Det får smilet frem tråden
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Re: Det får smilet frem tråden
20% sidereduktion lige op til jul er dælme klasse, så er jeg næsten i mål med den opgave
- Sille
Mario Balotellis hovedbeklædning, da han ankom til Man Citys kamp i går aftes, får sgu smilet frem

- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Haha genialt, tror sgu jeg skal ha mig sådan en handske/hueAaB1978 skrev:Mario Balotellis hovedbeklædning, da han ankom til Man Citys kamp i går aftes, får sgu smilet frem![]()
- Sille
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Man skal bare helt sikkert have sig slæbt afsted til Slayer og Megadeth en sidste gange (nu har det været sidste gang rigtig mange gange - heldigvis!!).tegner skrev:Slayer og Megadeth i Århus d. 21 marts
Entombed på Studenterhuset d 10 marts
MEN jeg kan fannerme ikke finde ud af hvor billetterne kan købes? Har du et clue, tegner?
PS: Når vi kommer tættere på må vi lige koordinere hvordan vi kommer derned. Jeg kunne nemlig godt forestille mig at enten jeg eller min kammerat som jeg skal med kører i bil. Så kunne der være plads til et par stykker flere evt.
Bienvenu Bassogog!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
http://www.google.comastonvilla skrev:Man skal bare helt sikkert have sig slæbt afsted til Slayer og Megadeth en sidste gange (nu har det været sidste gang rigtig mange gange - heldigvis!!).tegner skrev:Slayer og Megadeth i Århus d. 21 marts
Entombed på Studenterhuset d 10 marts
MEN jeg kan fannerme ikke finde ud af hvor billetterne kan købes? Har du et clue, tegner?
PS: Når vi kommer tættere på må vi lige koordinere hvordan vi kommer derned. Jeg kunne nemlig godt forestille mig at enten jeg eller min kammerat som jeg skal med kører i bil. Så kunne der være plads til et par stykker flere evt.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At min dreng på 2 går rundt og siger "majæ glat udenfor".... De kan lige så godt lære det fra starten 
Ska' vi hak'?
Billetnet eller posthuset, fra på mandag d. 27/12 395,-astonvilla skrev:Man skal bare helt sikkert have sig slæbt afsted til Slayer og Megadeth en sidste gange (nu har det været sidste gang rigtig mange gange - heldigvis!!).
Hvis i mener det alvorligt med "privatkørsel" er vi 2 der er 100 % klar..
Vi er ikke så farlige som vi ser ud (jeg er i hvert fald ikke :-)) og vi lader Birmingham City trøjerne blive hjemme..!!
Ses forhåbentlig 666
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg vil også med....tegner skrev:Billetnet eller posthuset, fra på mandag d. 27/12 395,-astonvilla skrev:Man skal bare helt sikkert have sig slæbt afsted til Slayer og Megadeth en sidste gange (nu har det været sidste gang rigtig mange gange - heldigvis!!).
Hvis i mener det alvorligt med "privatkørsel" er vi 2 der er 100 % klar..
Vi er ikke så farlige som vi ser ud (jeg er i hvert fald ikke :-)) og vi lader Birmingham City trøjerne blive hjemme..!!
Ses forhåbentlig 666
Janteloven eksisterer IKKE!
- astonvilla
- Allstar

