Ja, han er sgu ikke den reneste ble i børnehaven..JLB skrev:Tony Scott fra P3.
Uintelligente, selvglade nar. Han kan ødelægge en hel dag når jeg hører hans stemme... Det er næsten helt nye højder den mand kan bringe mig i...
Det pisser mig af tråden
- FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
- 2. div

- Geografisk sted: Himlen...
Re: Det pisser mig af tråden
Aalborg BK Semper Fideus...
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det pisser mig af, at der ikke er nogen, der har været pisset af, mens jeg har været på job! Er I alle kommet på lykkepiller eller hvad?!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Køllen I Møllen
- Allstar

Vi er allesammen blevet enige om at vi hader katte. Der er ikke mere at skrive om.....John Deacon skrev:Det pisser mig af, at der ikke er nogen, der har været pisset af, mens jeg har været på job! Er I alle kommet på lykkepiller eller hvad?!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Elegia
Ja, det gør vi alle undtaget Lindvang.Køllen I Møllen skrev:Vi er allesammen blevet enige om at vi hader katte. Der er ikke mere at skrive om.....John Deacon skrev:Det pisser mig af, at der ikke er nogen, der har været pisset af, mens jeg har været på job! Er I alle kommet på lykkepiller eller hvad?!!!
Og dét kan jo så egentlig også pisse mig af... det blødsødne, gamle skvat.
Ved Winnnie og jeg selv også godt kan lide de små kræ. Undskyld, jeg ved jeg her skuffer fælt!
Mener du som spise?-Larsen skrev:Ved Winnnie og jeg selv også godt kan lide de små kræ. Undskyld, jeg ved jeg her skuffer fælt!
Det pisser mig af at de har lovet snevejr hele weekenden i Hemsedal. Jeg vil have solskin
Hvem der bare var irsk
Det skal forsøges en dag, men dog ikke.JLB skrev:Mener du som spise?-Larsen skrev:Ved Winnnie og jeg selv også godt kan lide de små kræ. Undskyld, jeg ved jeg her skuffer fælt!
Det pisser mig af at de har lovet snevejr hele weekenden i Hemsedal. Jeg vil have solskin
-
Lindvang
Ja, vi er faktisk nogle, som ynder at sætte os i gyngestolen med en plaid over benene og katten på skødet, mens vi nyder en stille pibe tobak efter endt arbejdsdag!Elegia skrev:Ja, det gør vi alle undtaget Lindvang.Køllen I Møllen skrev:Vi er allesammen blevet enige om at vi hader katte. Der er ikke mere at skrive om.....John Deacon skrev:Det pisser mig af, at der ikke er nogen, der har været pisset af, mens jeg har været på job! Er I alle kommet på lykkepiller eller hvad?!!!
Og dét kan jo så egentlig også pisse mig af... det blødsødne, gamle skvat.
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Jaja... "PIBETOBAK"... det pisser mig af, Lindvang er blevet fast kunde på Christiania uden at dele med os andre!Lindvang skrev:Ja, vi er faktisk nogle, som ynder at sætte os i gyngestolen med en plaid over benene og katten på skødet, mens vi nyder en stille pibe tobak efter endt arbejdsdag!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
-
Elegia
Åh ja og så lyden af uret, der stille tikker i baggrunden mens måtter i køkkenet laver flæsk med kål.Lindvang skrev:Ja, vi er faktisk nogle, som ynder at sætte os i gyngestolen med en plaid over benene og katten på skødet, mens vi nyder en stille pibe tobak efter endt arbejdsdag!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Werthers echte!Elegia skrev:Åh ja og så lyden af uret, der stille tikker i baggrunden mens måtter i køkkenet laver flæsk med kål.Lindvang skrev:Ja, vi er faktisk nogle, som ynder at sætte os i gyngestolen med en plaid over benene og katten på skødet, mens vi nyder en stille pibe tobak efter endt arbejdsdag!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at vi får 10 cm sne i nat, og man skal ud og skrabe biler imorgen tidlig
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Skrabe biler, ligefrem? Kan du ikke nøjes med din egen, når først du er igang?Elscorpio skrev:Det pisser mig af at vi får 10 cm sne i nat, og man skal ud og skrabe biler imorgen tidlig
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Det pisser mig af, at man ikk rigtig længere bruger ordet "pløkke"... Det er som om det er blevet helt overtaget af "tyre"... Man hører det dog stadig, når der diskutteres våben og brugen deraf, hvor man kan pløkke en ned, men det er mere omkring fodbold jeg savner det... Da jeg var bette der pløkkede man til bolden. Man pløkkede en målmand ned, og man pløkkede stolpen helt i stykker..
