Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
JLB
- Allstar

- Geografisk sted: Her
abbifar skrev:JLB skrev:
Selv om man står op kl 7.00 en lørdag morgen for at tænde grillen, så får tanken om maden i aften smilet frem.
Længe leve Pulled Pork
Hvordan styrer du temperaturen præcist nok på en Weber? Jeg har tidligere lavet Pulled Pork på en CharGriller BBQ grill, og der er temperaturen rimelig nem at styre. Men hvordan rammer du de 150 grader, der vel er ideelet til Pulled Pork på Weberen???
Ja, jeg er forholdsvis ny på Weber, men har arbejdet med andre griller gennem tiderne.
Og ja - pulled pork er en gudespise.
Bon Appetit.
Jeg plejer at ligge på 100-120grader(sådan ca), og jeg regulerer det med luftspjældene. I starten er det nederste næsten lukket, og begynder først at åbne efter 3-4timer. Pt har jeg termometer i låget, men vil gerne have et trådløst til at ligge lige over kødet. De er lidt svære at finde, men har fundet et trådløst med 2 prober der kan klare over 250grader. Så er der 1 til kødet og et til rum-temperaturen, mens man sidder i sofaen og ser tour.
Jeg fylder løbene op med kul, men dog kan den godt stå og passe sig selv i 3-4 timer af gangen. Den sidste time får den så fuld gas for at få temperaturen op på 94grader i kødet.
Tidligere har jeg brugt Brdr. Price's opskrift, men synes den manglede lidt sødme, evt lidt tomat. Så prøver gastromand's idag med komplet tilbehør:
http://gastromand.dk/opskrift-pulled-po ... tur-grill/
EDIT:
Der kræves en del krydderier

Hvem der bare var irsk
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Huhej det får smilet frem det der - sidder her i et muslimsk land og savler voldsomt efter den trevlede gudespise!
In Åke we trust
-
MichaelLarsen
- Landshold

Et par reparationsbajere 2xThy Classic for 25 kr. på Østerport inden bold på stadion

Non scholae, sed vitae discimus
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
At min ældste datter (15 år), der er født på Rigshospitalet få hundrede meter fra Parken og som er opvokset på Østerbro til hun var 13 (og som deraf følger var FCK-fan), efter 2 år i Aalborg med en del AaB-kampe har fundet sin rette plads i tilværelsen og selv investeret i en AaB-trøje... og i dag for første gang stod i rødt og hvidt ved min side på Vesttribunen og skrålede med på alle sangene.
Farmand var mere end stolt - nu er mit stadion også hendes. Det i sig selv viser det fornuftige i at flytte tilbage til Jylland :-)
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
abbifar skrev:At min ældste datter (15 år), der er født på Rigshospitalet få hundrede meter fra Parken og som er opvokset på Østerbro til hun var 13 (og som deraf følger var FCK-fan), efter 2 år i Aalborg med en del AaB-kampe har fundet sin rette plads i tilværelsen og selv investeret i en AaB-trøje... og i dag for første gang stod i rødt og hvidt ved min side på Vesttribunen og skrålede med på alle sangene.
Farmand var mere end stolt - nu er mit stadion også hendes. Det i sig selv viser det fornuftige i at flytte tilbage til Jylland :-)
Ovennævnte bringer helt sikkert smilet frem! Godt gået af jer begge (bortset fra en parantes da din datter var tween...)

Lindmark / Vendelbokartellet
-
Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
RufusTheDog skrev:
Det er sgu da Califf undercover, det der!

