Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
-
JSJ
- Allstar

- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Ja...!!
Ej - Ikke lige min stil, men syntes på den anden side, at det er fedt nok at høre lidt nyt engang i mellem!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
JSJ skrev:
Ja...!!
Ej - Ikke lige min stil, men syntes på den anden side, at det er fedt nok at høre lidt nyt engang i mellem!
/Jesper
øreringene matcher ikke?
well giver dig ret i, mit link længere oppe er federe. men det har nu sin charme hvis man lige giver det et par forsøg, og det cover billede.. man bliver jo næsten våd af det.
-
JSJ
- Allstar

- Geografisk sted: 9000 Aalborg
For satan min dreng! drop nu de små blå piller! Det har tydeligvis ikke en super positiv indvirkning på dig!
Men inden jeg bliver alt for hellig, så vil jeg da godt lige poste denne
http://www.youtube.com/watch?v=1T-V9oRo0tk - Det er sgu krumme når det er bedst! Åh ha - Den er til mine Kaos drenge den der! You know who you are - Sip og Vase!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
JSJ skrev:
For satan min dreng! drop nu de små blå piller! Det har tydeligvis ikke en super positiv indvirkning på dig!
Men inden jeg bliver alt for hellig, så vil jeg da godt lige poste denne
http://www.youtube.com/watch?v=1T-V9oRo0tk - Det er sgu krumme når det er bedst! Åh ha - Den er til mine Kaos drenge den der! You know who you are - Sip og Vase!
/Jesper
http://youtube.com/watch?v=SCeGsGxYCuc
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
Har lige fundet "Absolution"-skiven af Muse frem igen efter lidt tid i gemmeren. For satan, hvor er den god! Den er så absolut i min album top 5!
"Origin of Symmetry" er desuden også utrolig anbefalelsesværdig!
-
Gitte
- Allstar

- Geografisk sted: Fyn
Lige nu hører jeg ikke noget - er lige kommet ind fra haven - men har fundet et par cd`er frem med Bryan Adams som jeg nok skal lytte til senere i aften. Jeg vil lige gøre et forsøg på at rekonstruere gårsdagens koncert med ham

-
alexmk
- 1. div

- Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge
Gitte skrev:Lige nu hører jeg ikke noget - er lige kommet ind fra haven - men har fundet et par cd`er frem med Bryan Adams som jeg nok skal lytte til senere i aften. Jeg vil lige gøre et forsøg på at rekonstruere gårsdagens koncert med ham

Samme tanke her - han holdt vel samme høje stil i Odense, som han gjorde i Aalborg? Sidder også og roder efter det der opsamlingsalbum der ligger et sted i samlingen.
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.
"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.
-
Gitte
- Allstar

- Geografisk sted: Fyn
alexmk skrev:Gitte skrev:Lige nu hører jeg ikke noget - er lige kommet ind fra haven - men har fundet et par cd`er frem med Bryan Adams som jeg nok skal lytte til senere i aften. Jeg vil lige gøre et forsøg på at rekonstruere gårsdagens koncert med ham

Samme tanke her -
han holdt vel samme høje stil i Odense, som han gjorde i Aalborg? Sidder også og roder efter det der opsamlingsalbum der ligger et sted i samlingen.
Jeg kan selvf. ikke udtale mig om koncerten i Aalborg, men hans stil fejler sgu ikke noget. Jeg har i hvertfald ingen grund til klage over koncerten i Odense

-
Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Gitte skrev:alexmk skrev:Gitte skrev:Lige nu hører jeg ikke noget - er lige kommet ind fra haven - men har fundet et par cd`er frem med Bryan Adams som jeg nok skal lytte til senere i aften. Jeg vil lige gøre et forsøg på at rekonstruere gårsdagens koncert med ham

Samme tanke her -
han holdt vel samme høje stil i Odense, som han gjorde i Aalborg? Sidder også og roder efter det der opsamlingsalbum der ligger et sted i samlingen.
Jeg kan selvf. ikke udtale mig om koncerten i Aalborg, men hans stil fejler sgu ikke noget. Jeg har i hvertfald ingen grund til klage over koncerten i Odense

http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_an ... 014727.ece
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Simon-RS
- Allstar

Kenneth K skrev:Hehe, jeg holder mig i det britiske og vælger nu lige at fremhæve Placebos "Without You I'm Nothing"-skive.
Det er skiven hvor bl.a.
"Every You Every Me" og
"Pure Morning" er på.
Special Needs er også en god en..
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Simon-RS
- Allstar

Keane skal aldrig glemmes, så poster lige min farvorit fra Keane
http://www.youtube.com/watch?v=gppLf4XduoI
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt: