Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 6. feb 2011, 17:21

Aftenens fedtede Superbowl-menu får smilet frem :)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 7. feb 2011, 04:06

Vinderen af årets Super Bowl... og ikke mindst en sindssygt spændende kamp!!! :D
Ska' vi hak'?

Kilde
Allstar
Allstar

Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 7. feb 2011, 04:30

MrBangDK skrev:Vinderen af årets Super Bowl... og ikke mindst en sindssygt spændende kamp!!! :D
Enig! Fed kamp! Vil nappe mig et par timers søvn nu, mens mine kammerater, der aldrig har været specielt interesserede i amr. football, omspiller kampen i Madden11.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 7. feb 2011, 12:24

MrBangDK skrev:Vinderen af årets Super Bowl... og ikke mindst en sindssygt spændende kamp!!! :D
Synes nu at det var rimelig ordinær kampen i år og levede slet ikke op til de forrige års drama.
Til gengæld er maden altid god til sådan en aften:
Burgere med hele svineriet og pommes, ribs, nachos, Coors, Budweiser og Oreo milkshakes!

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Indlæg af Alfons Aalborg » 7. feb 2011, 13:32

Hvorledes man fik toplækker! betjening på O'learys iaftes! Samt de signede jerseys! :cool: :cheers:
Billede

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 8. feb 2011, 00:59

Ronaldo han spille hvor som helst. Han er fysisk stærk, og høj. Det er sjælendt at man ser Messi skubbe. Og se så top scorre listen. Messi kan ikke spille uden Xavi og Iniesta. Det gode ved Real madrid er at de levere en god kamp, ned massa af spænding, det gør Barcalona ikke, de spiller boldeb hele tideb rund. Det er røv sygt at se på!
Ronaldo helt klart.
Det kan sgu da kun være en Madrid fan med familie i Herning/Ikast, der kan finde det positive i, at Real Madrid spiller som en sæk mugne kartofler? Jeg ville da til en hver tid foretrække, at AaB splittede samtlige modstandere af, og at de vandt alle deres kampe med minimum 3 mål.
Hader København!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 8. feb 2011, 10:06

Folk som har lavet sjov med denne gif

Billede

Check det ud her
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. feb 2011, 10:21

Flower skrev:Folk som har lavet sjov med denne gif

Billede

Check det ud her
Høj klasse! Specielt den hvor han løber i fælden og bliver trukket op :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 9. feb 2011, 20:43

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 501512.ece" onclick="window.open(this.href);return false; :D
Lars Petersen skrev:Hun ser skidegodt ud. Hun er slank, har gode forlygter - nej undskyld, hun er meget velproportioneret. Hun er sød og slagfærdig at snakke med. Vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Alt muligt andet end lige navne og telefonnumre, selv om det var hende, der spurgte mig, om jeg ville komme sammen med hende.
Håber da at han finder hende..

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 9. feb 2011, 21:23

Dot Bot skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 501512.ece :D
Lars Petersen skrev:Hun ser skidegodt ud. Hun er slank, har gode forlygter - nej undskyld, hun er meget velproportioneret. Hun er sød og slagfærdig at snakke med. Vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Alt muligt andet end lige navne og telefonnumre, selv om det var hende, der spurgte mig, om jeg ville komme sammen med hende.
Der var en indslag om ham i tv2østjylland idag. Det lugter langt væk af, at de norske jenter har fået sig en gratis tur i byen ved at lokke med forlygterne. De havde tilsyneladende turneret rundt på en masse værtshuse, indtil pigerne pludselig var væk, uden at have udleveret numre eller adresser. Nu vil han så ikke indse, at han er blevet taget ved næsen og prøver at ophøje hende til den store kærlighed samt indrykke annoncer i norske aviser. Han skulle måske hellere finde ud af hvad narref.... hedder på norsk.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 9. feb 2011, 21:59

Tyvstjålet fra et andet forum; går ud fra, at folk herinde kan huske den klassiske "Find Holger"-bog. På samme måde kan I prøve at se, om I kan finde Ronaldo på nedenstående billede. Han burde være til at udpege :D

Billede

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 9. feb 2011, 22:01

limey skrev:
Dot Bot skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 501512.ece :D
Der var en indslag om ham i tv2østjylland idag. Det lugter langt væk af, at de norske jenter har fået sig en gratis tur i byen ved at lokke med forlygterne. De havde tilsyneladende turneret rundt på en masse værtshuse, indtil pigerne pludselig var væk, uden at have udleveret numre eller adresser. Nu vil han så ikke indse, at han er blevet taget ved næsen og prøver at ophøje hende til den store kærlighed samt indrykke annoncer i norske aviser. Han skulle måske hellere finde ud af hvad narref.... hedder på norsk.
Han var endda også i Nyhederne klokken 18. Ikke for at dømme den gode Lars, så lignede han altså heller ikke den skarpeste kniv i skuffen. Og ja, han er nu nok taget ved næsen. At han så har brugt 30-40 tusinde på jagten og nu overvejer at sætte en detektiv på sagen siger vist også mere om ham end hende den norske narref.....

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 9. feb 2011, 23:20

AaB1978 skrev:Tyvstjålet fra et andet forum; går ud fra, at folk herinde kan huske den klassiske "Find Holger"-bog. På samme måde kan I prøve at se, om I kan finde Ronaldo på nedenstående billede. Han burde være til at udpege :D

Billede
HAHAHAHAHA!! Det er fodboldnørdesjovt!
Hader København!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 10. feb 2011, 08:25

Vores hærføres fantastiske portrætbillede i denne artikel

Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 11. feb 2011, 07:17

Billede

Desuden får tv2-news' overskrift i kl 7 nyhederne smilet frem. Ang. Egypten konflikten var overskriften "Bla Bla Bla - Stadig uro"

/mvh

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 12. feb 2011, 15:24

Wayne Rooneys mål mod Man. City. Om man kan lide manden eller ej så er det fanme godt puttet ind...

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 12. feb 2011, 15:27

Christian Fuhlendorff og Tobias Dybvad for smilet frem! Super optræden de leverede på Skråen i går :)

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 12. feb 2011, 16:36

Krushave skrev:Wayne Rooneys mål mod Man. City. Om man kan lide manden eller ej så er det fanme godt puttet ind...
Er hverken vild med United eller Rooney, men dét mål var jeg også nødt til at trække på smilebåndet af. Det bedste saksesparks-mål jeg lige på stående fod kan huske at have set. Ramt rent, og placeringen kunne næsten ikke være bedre.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 12. feb 2011, 16:53

Dot Bot skrev:Christian Fuhlendorff og Tobias Dybvad for smilet frem! Super optræden de leverede på Skråen i går :)
Christian Fuhlendorff er en fattigmands Eddie Izzard.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 12. feb 2011, 18:54

jernskjorten skrev:
Krushave skrev:Wayne Rooneys mål mod Man. City. Om man kan lide manden eller ej så er det fanme godt puttet ind...
Er hverken vild med United eller Rooney, men dét mål var jeg også nødt til at trække på smilebåndet af. Det bedste saksesparks-mål jeg lige på stående fod kan huske at have set. Ramt rent, og placeringen kunne næsten ikke være bedre.
Skulle der være nogen der ikke har set målet skal de da ikke snydes...

http://boldvideo.dk/manchester-united-2 ... ster-city/" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar