Det får smilet frem tråden
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Re: Det får smilet frem tråden
Gislason der tuder!
Jeg kan både smile over hans tydelige had til vestegnen, men også over al hans brok.
Det er da helt til grin den måde han sviner alt og alle der har noget med dansk fodbold at gøre til. Han har sgu selv valgt at blive fodboldspiller og må så leve der efter. Jeg synes sgu det er meget sødt og sjovt.
Jeg kan både smile over hans tydelige had til vestegnen, men også over al hans brok.
Det er da helt til grin den måde han sviner alt og alle der har noget med dansk fodbold at gøre til. Han har sgu selv valgt at blive fodboldspiller og må så leve der efter. Jeg synes sgu det er meget sødt og sjovt.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg mener at have set et klip hvor dommeren kaster sig til jorden efter at være blevet "angrebet" af en rasende spiller. Tv-billederne viser dog at der dårligt var kontakt. Kan ikke huske yderligere men den kan måske søges på nettet?Poker-One-Kenobi skrev:Og hvorfor skulle en linievogter filme??
Janteloven eksisterer IKKE!
Det her er i hvert fald en klassiker:Køllen I Møllen skrev:Jeg mener at have set et klip hvor dommeren kaster sig til jorden efter at være blevet "angrebet" af en rasende spiller. Tv-billederne viser dog at der dårligt var kontakt. Kan ikke huske yderligere men den kan måske søges på nettet?Poker-One-Kenobi skrev:Og hvorfor skulle en linievogter filme??
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det er stadig et bøjeligt krus, tror det ville have gjort mere nas hvis det havde været af glas.A_Strandfelt skrev:Læg lige mærke til, at det ikke er et normalt fadølskrus i blød plastik, der rammer ham. Det har en hank (se ved 2.04), hvilket unægteligt må gøre kruset mere fast og dermed tungere.Elscorpio skrev:Ham her liniedommeren i St. Pauli er da god til skuespillets kunst (spol frem til omkring 1.12 henne i klippet)
Men kunne det også ske på Aalborg stadion, folk skal passe på med hvor de kaster deres øl
Eller marmor.Elscorpio skrev:Det er stadig et bøjeligt krus, tror det ville have gjort mere nas hvis det havde været af glas.A_Strandfelt skrev:Læg lige mærke til, at det ikke er et normalt fadølskrus i blød plastik, der rammer ham. Det har en hank (se ved 2.04), hvilket unægteligt må gøre kruset mere fast og dermed tungere.Elscorpio skrev:Ham her liniedommeren i St. Pauli er da god til skuespillets kunst (spol frem til omkring 1.12 henne i klippet)
Men kunne det også ske på Aalborg stadion, folk skal passe på med hvor de kaster deres øl
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Eller osmium. Så kan han lære at få noget i nakken, den nar.Kunji skrev:Eller marmor.Elscorpio skrev:Det er stadig et bøjeligt krus, tror det ville have gjort mere nas hvis det havde været af glas.A_Strandfelt skrev:Læg lige mærke til, at det ikke er et normalt fadølskrus i blød plastik, der rammer ham. Det har en hank (se ved 2.04), hvilket unægteligt må gøre kruset mere fast og dermed tungere.Elscorpio skrev:Ham her liniedommeren i St. Pauli er da god til skuespillets kunst (spol frem til omkring 1.12 henne i klippet)
Hader København!
-
Thorshauge
At jeg lige har brugt 20 min på at snakke AaB med taxachaufføren der kørte mig hjem, mens vi hold i indkørslen (udenom taxameteret). Der er håb for AaB endnu! 
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Jeg har et standard Bundesligakrus stående herhjemme som en souvenir, og jeg kan oplyse om, at det er lavet af hård plast. Så det gør nok ret ondt at få et fyldt et af slagsen i nakken. Oveni skal lægges overraskelsesmomentet og afstanden. Ouch!Elscorpio skrev:Det er stadig et bøjeligt krus, tror det ville have gjort mere nas hvis det havde været af glas.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Og vægten fra øllet. Jeg kan altså ganske godt forstå, at linjevogteren falder af overraskelsen over slaget. Det har helt sikkert kunnet mærkes.Magic skrev:Jeg har et standard Bundesligakrus stående herhjemme som en souvenir, og jeg kan oplyse om, at det er lavet af hård plast. Så det gør nok ret ondt at få et fyldt et af slagsen i nakken. Oveni skal lægges overraskelsesmomentet og afstanden. Ouch!Elscorpio skrev:Det er stadig et bøjeligt krus, tror det ville have gjort mere nas hvis det havde været af glas.
Køllen I Møllen skrev:Jeg mener at have set et klip hvor dommeren kaster sig til jorden efter at være blevet "angrebet" af en rasende spiller. Tv-billederne viser dog at der dårligt var kontakt. Kan ikke huske yderligere men den kan måske søges på nettet?Poker-One-Kenobi skrev:Og hvorfor skulle en linievogter filme??
Lidt kontakt er der måske ..
At der er weekend og 65 minutter!
Også at man skal støtte drengene både lørdag og søndag!
Også at man skal støtte drengene både lørdag og søndag!
Medvind - at cykle uden at pedalere er toppen...
- alithebeast
- Allstar

Jeg håber, det var på hjemvejen, at du havde sådan en medvind.KK5700 skrev:Medvind - at cykle uden at pedalere er toppen...
Hader København!
Nu skal du ikke ødelægge den gode stemningalithebeast skrev:Jeg håber, det var på hjemvejen, at du havde sådan en medvind.KK5700 skrev:Medvind - at cykle uden at pedalere er toppen...
-
Lindvang
Det fine verbum 'pedalere'.KK5700 skrev:Medvind - at cykle uden at pedalere er toppen...
- alithebeast
- Allstar

Det fine substantiv 'skolelærer'.Lindvang skrev:Det fine verbum 'pedalere'.KK5700 skrev:Medvind - at cykle uden at pedalere er toppen...
Hader København!
-
Lindvang
Tænk, at man bliver glad af et så ofte benyttet og velkendt ord. Det er rart.alithebeast skrev:Det fine substantiv 'skolelærer'.Lindvang skrev:Det fine verbum 'pedalere'.KK5700 skrev:Medvind - at cykle uden at pedalere er toppen...
Krohn Dehli for direkte rødt kort, og har nu karantæne til næste kamp
Tak Svendsen
Tak Svendsen
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Med lidt held, er Nilsson også i karantæne. Hvis den giver 6 point. Jeg ved ikke hvad ryk i trøjen giver... men det er nok en 4'er, desværre.634 skrev:Krohn Dehli for direkte rødt kort, og har nu karantæne til næste kamp
Tak Svendsen
Medmindre det er på en af AaB's spillere.. Lige foran feltet.. På en kæmpe chance.. Så er der nemlig ingenting.Gentleman Finn skrev:Med lidt held, er Nilsson også i karantæne. Hvis den giver 6 point. Jeg ved ikke hvad ryk i trøjen giver... men det er nok en 4'er, desværre.634 skrev:Krohn Dehli for direkte rødt kort, og har nu karantæne til næste kamp
Tak Svendsen