mig lidt om dette apparat :
http://www.strong.tv/tvweb4/index.php?id=1940" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad er det for "frie" kanaler man kan tage? Og er det sådan en fætter man skal købe hvis huset kun har et antennestik og man gerne vil sætte et ekstra tv op i den modsatte ende af huset?
Hvis du smider en antenne på kan denne boks modtage DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, DR HD, DR Update, TV2 og Folketingskanalen.
Disse bokse er kun interessante hvis man har et digitalt antennesignal (f.eks. stueantenne) og et fjernsyn der ikke kan modtage disse digitale signaler.
Ok, jeg har tidligere fået at vide at sådan en her er hvad jeg skal have :
http://www.av-cables.dk/diverse_tilbeho ... 08_da.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Men bliver det så sådan en løsning hvor tv`et i stuen dikterer hvad der vises i det andet tv eller kan man zappe rundt ligeså tosset man vil?
Er det noget du kan hjælpe med nu du er så godt igang?

Janteloven eksisterer IKKE!
-
Kunji
- Allstar

For det første finder man sjældent god trådløs overførsel af tv-signaler, og næppe til de penge. Nu kender jeg ikke dette eksakte produkt, men til omkring 300 kr lugter det langt væk af at senderfjernsynet styrer modtagerfjernsynet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Kunji skrev:For det første finder man sjældent god trådløs overførsel af tv-signaler, og næppe til de penge. Nu kender jeg ikke dette eksakte produkt, men til omkring 300 kr lugter det langt væk af at senderfjernsynet styrer modtagerfjernsynet.
Ups, mit link var forkert. Dette er den rigtige og den koster 979kr.
http://www.av-cables.dk/advanced_search ... 31020addeb" onclick="window.open(this.href);return false;
Det store spørgsmål er så igen om "senderfjernsynet styrer modtagerfjernsynet" som du formulerer det.....
-
Kunji
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Kunji skrev:For det første finder man sjældent god trådløs overførsel af tv-signaler, og næppe til de penge. Nu kender jeg ikke dette eksakte produkt, men til omkring 300 kr lugter det langt væk af at senderfjernsynet styrer modtagerfjernsynet.
http://www.av-cables.dk/advanced_search ... 31020addeb" onclick="window.open(this.href);return false;
Det store spørgsmål er så igen om "senderfjernsynet styrer modtagerfjernsynet" som du formulerer det.....
Igen kender jeg ikke den model, men i og med at der er indbygget tuner skulle du kunne skifte kanaler uafhængigt af senderen.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Kunji skrev:Køllen I Møllen skrev:Kunji skrev:For det første finder man sjældent god trådløs overførsel af tv-signaler, og næppe til de penge. Nu kender jeg ikke dette eksakte produkt, men til omkring 300 kr lugter det langt væk af at senderfjernsynet styrer modtagerfjernsynet.
Igen kender jeg ikke den model, men i og med at der er indbygget tuner skulle du kunne skifte kanaler uafhængigt af senderen.
Klasse. Det er det eneste der er vigtigt. Kvaliteten betyder ikke det vilde for mig... Tak for hjælpen!
-
Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
-
Kontakt:
....der kan anbefale noget rigtig godt pibetobak!
SVEND GOLLE SUPPORT
-
tegner
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg Øst
Dåse Allan@ skrev:....der kan anbefale noget rigtig godt pibetobak!
Du skal en tur til Nepal eller Marocco....
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Dåse Allan@ skrev:....der kan anbefale noget rigtig godt pibetobak!
Hvis du er til det krydrede W. Ø. Larsen no 32. HVis du er til den rene (kraftige) tobakssmag: Blå kapstan.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
ib4ever
- Miniput

- Favoritspiller: IB SIMONSEN og Michael Jacobseb og Martin P.
- Geografisk sted: Nørresundby
Jeg skal på job søndag d. 16.(AaB-Køge) Men har måske mulighed for at bytte min vagt, men vil være sikker på at kampprogrammet ikke bliver ændret. Mit spørgsmål; Hvor sent kan DBU/Viasat ændre kampdagen / kamp tidspunktet? Måske et dumt spørgsmål, men vigtigt for mig. På forhånd tak!
Der er kun EN Ib Simonsen
-
Mojoman
- ASC Kbh.

- Geografisk sted: 2000
Jeg skal på job søndag d. 16.(AaB-Køge) Men har måske mulighed for at bytte min vagt, men vil være sikker på at kampprogrammet ikke bliver ændret. Mit spørgsmål; Hvor sent kan DBU/Viasat ændre kampdagen / kamp tidspunktet? Måske et dumt spørgsmål, men vigtigt for mig. På forhånd tak!
Det må man gå stærkt ud fra det ikke bliver, da man i de sidste 2 runder i superligaen skal afvikle alle kampene i runden samtidigt, for ikke at kunne spille på hinandens resultater.
-
Elegia
Mojoman skrev:Jeg skal på job søndag d. 16.(AaB-Køge) Men har måske mulighed for at bytte min vagt, men vil være sikker på at kampprogrammet ikke bliver ændret. Mit spørgsmål; Hvor sent kan DBU/Viasat ændre kampdagen / kamp tidspunktet? Måske et dumt spørgsmål, men vigtigt for mig. På forhånd tak!
Det må man gå stærkt ud fra det ikke bliver, da man i de sidste 2 runder i superligaen skal afvikle alle kampene i runden samtidigt, for ikke at kunne spille på hinandens resultater.
Det tror jeg også. Og ellers er svaret, at tv-kanalerne planlægger kampprogrammet for seks uger ad gangen.
-
Dot Bot
- Allstar

