"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
Der er mange gode ting på Radio24syv. Lasse Rimmers Fremtid hørte jeg i forrige weekend, og selvom jeg ikke sætter voldsomt meget pris på ham som komiker, så var det for så vidt et meget interessant program. Cavling Komiteen vil jeg også anbefale hvis man er til lidt debat om journalistik.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Kalenderen i iPhone stinker. Nogen der har et bud på en anvendelig kalender der kan bruges (til iphone) istedet?
Janteloven eksisterer IKKE!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg bruger den der hedder week calender koster vist lidt, men er den bedste efter min mening.Køllen I Møllen skrev:Kalenderen i iPhone stinker. Nogen der har et bud på en anvendelig kalender der kan bruges (til iphone) istedet?
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg bruger Month Cal, den koster lidt, men giver et rigtigt godt overblik, syntes jeg.Køllen I Møllen skrev:Kalenderen i iPhone stinker. Nogen der har et bud på en anvendelig kalender der kan bruges (til iphone) istedet?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har installeret week calendar. Så må vi se om den bringer mig lykke 
Tak for tippet begge to.
Tak for tippet begge to.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Vender du lige retur med din mening om det? Vil selv have fundet mig et andetKøllen I Møllen skrev:Jeg har installeret week calendar. Så må vi se om den bringer mig lykke
Tak for tippet begge to.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nu skal man jo lige vænne sig til nyt. Jeg bruger min kalender rigtig meget så i starten er det jo helt anderledes. Men jeg kan allerede nu konstatere at den ihvertfald er bedre end den anden. Synes stadig jeg mangler overblikket men det er måske fordi jeg også bruger iPaden hvor der naturligvis er mere "plads til overblik" pga størrelsen.Flower skrev:Vender du lige retur med din mening om det? Vil selv have fundet mig et andetKøllen I Møllen skrev:Jeg har installeret week calendar. Så må vi se om den bringer mig lykke
Tak for tippet begge to.
Savner den gamle iOS-kalender fra iPhone 4-tiden men den får jeg nok ikke tilbage...
Tror week calendar er helt fin
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Er der mon nogen der har linket til det YouTube klip, hvor man kan se os gå amok I Parken, da Esbjerg udligner? Jeg kan ikke hitte det!
Ska' vi hak'?
Jeg søger to billetter til AaB - AGF kampen på spar nord tribunen.
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
...En der ved om mit teleselskab må oplyse mig om hvem der har ringet med hemmeligt nummer? Og ja, kan bare ringe til dem i morgen, men det kunne være meget rart at vide i forvejen.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Jer er overbevist om de ikke må, jeg er helt sikker på de ikke vil, og jeg er ret sikker på de ikke kan (medmindre det er en af deres egne kunder).Corona skrev:...En der ved om mit teleselskab må oplyse mig om hvem der har ringet med hemmeligt nummer? Og ja, kan bare ringe til dem i morgen, men det kunne være meget rart at vide i forvejen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Okay - tak. (Men prøver nok alligevel).Pastorius skrev:Jer er overbevist om de ikke må, jeg er helt sikker på de ikke vil, og jeg er ret sikker på de ikke kan (medmindre det er en af deres egne kunder).Corona skrev:...En der ved om mit teleselskab må oplyse mig om hvem der har ringet med hemmeligt nummer? Og ja, kan bare ringe til dem i morgen, men det kunne være meget rart at vide i forvejen.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg vil gerne lige smide denne frem igen, jeg vil også meget gerne gense dette.MrBangDK skrev:Er der mon nogen der har linket til det YouTube klip, hvor man kan se os gå amok I Parken, da Esbjerg udligner? Jeg kan ikke hitte det!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Er der mon nogen herinde der kender en pige, der mangler et sted at bo i Aalborg i et halvt år fra sommer og frem? Min kusine skal i praktik i København, og hun lejer værelse ud..
PB, hvis du måske kender én - så hooker jeg op!
/BAng
PB, hvis du måske kender én - så hooker jeg op!
/BAng
Ska' vi hak'?
Flower skrev:Jeg vil gerne lige smide denne frem igen, jeg vil også meget gerne gense dette.MrBangDK skrev:Er der mon nogen der har linket til det YouTube klip, hvor man kan se os gå amok I Parken, da Esbjerg udligner? Jeg kan ikke hitte det!
En med et link hvor man kan streame sons of anarchy, gerne hele serien.
http://www.tvids.net/watch162/Sons-of-Anarchy/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Tak! Men kan ikke få det til at virke uden at muligt download lort!
Det skal man slet ikke. Altså downloade noget?
Netflix.dk ?SimonJ skrev:En med et link hvor man kan streame sons of anarchy, gerne hele serien.