Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Aftenens fedtede Superbowl-menu får smilet frem 
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Vinderen af årets Super Bowl... og ikke mindst en sindssygt spændende kamp!!! 
Ska' vi hak'?
Det får smilet frem tråden
Enig! Fed kamp! Vil nappe mig et par timers søvn nu, mens mine kammerater, der aldrig har været specielt interesserede i amr. football, omspiller kampen i Madden11.MrBangDK skrev:Vinderen af årets Super Bowl... og ikke mindst en sindssygt spændende kamp!!!
Synes nu at det var rimelig ordinær kampen i år og levede slet ikke op til de forrige års drama.MrBangDK skrev:Vinderen af årets Super Bowl... og ikke mindst en sindssygt spændende kamp!!!
Til gengæld er maden altid god til sådan en aften:
Burgere med hele svineriet og pommes, ribs, nachos, Coors, Budweiser og Oreo milkshakes!
-
Alfons Aalborg
- 1. div

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
- Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen
Hvorledes man fik toplækker! betjening på O'learys iaftes! Samt de signede jerseys!

- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det kan sgu da kun være en Madrid fan med familie i Herning/Ikast, der kan finde det positive i, at Real Madrid spiller som en sæk mugne kartofler? Jeg ville da til en hver tid foretrække, at AaB splittede samtlige modstandere af, og at de vandt alle deres kampe med minimum 3 mål.Ronaldo han spille hvor som helst. Han er fysisk stærk, og høj. Det er sjælendt at man ser Messi skubbe. Og se så top scorre listen. Messi kan ikke spille uden Xavi og Iniesta. Det gode ved Real madrid er at de levere en god kamp, ned massa af spænding, det gør Barcalona ikke, de spiller boldeb hele tideb rund. Det er røv sygt at se på!
Ronaldo helt klart.
Hader København!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Høj klasse! Specielt den hvor han løber i fælden og bliver trukket op
Janteloven eksisterer IKKE!
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 501512.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Håber da at han finder hende..Lars Petersen skrev:Hun ser skidegodt ud. Hun er slank, har gode forlygter - nej undskyld, hun er meget velproportioneret. Hun er sød og slagfærdig at snakke med. Vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Alt muligt andet end lige navne og telefonnumre, selv om det var hende, der spurgte mig, om jeg ville komme sammen med hende.
Der var en indslag om ham i tv2østjylland idag. Det lugter langt væk af, at de norske jenter har fået sig en gratis tur i byen ved at lokke med forlygterne. De havde tilsyneladende turneret rundt på en masse værtshuse, indtil pigerne pludselig var væk, uden at have udleveret numre eller adresser. Nu vil han så ikke indse, at han er blevet taget ved næsen og prøver at ophøje hende til den store kærlighed samt indrykke annoncer i norske aviser. Han skulle måske hellere finde ud af hvad narref.... hedder på norsk.Dot Bot skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 501512.ece
Håber da at han finder hende..Lars Petersen skrev:Hun ser skidegodt ud. Hun er slank, har gode forlygter - nej undskyld, hun er meget velproportioneret. Hun er sød og slagfærdig at snakke med. Vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Alt muligt andet end lige navne og telefonnumre, selv om det var hende, der spurgte mig, om jeg ville komme sammen med hende.
Tyvstjålet fra et andet forum; går ud fra, at folk herinde kan huske den klassiske "Find Holger"-bog. På samme måde kan I prøve at se, om I kan finde Ronaldo på nedenstående billede. Han burde være til at udpege

Han var endda også i Nyhederne klokken 18. Ikke for at dømme den gode Lars, så lignede han altså heller ikke den skarpeste kniv i skuffen. Og ja, han er nu nok taget ved næsen. At han så har brugt 30-40 tusinde på jagten og nu overvejer at sætte en detektiv på sagen siger vist også mere om ham end hende den norske narref.....limey skrev:Der var en indslag om ham i tv2østjylland idag. Det lugter langt væk af, at de norske jenter har fået sig en gratis tur i byen ved at lokke med forlygterne. De havde tilsyneladende turneret rundt på en masse værtshuse, indtil pigerne pludselig var væk, uden at have udleveret numre eller adresser. Nu vil han så ikke indse, at han er blevet taget ved næsen og prøver at ophøje hende til den store kærlighed samt indrykke annoncer i norske aviser. Han skulle måske hellere finde ud af hvad narref.... hedder på norsk.Dot Bot skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 501512.ece
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
HAHAHAHAHA!! Det er fodboldnørdesjovt!AaB1978 skrev:Tyvstjålet fra et andet forum; går ud fra, at folk herinde kan huske den klassiske "Find Holger"-bog. På samme måde kan I prøve at se, om I kan finde Ronaldo på nedenstående billede. Han burde være til at udpege![]()
Hader København!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Desuden får tv2-news' overskrift i kl 7 nyhederne smilet frem. Ang. Egypten konflikten var overskriften "Bla Bla Bla - Stadig uro"
/mvh
Wayne Rooneys mål mod Man. City. Om man kan lide manden eller ej så er det fanme godt puttet ind...
Christian Fuhlendorff og Tobias Dybvad for smilet frem! Super optræden de leverede på Skråen i går 
- jernskjorten
- Allstar

Er hverken vild med United eller Rooney, men dét mål var jeg også nødt til at trække på smilebåndet af. Det bedste saksesparks-mål jeg lige på stående fod kan huske at have set. Ramt rent, og placeringen kunne næsten ikke være bedre.Krushave skrev:Wayne Rooneys mål mod Man. City. Om man kan lide manden eller ej så er det fanme godt puttet ind...
Christian Fuhlendorff er en fattigmands Eddie Izzard.Dot Bot skrev:Christian Fuhlendorff og Tobias Dybvad for smilet frem! Super optræden de leverede på Skråen i går
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Skulle der være nogen der ikke har set målet skal de da ikke snydes...jernskjorten skrev:Er hverken vild med United eller Rooney, men dét mål var jeg også nødt til at trække på smilebåndet af. Det bedste saksesparks-mål jeg lige på stående fod kan huske at have set. Ramt rent, og placeringen kunne næsten ikke være bedre.Krushave skrev:Wayne Rooneys mål mod Man. City. Om man kan lide manden eller ej så er det fanme godt puttet ind...
http://boldvideo.dk/manchester-united-2 ... ster-city/" onclick="window.open(this.href);return false;