.. person, der er en haj i Photohop! Skal have lavet en forside til min færdige opgave om revolutionen i Cuba i 1953!
-
LKH
- Ynglinge

- Geografisk sted: Hjallerup..
...nørd, der har seriøst styr på det med spille-konsoller og PS3'er, eller i hvert fald har styr på det efterhånden klassiske problem med disc reading, og blu-ray drives..
(Ja! jeg er ude af stand til at spille FIFA..

)
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli
-
A_Strandfelt
- Allstar

... der kan sige mig, hvad en udebanebillet koster til BIF-AaB på søndag. Kan simpelthen ikke finde det.
-
LKH
- Ynglinge

- Geografisk sted: Hjallerup..
A_Strandfelt skrev:... der kan sige mig, hvad en udebanebillet koster til BIF-AaB på søndag. Kan simpelthen ikke finde det.
http://billetter.brondby.com/src/billet ... unum=False" onclick="window.open(this.href);return false;
140, tror jeg..

Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli
-
Gablin
- 1. div

En der kan svare mig på følgende:
Jeg er flyttet i ny lejlighed, og har den lille stofa-pakke. Jeg har nu efter snart 4 måneder, ikke hørt noget fra stofa om at skulle betale de 79 kr om måneden den står til at koste, hvilket jeg jo er ganske godt tilfreds med!
Jeg pønser på at benytte mig af boxer-tv's kampagne om at få canal9 og tv2sport + et par andre, og skal med dette binde mig i 12 måneder.
Mit spørgsmål går på hvorvidt stofa pludselig kan komme og kræve 79 kr om måneden for den lille pakke fremover, uden at jeg vil benytte mig af den. Eller om jeg i tilfælde af at de henvender sig, kan frasige mig deres pakke, da jeg i stedet har boxer tv?
Jeg har hørt lidt forskelligt. Blandt andet at man er "tvunget" til at have den lille stofa pakke, og skal betale for den. Jeg har også hørt at den lille pakke SKAL være tilgængelig, og jeg ikke behøves betale for den.
Er der nogen der ved noget om dette? Vil nødigt stå med både boxer tv til 150 om måneden, og stofa til 79.
På forhånd tak
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Gablin skrev:En der kan svare mig på følgende:
Jeg er flyttet i ny lejlighed, og har den lille stofa-pakke. Jeg har nu efter snart 4 måneder, ikke hørt noget fra stofa om at skulle betale de 79 kr om måneden den står til at koste, hvilket jeg jo er ganske godt tilfreds med!
Jeg pønser på at benytte mig af boxer-tv's kampagne om at få canal9 og tv2sport + et par andre, og skal med dette binde mig i 12 måneder.
Mit spørgsmål går på hvorvidt stofa pludselig kan komme og kræve 79 kr om måneden for den lille pakke fremover, uden at jeg vil benytte mig af den. Eller om jeg i tilfælde af at de henvender sig, kan frasige mig deres pakke, da jeg i stedet har boxer tv?
Jeg har hørt lidt forskelligt. Blandt andet at man er "tvunget" til at have den lille stofa pakke, og skal betale for den. Jeg har også hørt at den lille pakke SKAL være tilgængelig, og jeg ikke behøves betale for den.
Er der nogen der ved noget om dette? Vil nødigt stå med både boxer tv til 150 om måneden, og stofa til 79.
På forhånd tak
Jeg tror ikke du skal gøre dig noget håb om at slippe for at betale for det du har nu.
Mon ikke den tidligere lejer har betalt forud og du kommer til at betale fra 1/6 (3.kvartal)?
-
Gablin
- 1. div

Køllen I Møllen skrev:Gablin skrev:En der kan svare mig på følgende:
På forhånd tak
Jeg tror ikke du skal gøre dig noget håb om at slippe for at betale for det du har nu.
Mon ikke den tidligere lejer har betalt forud og du kommer til at betale fra 1/6 (3.kvartal)?
Men kan jeg på nogen måde slippe ud af den stofa pakke? Hvis jeg gerne vil have boxer, og derfor ikke vil benytte mig af stofas kabel pakke, er det jo surt at skulle betale 79 kr. for et produkt jeg ikke benytter mig af.
-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
Gablin skrev:En der kan svare mig på følgende:
På forhånd tak
Et godt råd er, at du skal regne med at Stofa vil prøve at få så mange penge som muligt op af dine lommer som muligt - også selvom de ikke har ret til det. Et andet godt råd er, i en fart, at ophæve ethvert Stofa-abonnement du må have! Stofa er et svindelfirma som prøver at stavnsbinde sine kunder!