Worminator
Mattæus 27.46.
-
BoT
- Allstar

- Geografisk sted: 2000
abbifar skrev:At min ældste datter (15 år), der er født på Rigshospitalet få hundrede meter fra Parken og som er opvokset på Østerbro til hun var 13 (og som deraf følger var FCK-fan), efter 2 år i Aalborg med en del AaB-kampe har fundet sin rette plads i tilværelsen og selv investeret i en AaB-trøje... og i dag for første gang stod i rødt og hvidt ved min side på Vesttribunen og skrålede med på alle sangene.
Lige meget i hvilken retning det går, har jeg ualmindeligt svært ved at sætte mig ind i mennesker, der radikalt skifter fodbold-tilhørsforhold. Den slags bør ikke kunne skifte afhængig af bopæl - ej heller af venners sympatier.
Nu er din datter dog både ung og en pige, hvilket undskylder og forklarer en del.
-
Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det får rigtig meget smilet frem, at vi i Danmark har fået en ny verdensmester..
Tillykke Lotte Friis med 1500 fri!
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
- At der findes TV programmer som det dette klip er hapset fra....

-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
BoT skrev:abbifar skrev:At min ældste datter (15 år), der er født på Rigshospitalet få hundrede meter fra Parken og som er opvokset på Østerbro til hun var 13 (og som deraf følger var FCK-fan), efter 2 år i Aalborg med en del AaB-kampe har fundet sin rette plads i tilværelsen og selv investeret i en AaB-trøje... og i dag for første gang stod i rødt og hvidt ved min side på Vesttribunen og skrålede med på alle sangene.
Lige meget i hvilken retning det går, har jeg ualmindeligt svært ved at sætte mig ind i mennesker, der radikalt skifter fodbold-tilhørsforhold. Den slags bør ikke kunne skifte afhængig af bopæl - ej heller af venners sympatier.
Nu er din datter dog både ung og en pige, hvilket undskylder og forklarer en del.
LOL - i princippet er jeg helt enig, men i dette tilfælde er der jo tale om min datter, hvilket gør at jeg ser gennem fingre med alle mine principper. Og så nyder jeg bare at stå der med hende. Og så har hun været FCK-fan siden hun var 7, og en beslutning taget i den alder vil jeg ikke bebrejde hende.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 28. jul 2011, 22:56
At Disco-Glen mener at 0-0 på hjemmebane er et godt internationalt resultat der lægger presset over på portugiserne...
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:At Disco-Glen mener at 0-0 på hjemmebane er et godt internationalt resultat der lægger presset over på portugiserne...
Jeg er ikke utilbøjelig til at give ham ret. Det er portugiserne der skal frem. Ikast kan nøjes med uafgjort. Presset er på Portugal. Håber sandelig de lever op til det!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Elegia
At OB's pressemedarbejder gennem mange år ikke engang selv ved, hvad holdets profil med nummer 10 hedder:

-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 30. jul 2011, 17:38
Køllen I Møllen skrev:Poker-One-Kenobi skrev:At Disco-Glen mener at 0-0 på hjemmebane er et godt internationalt resultat der lægger presset over på portugiserne...
Jeg er ikke utilbøjelig til at give ham ret. Det er portugiserne der skal frem. Ikast kan nøjes med uafgjort. Presset er på Portugal. Håber sandelig de lever op til det!
Så hvis vi havde spillet 0-0 mod Sampdoria på udebane havde det været et dårligt resultat? Udgangspunktet i udenlandske kampe er altid at holde nullet på udebane og så afgøre det hjemme, hvordan du og Glenn ligepludselig kan gøre det til et dårligt resultat forstår jeg intet af.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:Køllen I Møllen skrev:Poker-One-Kenobi skrev:At Disco-Glen mener at 0-0 på hjemmebane er et godt internationalt resultat der lægger presset over på portugiserne...
Så hvis vi havde spillet 0-0 mod Sampdoria på udebane havde det været et dårligt resultat? Udgangspunktet i udenlandske kampe er altid at holde nullet på udebane og så afgøre det hjemme, hvordan du og Glenn ligepludselig kan gøre det til et dårligt resultat forstår jeg intet af.
Jeg kan slet ikke de hvad det har med vores Sampdoria-kamp at gøre!! Hvis bønderne mener at de vil kunne holde en uafgjort ude, evt score samtidig så er 0-0 da et fremragende resultat. At hindre modstanderen i at score på udebane er altså, om du vil det eller ej, også en god ting hvis man gerne vil videre...
Janteloven eksisterer IKKE!