Det pisser mig af tråden
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: Det pisser mig af tråden
Forårsforkølelse, der ikke kan drikkes væk i forbindelse med et par fantastiske påskefrokoster med øl og snaps!
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Du har vel ikke drukket nok snaps...MichaelLarsen skrev:Forårsforkølelse, der ikke kan drikkes væk i forbindelse med et par fantastiske påskefrokoster med øl og snaps!
At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Imorgen er 20-års dagen for Hillsborough..Mini-p skrev:At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...
http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vi takker!Kunji skrev:Imorgen er 20-års dagen for Hillsborough..Mini-p skrev:At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Hmm, jeg troede at det var fordi de endelig havde fundet ud af, hvor sørgelige nogle fodboldklubber de egentlig er.Kunji skrev:Imorgen er 20-års dagen for Hillsborough..Mini-p skrev:At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...
-
Thorshauge
Det pisser mig af når folk ikke har nogen situationsfornemmelse
Brøndby og deres held pisser mig af.. Magen til ufortjent "point" skal man da lede længe efter!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Enig.Dot Bot skrev:Brøndby og deres held pisser mig af.. Magen til ufortjent "point" skal man da lede længe efter!
Og så pisser det mig af at Stofas signal ryger endnu engang i en spændende CL kamp.
F...... skodanet
HØRT, for fanden da, det er 2. gang på 1 uge nu at de fucker op i en god fodboldskampElscorpio skrev:Enig.Dot Bot skrev:Brøndby og deres held pisser mig af.. Magen til ufortjent "point" skal man da lede længe efter!
Og så pisser det mig af at Stofas signal ryger endnu engang i en spændende CL kamp.
F...... skodanet![]()
![]()
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det pisser mig af, at man i Aalborg har 1½ måneds ventetid på at få lavet en tatovering, man går ind fra gaden og får lavet i Kbh! Og så til 1400 i Aalborg mod 600 for det samme derovre... tsk tsk! Godt man var i Kbh i går 
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Det pisser mig af, når man snakker om fortjent og ufortjent i fodboldkampe i.f.t. spil og chancer. Scorer man flest mål, har man fortjent at vinde. Længere er den ikke.
Lige sådan når man snakker om, at det er heldigt/uheldig hvis en bold rammer stolpen. Nej det er ej! Det er upræcist hvis den ikke går ind. Og præcist hvis den gør.
Lige sådan når man snakker om, at det er heldigt/uheldig hvis en bold rammer stolpen. Nej det er ej! Det er upræcist hvis den ikke går ind. Og præcist hvis den gør.
// gwailo
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af når man snakker om at et hold spiller over evne. Det er komplet latterligt!
Og så pisser de folk mig af der sidder på Irish House og lignende steder og ser engelsk fodbold og lader somom de er englændere med alt hvad dertil hører af engelske besværgelser osv. TAG JER SAMMEN OG VÆR DANSKERE!!!
Englændere pisser mig forøvrigt også af...
Og så pisser de folk mig af der sidder på Irish House og lignende steder og ser engelsk fodbold og lader somom de er englændere med alt hvad dertil hører af engelske besværgelser osv. TAG JER SAMMEN OG VÆR DANSKERE!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
He he... Lige præcis. Når folk sidder og råber "fåging wanker" med den mest rådne danske accent bare fordi de sidder og ser engelsk fodbold.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af når man snakker om at et hold spiller over evne. Det er komplet latterligt!
Desuden havde kommentatorerne til CL-kampen i går også en god en: "Det er ikke fordi de ikke kan - de får bare ikke lov." Det lader vi lige stå et øjeblik....
// gwailo
Det pisser mig af, at JLB, som jeg ellers syntes var en fin fyr, nu skal hades pga. hans elendige opdragelsesevner. Skammeligt, at du ikke har nakket kæresten for at have dårlig indflydelse på din ex-lillesøster og efterfølgende hende, for at ødelægge familiens ry!
Jeg skammer mig også gevaldigt meget. Prøvede og prøvede at få hende til at se fodbold, men det interesserede hende ikke. Men straks der kom tissemand ind i billedet, så blev hun interesseret. Ved ikke om hendes kæreste har lokket med den?!-Larsen skrev:Det pisser mig af, at JLB, som jeg ellers syntes var en fin fyr, nu skal hades pga. hans elendige opdragelsesevner. Skammeligt, at du ikke har nakket kæresten for at have dårlig indflydelse på din ex-lillesøster og efterfølgende hende, for at ødelægge familiens ry!
Hvis jeg skulle få en fadøl i hovedet i aften, så tager jeg det som min straf.
Dejligt at se dig negativ igen, forresten. Har det gode vejr haft en dårlig indflydelse. og ligefrem gjort dig i godt humør det sidste stykke tid?
Hvem der bare var irsk
Kampen i aften, arbejde i morgen, lysten til øl der bliver større og større, kontoen der bliver mindre og mindre, det gode vejr mens man render rundt indenfor, at jeg ikke kan komme til Esbjerg, stemningsnyderne, ølmængden i glassene, etc, etc, etc...
FÅRK
FÅRK
Hvem der bare var irsk
Sorte spilletrøjer. Kom nu videre, det er ikke hipt mere.
Jeg har bare drukket en tilpas mængde øl de sidste uger, til ikke at kunne være negativ! Men enig, kampen i går var noget så ynkelig og det pisser mig af!!JLB skrev:Jeg skammer mig også gevaldigt meget. Prøvede og prøvede at få hende til at se fodbold, men det interesserede hende ikke. Men straks der kom tissemand ind i billedet, så blev hun interesseret. Ved ikke om hendes kæreste har lokket med den?!-Larsen skrev:Det pisser mig af, at JLB, som jeg ellers syntes var en fin fyr, nu skal hades pga. hans elendige opdragelsesevner. Skammeligt, at du ikke har nakket kæresten for at have dårlig indflydelse på din ex-lillesøster og efterfølgende hende, for at ødelægge familiens ry!
Hvis jeg skulle få en fadøl i hovedet i aften, så tager jeg det som min straf.
Dejligt at se dig negativ igen, forresten. Har det gode vejr haft en dårlig indflydelse. og ligefrem gjort dig i godt humør det sidste stykke tid?
-
Nyggi
Det pisser mig af, at vejret er skidt idag og, at jeg føler mig ualmindeligt uoplagt!