Er det dig, mor..??BoT skrev:Folk, der hører hård rock og heavy. Kom nu videre. Det er jo bare larm med forvrænger.
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Små gule mænd pisse mig afDot Bot skrev:[NIN]´s gule LEASY-bil pisser mig af
"Min" bil er blevet forbudt, da det bliver betragtet som værende reklame. Så jeg har fået en skriftelig advarsel. Den har jeg selvfølgelig taget til efterretning, men kunne desværre ikke få svar på hvorfor det åbenbart er okay, at reklamere for Thy øl, Grøn koncert m.m.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Pisser mig af at det skal være så f....... koldt.
Klamme sne forsvind med dig
Og så pisser det mig af at hele næste uge er sne, sne og atter sne, brrrrrrrrr
Elscorpio skrev:Pisser mig af at det skal være så f....... koldt.
P...... koldt frøs næsten ørene af ved at hente en pizza...globalopvarmning min bare røv..
[NIN] skrev:Elscorpio skrev:Pisser mig af at det skal være så f....... koldt.
P...... koldt frøs næsten ørene af ved at hente en pizza...globalopvarmning min bare røv..
Enig, mere forurening - mere global opvarmning! VI VIL HAVE VARME!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Den røverhistorie om at Ikast havde overhalet AaB i kapløbet om Prica pisser mig af. Der var jo absolut INTET på den!
Men det lykkedes endnu engang de uduelige medier at få det til at se ud somom Ikast har overhalet AaB....
Men det lykkedes endnu engang de uduelige medier at få det til at se ud somom Ikast har overhalet AaB....
Janteloven eksisterer IKKE!
Man Bites Dog!Køllen I Møllen skrev:Den røverhistorie om at Ikast havde overhalet AaB i kapløbet om Prica pisser mig af. Der var jo absolut INTET på den!
Havde nyheden været i medierne, at vi havde overhalet Ikast, havde det jo ikke været en nyhed såe..
Det pisser mig at at jeg kun får 9000 som elevløn, og så skal bilen fandme laves for 7000! Lorte dag!!!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
- Køllen I Møllen
- Allstar

Men en elev der har råd til at have bil har det vist ikke helt skidt økonomisk...Mini-p skrev:Det pisser mig at at jeg kun får 9000 som elevløn, og så skal bilen fandme laves for 7000! Lorte dag!!!!
Nok ikke, men smide 7000 efter en bil der har kostet 30.000.. Det er ikke lige mig.. Shit happens!Køllen I Møllen skrev:Men en elev der har råd til at have bil har det vist ikke helt skidt økonomisk...Mini-p skrev:Det pisser mig at at jeg kun får 9000 som elevløn, og så skal bilen fandme laves for 7000! Lorte dag!!!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Er det nu jeg skal indskyde, at man ofte får hvad man betaler for, hehe?
Ellers ville det da også være irriterende: Øh undskyld lille kassedame. Jeg betalte også for pastaen og de to liter mælk og LOTTO? Det kan godt være hr. men du får kun avisen og de flåede tomater.-Larsen skrev:Er det nu jeg skal indskyde, at man ofte får hvad man betaler for, hehe?
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Jeg vil så gerne vide, hvordan man kan overhale noget man er, og altid har været, samt altid vil være foran.......?[NIN] skrev:Man Bites Dog!Køllen I Møllen skrev:Den røverhistorie om at Ikast havde overhalet AaB i kapløbet om Prica pisser mig af. Der var jo absolut INTET på den!
Havde nyheden været i medierne, at vi havde overhalet Ikast, havde det jo ikke været en nyhed såe..
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Bilen var skam fin da jeg fik den.. Meeen det er kun gået ned af bakke siden !-Larsen skrev:Er det nu jeg skal indskyde, at man ofte får hvad man betaler for, hehe?
Korrekt, så havde det jo ikke været en nyhed, men en løgn....eller lidt for kreativ spin om man vil i disse tiderJohn Deacon skrev:Jeg vil så gerne vide, hvordan man kan overhale noget man er, og altid har været, samt altid vil være foran.......?[NIN] skrev:Man Bites Dog!Køllen I Møllen skrev:Den røverhistorie om at Ikast havde overhalet AaB i kapløbet om Prica pisser mig af. Der var jo absolut INTET på den!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der har du nok problemet. Biler har ikke godt af at køre ned ad bakke hele tiden. De skal også køre lidt ligeud og op ad bakke engang imellem.Mini-p skrev:Bilen var skam fin da jeg fik den.. Meeen det er kun gået ned af bakke siden !-Larsen skrev:Er det nu jeg skal indskyde, at man ofte får hvad man betaler for, hehe?
Fandeme om det ikke pisser mig af, at jeg ikke lige er "kassedame" for en dag, bare for at teste folks reaktion på netop overstående. Dét kunne sgu være sjovt.[NIN] skrev:Ellers ville det da også være irriterende: Øh undskyld lille kassedame. Jeg betalte også for pastaen og de to liter mælk og LOTTO? Det kan godt være hr. men du får kun avisen og de flåede tomater.-Larsen skrev:Er det nu jeg skal indskyde, at man ofte får hvad man betaler for, hehe?
Den nye "Kiwi Minipris" eller hvad de nu hedder, pisser mig af!
Magen til grøn butik skal man da lede længe efter - grøn udklædning, grøn butik osv. ja, hvad fanden er ikke grønt i den butik!?
Magen til grøn butik skal man da lede længe efter - grøn udklædning, grøn butik osv. ja, hvad fanden er ikke grønt i den butik!?
Tømmermænd pisser mig voldsomt af!! DIIING!
de pisser os mig pænt meget af idag... tak for sidst forresten..-Larsen skrev:Tømmermænd pisser mig voldsomt af!! DIIING!
-Stop nu, det gir jo ingen mening-