Det får smilet frem tråden
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Det får smilet frem tråden
Jeg vil gerne lære dette. Men et semiautomatisk haglgevær har meget lav WAF hjemme hos os...

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det får smilet frem.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Det var vel ikke en small? tror det var en xl som minimumspedalex skrev:Den fedladne type der uddelte blomster til tribal-thyge og co. Nogen burde sige til ham, at hans gule trøje i str s måske var lidt for afslørende.
AaB i hjertet
-
RufusTheDog
Nu da vi kredser lidt om jagtrelateret emner, så vil jeg lige vise det her klip;Provst i Brovst skrev:Jeg vil gerne lære dette. Men et semiautomatisk haglgevær har meget lav WAF hjemme hos os...
Hvor stilet kunne det ikke være at have sin egen falck?! Hvis jeg havde en skulle den konstant på mågejagt, jeg hader de flyvende rotter. En falck er et dejligt kæledyr, og jeg tror den skulle hedde Ramon (evt. Buller). Hvor dælen søger man om licens til sådan et kræ?
-
Lindvang
Det kunne være fint at sidde og få en øl på Alpha med sin falk på armen. Men det kræver også falkonertøj og, især, -hat. Dyr fornøjelse.RufusTheDog skrev:Nu da vi kredser lidt om jagtrelateret emner, så vil jeg lige vise det her klip;Provst i Brovst skrev:Jeg vil gerne lære dette. Men et semiautomatisk haglgevær har meget lav WAF hjemme hos os...
Hvor stilet kunne det ikke være at have sin egen falck?! Hvis jeg havde en skulle den konstant på mågejagt, jeg hader de flyvende rotter. En falck er et dejligt kæledyr, og jeg tror den skulle hedde Ramon (evt. Buller). Hvor dælen søger man om licens til sådan et kræ?
-
RufusTheDog
Lige præcis. Ingen hat uden fjer (that´s implied), og ingen falk uden et krasbørstigt moustache (jeg tror slet ikke må man vise sig offentligt med sin falk uden et moustache?). Spørgsmålet er bare, hvilket moustache er flottest hvis man har en falk? Jeg tænker på noget i den stil her;Lindvang skrev:Det kunne være fint at sidde og få en øl på Alpha med sin falk på armen. Men det kræver også falkonertøj og, især, -hat. Dyr fornøjelse.RufusTheDog skrev:Nu da vi kredser lidt om jagtrelateret emner, så vil jeg lige vise det her klip;Provst i Brovst skrev:Jeg vil gerne lære dette. Men et semiautomatisk haglgevær har meget lav WAF hjemme hos os...
eller noget ala det her 
-
Lindvang
Fine forslag, selvom det bør være mere fint i den branche. Men kan du egentlig overhovedet præstere en moustache? Ellers bliver det svært at blive taget seriøst som falkoner.RufusTheDog skrev:Lige præcis. Ingen hat uden fjer (that´s implied), og ingen falk uden et krasbørstigt moustache (jeg tror slet ikke må man vise sig offentligt med sin falk uden et moustache?). Spørgsmålet er bare, hvilket moustache er flottest hvis man har en falk? Jeg tænker på noget i den stil her;Lindvang skrev:Det kunne være fint at sidde og få en øl på Alpha med sin falk på armen. Men det kræver også falkonertøj og, især, -hat. Dyr fornøjelse.RufusTheDog skrev:Nu da vi kredser lidt om jagtrelateret emner, så vil jeg lige vise det her klip;Provst i Brovst skrev:Jeg vil gerne lære dette. Men et semiautomatisk haglgevær har meget lav WAF hjemme hos os...
eller noget ala det her
- Køllen I Møllen
- Allstar

