Så kan jeg glæde dig med at vejrudsigten lover opklaring fra Nord og ned over resten af landet til middagNyggi skrev:Det pisser mig af, at vejret er skidt idag og, at jeg føler mig ualmindeligt uoplagt!
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at der er en uge til returkampen i pokalsemifinalen.
Kan tiden ikke gå lidt hurtigere
Kan tiden ikke gå lidt hurtigere
Red Bull Salzburg.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Red Bull (smager af lort)!Kenneth K skrev:Red Bull Salzburg.
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Thorshauge
Det smager bedre end faxe kondi pro (opkast smiley)Lindmark skrev:Red Bull (smager af lort)!Kenneth K skrev:Red Bull Salzburg.
Alle energidrik smager totalt af pøller og effekten af dem er stærkt opreklameret. Men de er sikkert gode til at få én til at gå amok - eksempelvis hvis man blander det med steroider og kokain.Thorshauge skrev:Det smager bedre end faxe kondi pro (opkast smiley)Lindmark skrev:Red Bull (smager af lort)!Kenneth K skrev:Red Bull Salzburg.
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det pisser mig af at ASCKBH har indlæg om at se AaB-Brøndby i AaB forummet, fremfor kun at have det i ASCKBH forummet. Ja jeg er muligvis en sur nar, men hvorfor skrive om en begivenhed der kan ses i Kbh på tv, når den kan ses live i nordjylland......Det er fandme københavneri!!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Dit indlæg pisser mig totalt af....jydenfranord skrev:Det pisser mig af at ASCKBH har indlæg om at se AaB-Brøndby i AaB forummet, fremfor kun at have det i ASCKBH forummet. Ja jeg er muligvis en sur nar, men hvorfor skrive om en begivenhed der kan ses i Kbh på tv, når den kan ses live i nordjylland......Det er fandme københavneri!!
Vi gør hvad vi kan for at skabe opmærksomhed om ASC's events i København!! Der er nogen der ikke altid tjekker Københavner forummet, og hvis de nu tilfældigvis ikke kan være i Aalborg, og er i København på kampdagen, så er det sgu da en glimrende ting, at de bliver informeret om at de kan se kampen med en stor gruppe ligesindede i København!!
Ska' vi hak'?
AaB's atitiude idag pisser mig af!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Hvis ikke AaBs spil idag pisser en af, så er man ikke AaB fan OG på lykkepiller!!
Fuck jer forpulede møg kællinger!!
Fuck jer forpulede møg kællinger!!
Enhver form for sejrsdans som OB disker op med når de scorer, pisser mig af!
No one can guarantee succes in war but only deserve it
sådan en godt gammeldags brugt frugtavler-kniv i sidelommen nede i Esbjerg. Hvorfor nu afreagere fuldstændigt over et arbejdsredskab, istedet for at tage det stille og roligt
men tror der er nogen der hader deres lille frugtkniv lidt mere end andre
Hvem der bare var irsk
Var du fuld eller vil du uddybe?JLB skrev:sådan en godt gammeldags brugt frugtavler-kniv i sidelommen nede i Esbjerg. Hvorfor nu afreagere fuldstændigt over et arbejdsredskab, istedet for at tage det stille og roligt
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Vil også lige komme af med min vrede fra igår:
De s...... Esbjerg fiskerbønderkarle

De s...... Esbjerg fiskerbønderkarle
Var fuld. Rimelig meget. Men en blev afvist i døren, fordi vedkommende havde en lille kniv med, som han havde glemt at tage ud af lommen fra arbejde. Ikke nogen onde hensigter overhovedet.-Larsen skrev:Var du fuld eller vil du uddybe?JLB skrev:sådan en godt gammeldags brugt frugtavler-kniv i sidelommen nede i Esbjerg. Hvorfor nu afreagere fuldstændigt over et arbejdsredskab, istedet for at tage det stille og roligt
Fedt at køre hele vejen til Esbjerg for det...
Hvem der bare var irsk
Det pisser mig af, at vi ingen grund har til at ha' en kikset sejrsdans...Haure skrev:Enhver form for sejrsdans som OB disker op med når de scorer, pisser mig af!
JLB skrev: Var fuld. Rimelig meget. Men en blev afvist i døren, fordi vedkommende havde en lille kniv med, som han havde glemt at tage ud af lommen fra arbejde. Ikke nogen onde hensigter overhovedet.
Fedt at køre hele vejen til Esbjerg for det...
Hahaha. Et eller andet siger mig at du ikke var den eneste i Esbjerg der lavede det lille nummer der!
Hent Martin P. og Bræmer hjem!
Det pisser mig i den grad af, at jeg på vej hjem fra Hobro efter at ha' dømt lidt fodbold og besøgt min syge gamle bedstemor, slår ind på P4 på radioen (ja ja okay tænker jeg så - jeg er jo heller ikke helt ung mere, så den får lige lov at stå et nummer eller to), men så skal man opleve at en eller anden kegle fra en pis by i Nordjylland har skrevet ind og ønsket "Van Halen med Jump"..
Der var jeg satme ved at plante bilen i hegnet så det ville noget.. Skandale - Fy for satan!
/Jesper
Der var jeg satme ved at plante bilen i hegnet så det ville noget.. Skandale - Fy for satan!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
En Brøndby fan i forklædning ville kun ønske den Van Halen sangJSJ skrev:Det pisser mig i den grad af, at jeg på vej hjem fra Hobro efter at ha' dømt lidt fodbold og besøgt min syge gamle bedstemor, slår ind på P4 på radioen (ja ja okay tænker jeg så - jeg er jo heller ikke helt ung mere, så den får lige lov at stå et nummer eller to), men så skal man opleve at en eller anden kegle fra en pis by i Nordjylland har skrevet ind og ønsket "Van Halen med Jump"..
/Jesper
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at en jyde der hører Van Halen automatisk holder med de pisgule mens INGEN automatisk ville forbinde en københavner der hører Tina Turner med AaB!JSJ skrev:Det pisser mig i den grad af, at jeg på vej hjem fra Hobro efter at ha' dømt lidt fodbold og besøgt min syge gamle bedstemor, slår ind på P4 på radioen (ja ja okay tænker jeg så - jeg er jo heller ikke helt ung mere, så den får lige lov at stå et nummer eller to), men så skal man opleve at en eller anden kegle fra en pis by i Nordjylland har skrevet ind og ønsket "Van Halen med Jump"..
/Jesper
Janteloven eksisterer IKKE!