"Tyre" er selvfølgelig også et godt ord, men "pløkke" ligger bare så pisse godt i munden... Siger man det rigtigt er det ligefør man ikke kan undgå at komme til at spytte, eller i bedste fald savle... Det er pisse mandigt!... Det er også derfor målmænd er begyndt at lade være med at gå til siden, men blive stående på straffespark... Det er sgu da fordi der aldrig er nogen der pløkker dem lige i hovedet længere!
En rigtig mand, før et straffespark, siger altid:
Hvis du bliver stååående, så pløkker jeg dig liiige i ho'e...
Skudlevels:
1. Triller
2. Fissefod
3. Inderside
4. Tåhyler (det hedder IKKE en papegøje!!)
5. Halv vrist, halv inderside
6. Vristspark
7. Hårdt spark
8. Losse til den
9. Jerne til den
10. Tyre
11. Pløkke!
"Tyre" er selvfølgelig også et godt ord, men "pløkke" ligger bare så pisse godt i munden... Siger man det rigtigt er det ligefør man ikke kan undgå at komme til at spytte, eller i bedste fald savle... Det er pisse mandigt!... Det er også derfor målmænd er begyndt at lade være med at gå til siden, men blive stående på straffespark... Det er sgu da fordi der aldrig er nogen der pløkker dem lige i hovedet længere!
En rigtig mand, før et straffespark, siger altid:
Hvis du bliver stååående, så pløkker jeg dig liiige i ho'e...
Skudlevels:
1. Triller
2. Fissefod
3. Inderside
4. Tåhyler (det hedder IKKE en papegøje!!)
5. Halv vrist, halv inderside
6. Vristspark
7. Hårdt spark
8. Losse til den
9. Jerne til den
10. Tyre
11. Pløkke!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Du glemte "triller" og "fissefod"!
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
My bad, det er rettet!... Vil i øvrigt gerne modtage flere glemte fra folkKenneth K skrev:Du glemte "triller" og "fissefod"!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
-
Elegia
Du burde starte en ny tråd med fodboldudtryk fra glemmebogen!Metal'n Roll skrev:My bad, det er rettet!... Vil i øvrigt gerne modtage flere glemte fra folkKenneth K skrev:Du glemte "triller" og "fissefod"!
Jeg spadserede straks ned ad hukommelsens smalle sti og ihukom udtryk som...
at måge = at skubbe
at hummer' = at skyde hårdt (ligger vel omkring en 9-10 stykker på din skala)
øllebrød = en ripost
tyskermål = scoringer fra egen banehalvldel (især i spil, hvor man ikke havde fast målmand)
flydende/flyvende målmand = når der ikke var en tyk og/eller dårlig med, spillede man tit uden fast keeper
osv.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det pisser mig uhyrligt af, at Peter Larsen ikke har et TV. Mage til Liste Ø-agtig, pædagogisk, politisk korrekt og jeg-legede-med-træ-legetøj-og-spiste-sundt-slik-som-barn opførsel skal man lede længe efter.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Det lyder ynkeligt!Konsulenten skrev:Det pisser mig uhyrligt af, at Peter Larsen ikke har et TV. Mage til Liste Ø-agtig, pædagogisk, politisk korrekt og jeg-legede-med-træ-legetøj-og-spiste-sundt-slik-som-barn opførsel skal man lede længe efter.
-
Lindvang
At vip' eller tip' = ved målspark, hvor en spiller (helst sweeperen) skubber bolden op i hænderne på keeperen.Elegia skrev:Du burde starte en ny tråd med fodboldudtryk fra glemmebogen!Metal'n Roll skrev:My bad, det er rettet!... Vil i øvrigt gerne modtage flere glemte fra folkKenneth K skrev:Du glemte "triller" og "fissefod"!
Jeg spadserede straks ned ad hukommelsens smalle sti og ihukom udtryk som...
at måge = at skubbe
at hummer' = at skyde hårdt (ligger vel omkring en 9-10 stykker på din skala)
øllebrød = en ripost
tyskermål = scoringer fra egen banehalvldel (især i spil, hvor man ikke havde fast målmand)
flydende/flyvende målmand = når der ikke var en tyk og/eller dårlig med, spillede man tit uden fast keeper
osv.