Altsammen meget godt. Men ham den sidste du præsenterer der, Lindvang, han ser fandeme fesen ud uden falken.
Og den slags kræ skal vel ud at flyve lidt og lufte vingerne engang imellem....
Man ser lidt dum ud og sidde på Alpha med en bajer i den kostume mens falken er ude. "Øh, min falk kommer tilbage lige om lidt".
Næ, en papegøje og en klap for øjet, DET holder!
Og den slags kræ skal vel ud at flyve lidt og lufte vingerne engang imellem....
Man ser lidt dum ud og sidde på Alpha med en bajer i den kostume mens falken er ude. "Øh, min falk kommer tilbage lige om lidt".
Næ, en papegøje og en klap for øjet, DET holder!
Janteloven eksisterer IKKE!
Entourage på søndag får smilet frem
-
RufusTheDog
Om jeg kan præstere et moustache? Kanske Lindvang, kanske... Har aldrig rigtig forsøgt mig, men "kommer tid, kommer skæg" som man siger. Men hvis jeg ikke kan få gang i et moustache, må jeg anskaffe mig en ørn;
Den er altså herre cute, og så kan man kæle den. Jeg har aldrig set en falkoner kæle sin falk. Og det ser ikke ud til at et moustache er et must.
Den er altså herre cute, og så kan man kæle den. Jeg har aldrig set en falkoner kæle sin falk. Og det ser ikke ud til at et moustache er et must.
En falk ville være et effektivt og særpræget våben, når Jakob Kehlet besøger Nordjylland igen. Desuden cool med lidt kontrast på tribunen.
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det får smilet frem at jeg nu har fået købt et nyt kamera
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hvad blev det så til?jydenfranord skrev:Det får smilet frem at jeg nu har fået købt et nyt kamera
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Canon 550D, der var en eller anden københavnersnude der mente det var helt vildt godt osv osv. Så vil undersøge om dem derovre nu har forstand på den slags....Poker-One-Kenobi skrev:Hvad blev det så til?jydenfranord skrev:Det får smilet frem at jeg nu har fået købt et nyt kamera
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Dagens TDF-etape, tiltrods for en franskmand vandt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg købte samme kamera sidste uge og for satan hvor er det et godt køb! Men det er da heldigt at det er ferietid ligenu, for der er sgu mange funktioner der skal læres...jydenfranord skrev:Canon 550D, der var en eller anden københavnersnude der mente det var helt vildt godt osv osv. Så vil undersøge om dem derovre nu har forstand på den slags....Poker-One-Kenobi skrev:Hvad blev det så til?jydenfranord skrev:Det får smilet frem at jeg nu har fået købt et nyt kamera
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

jydenfranord skrev:Canon 550D, der var en eller anden københavnersnude der mente det var helt vildt godt osv osv. Så vil undersøge om dem derovre nu har forstand på den slags....Poker-One-Kenobi skrev:Hvad blev det så til?jydenfranord skrev:Det får smilet frem at jeg nu har fået købt et nyt kamera
Storartet, det er det eneste kamera vi bruger herovre når vi skal signalere "ja-jeg-arbejder-måske-nok-i-Fakta-men-i-virkeligheden-er-jeg-fotokunstner" på den lokale Riccos (kaffested hvor man kommer hvis man ved hvordan ordentlig kaffe skal smage)...
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
at Beavis and Butthead kommer tilbage på MTV med nye afsnit..
King of the Hill kommer sandsynligvis også tilbage, men den serie er ikke lige så god.
King of the Hill kommer sandsynligvis også tilbage, men den serie er ikke lige så god.

Selv om man står op kl 7.00 en lørdag morgen for at tænde grillen, så får tanken om maden i aften smilet frem.
Længe leve Pulled Pork
Hvem der bare var irsk
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Hvordan styrer du temperaturen præcist nok på en Weber? Jeg har tidligere lavet Pulled Pork på en CharGriller BBQ grill, og der er temperaturen rimelig nem at styre. Men hvordan rammer du de 150 grader, der vel er ideelet til Pulled Pork på Weberen???
Ja, jeg er forholdsvis ny på Weber, men har arbejdet med andre griller gennem tiderne.
Og ja - pulled pork er en gudespise.
Bon Appetit.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983