Det blir kraft stejlme stort!
Det ser ud til vi blir 3 fra min side.
Såfremt vi vælger at lade bilen stå og få et par stifter - så kunne vi vel alle følges?
Der må sku da gå et sent tog op mod AA...
EDIT
Ak og ve: Det ser ud til det sidste tog går 23:26. Med showstart kl. 20:00 når man sku ikke at fange det i returen. Nå men vi finder nok en løsning. Nogen der kan køre en bus?
Det ser ud til vi blir 3 fra min side.
Såfremt vi vælger at lade bilen stå og få et par stifter - så kunne vi vel alle følges?
Der må sku da gå et sent tog op mod AA...
EDIT
Ak og ve: Det ser ud til det sidste tog går 23:26. Med showstart kl. 20:00 når man sku ikke at fange det i returen. Nå men vi finder nok en løsning. Nogen der kan køre en bus?
Bienvenu Bassogog!
-
Lindvang
Det er næsten sandt, dog er det 'Let It Snow', der nynnes...Steve-Dave skrev:Jeg ser det for mig. Du tramper af sted gennem sneen i et friskt tempo iført skjorteærmer og knickers, mens du nynner med på "Do they know it's christmas". Med en smøg i munden og et lallet udtryk i ansigtet hilser du hjerteligt på alle, du møder på din vej.Lindvang skrev:Sne, sne og atter sne - fucking love it! Især sammen med hård frost.
Hvis nogen møder Lindvang der ude i sneen, må de gerne give ham en mavepumper fra mig. (Lindvang, det er for dit eget bedste).
- MichaelLarsen
- Landshold

En formiddags gåtur, en juleøl og en snaps på Østerport er en god juletradition
God Jul!
Non scholae, sed vitae discimus
Hold kæft, det lyder godt. Hvorfor fanden gør jeg/vi ikke det?MichaelLarsen skrev:En formiddags gåtur, en juleøl og en snaps på Østerport er en god juletraditionGod Jul!
- MichaelLarsen
- Landshold

Ja det kan ikke være pga. priserne - 1 Thy Classic, 1 snaps, 1 cola og en cognac for 70 kr.Kenneth K skrev:Hold kæft, det lyder godt. Hvorfor fanden gør jeg/vi ikke det?MichaelLarsen skrev:En formiddags gåtur, en juleøl og en snaps på Østerport er en god juletraditionGod Jul!
Non scholae, sed vitae discimus
- astonvilla
- Allstar

Billtetterne til Slayer/Megadeth den 21. marts er nu i hus!
For fanden det er stort!
The last march of the Ents....
Att. Køllen & Tegner: Jeg må desværre melde at vi har fået fyldt en bil op til koncerten. Sorry.
For fanden det er stort!
Att. Køllen & Tegner: Jeg må desværre melde at vi har fået fyldt en bil op til koncerten. Sorry.
Bienvenu Bassogog!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er okay, der er jo ikke længere end at det kan lade sig gøre at gå derned.astonvilla skrev:Billtetterne til Slayer/Megadeth den 21. marts er nu i hus!
For fanden det er stort!
Ved du om der er så meget rift om billetterne at man skal købe nu eller man kan vente lidt?
Janteloven eksisterer IKKE!
Har også købt Slayer/Megadeth billetter i dag..
Regner/håber på livescenen laver bustur frem og tilbage (det plejer de)
@Køllen,...det er nemmere - og billigere - at købe billetterne for tidligt, end for sent..!!
HELL AWAITS
Regner/håber på livescenen laver bustur frem og tilbage (det plejer de)
@Køllen,...det er nemmere - og billigere - at købe billetterne for tidligt, end for sent..!!
HELL AWAITS
Guilty of being white-1981
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Biksemad
- astonvilla
- Allstar

Jeg kan ikke se hvor mange der er blevet solgt i løbet af dagen. Der er kun ståpladser, naturligivs, og billetnet giver ikke noget overblik over antal solgte - og hvor mange i udbud for den sag skyld.Køllen I Møllen skrev:Det er okay, der er jo ikke længere end at det kan lade sig gøre at gå derned.astonvilla skrev:Billtetterne til Slayer/Megadeth den 21. marts er nu i hus!
For fanden det er stort!
Ved du om der er så meget rift om billetterne at man skal købe nu eller man kan vente lidt?
Meeeen, jeg tror ikke du skal trække den for længe. Vi er mange gamle røvhuller der ikke vil misse denne sidste store event inden vil ligger os...
Bienvenu Bassogog!