Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 9. sep 2009, 23:47

Metal'n Roll skrev:Pigens ansigt var godt nok sløret i udsendelsen, så på det punkt har TV3 vel deres på det rene, men mon ikk hendes mor godt kunne genkende hende alligevel? :S

Jeg er blot efterhånden ved at være træt af at høre fra bekendte, hvorfor jeg ikke bare lader politiet gøre deres arbejde??... Det var jo slet ikke således det hang sammen.. (hedder det "hængte"??) Jeg kan huske vi flere gange råbte ordret så ingen kunne være i tvivl, at de ikke kunne tillade sig at stå og filme hende. Det har de så ikke fået plads til i programmet, der vælger betjentens "Ja, så er showet forbi" mens han gænger os væk, og hvordan han kælent forklarer bagefter, hvor vigtigt det er at bevare overblik, når situationen eskalerer... Kan sgu ikke engang lade være at sidde og fnise over det.. Og så blev det tilmed genudsendt 2 gange de efterfølgende dage... :S
Det hedder "hang". Ligesom når man har "hang til ost" eller måske mere uskyldigt blot en hang til Arnbitter.

Og jeg forstår godt jeres reaktion. I det hele taget lyder det som en omgang teater, hvor alle udfyldte deres roller og i bund og grund kan være tilfredse (hendes mor undtaget).

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 10. sep 2009, 02:19

Walther skrev:Det pisser mig af at Rommedahl er på landsholdet.
har jeg sku sagt siden 2003.. smid ham af holdet sammen med
Jon (jeg kan ikke ramme en bold)
Martin
Jesper..

og udtag nogle spillere der GIDER noget.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 10. sep 2009, 08:22

Oliverl skrev:
Walther skrev:Det pisser mig af at Rommedahl er på landsholdet.
Høørt!
Det pisser mig i den grad af at Rommedahl har fået så mange landskampe.
Han er jo både danmarksmester i 100 meter løb og har fuldstændig styr på teknikken, senest illustreret igår med hans fæle afbrændere

SkadefroDenBedsteFro
Drenge
Drenge
Geografisk sted: 9000

Indlæg af SkadefroDenBedsteFro » 10. sep 2009, 11:26

Jeg vil også gerne melde mig i overflødighedshornet af Rommedahl-bashing-kor. Et landshold med Hjalte Bo, Anders Møller Christensen og William Kvist pisser mig af. Men værst af alt er Rommedahl.

Rommedahls træfsikkerhed og akkuratesse får jo Jeppe Curths afslutninger til at ligne nanoteknologi!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 10. sep 2009, 12:18

SkadefroDenBedsteFro skrev:Jeg vil også gerne melde mig i overflødighedshornet af Rommedahl-bashing-kor. Et landshold med Hjalte Bo, Anders Møller Christensen og William Kvist pisser mig af. Men værst af alt er Rommedahl.

Rommedahls træfsikkerhed og akkuratesse får jo Jeppe Curths afslutninger til at ligne nanoteknologi!
Mærkeligt at niveauet kan falde så hurtigt mellem 2 landskampe.
Det viser bare kvaliteten på de spillere Olsen har valgt at udtage istedetfor de skadede spillere.

Glæder mig til at se et ordentligt midterforsvar igen på det danske landshold.
Laursen og Agger tilbage, sammen med Bøge og Høvdingen PRONTO :P

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 11. sep 2009, 07:30

Elscorpio skrev:Glæder mig til at se et ordentligt midterforsvar igen på det danske landshold.
Laursen og Agger tilbage, sammen med Bøge og Høvdingen PRONTO :P
Pisser mig af, du ikke er klar over Laursen har stoppet karrieren... han kommer ikke tilbage, hvilket pisser mig af - der mangler een på det landshold med et hamrende flot efternavn ;o)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 12. sep 2009, 22:38

At Perdomo var så ringe at jeg kunne have smadret ham på knockout.

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 12. sep 2009, 23:25

PeterS skrev:At Perdomo var så ringe at jeg kunne have smadret ham på knockout.
Alle de midtjyder der var samlet som ikke kunne finde ud af at være stille under den Venezuelske nationalsang pisser mig godt og grundigt af... Magen til respektløshed skal man lede længe efter..

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 12. sep 2009, 23:29

Det var du ikke klar over på forhånd eller hva'?... Havde du forvenetet en spændende kamp med knockout i de sidste afgørende runder, så ville det da have været en skuffende indsats fra Kessler... Det gik jo nøjagtigt som forventet...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 13. sep 2009, 08:57

Det pisser mig af at Caroline Wozniacki ikke vil komme kærester, bare fordi man kom til at nævne at fodbold er vigtigere end tennis.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 13. sep 2009, 11:11

Metal'n Roll skrev:
Det var du ikke klar over på forhånd eller hva'?... Havde du forvenetet en spændende kamp med knockout i de sidste afgørende runder, så ville det da have været en skuffende indsats fra Kessler... Det gik jo nøjagtigt som forventet...
Må indrømme jeg ikke kendte meget til perdomo, men han kunne jo ikke holde til ret meget.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 13. sep 2009, 11:26

Walther skrev:Det pisser mig af at Caroline Wozniacki ikke vil komme kærester, bare fordi man kom til at nævne at fodbold er vigtigere end tennis.
Det pisser mig af, at jeg måtte sidde 30 timer og vente på den udskudte kamp gik i gang, og når det så endelig sker kl.03.00 om natten eller sådan noget, bliver den skubbet af Eurosport til fordel for en hysterisk Serena, der tror hun ligger over reglementet...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 13. sep 2009, 15:48

Metal'n Roll skrev:
Walther skrev:Det pisser mig af at Caroline Wozniacki ikke vil komme kærester, bare fordi man kom til at nævne at fodbold er vigtigere end tennis.
Det pisser mig af, at jeg måtte sidde 30 timer og vente på den udskudte kamp gik i gang, og når det så endelig sker kl.03.00 om natten eller sådan noget, bliver den skubbet af Eurosport til fordel for en hysterisk Serena, der tror hun ligger over reglementet...
Du var nok en af de sidste jeg ville tro så dametennis... skidt for dit image, Metal'n Roll.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 13. sep 2009, 16:04

HB Køges elendighed pisser mig mere og mere af!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 13. sep 2009, 17:03

TV2 pisser mig i den grad af, det er jo fandme kun en står reklame for deres kommende programmer de viser vild med dans der er 4 år gammelt som optakt til klassefesten med dommerne fra den nye omgang vild med dans. Indvejning med Kessler som optakt et døgn før han skal bokse. Se skuespillerne fra vores nye serie tale om hvordan det er at være skuespiller i vores nye serie, som er en kopi af en amerikansk tv-serie fra 80'erne. For det så ikke skal være løgn, så genudsendes de førnævnte programmer for det ikke skal være løgn som oftest inden for 48 timer.......

Fritz
1. div
1. div

Indlæg af Fritz » 13. sep 2009, 17:45

Dot Bot skrev:HB Køges elendighed pisser mig mere og mere af!
Men sikke at mål de lige har fået scoret til 2-2 mod Esbjerg! Helt elendige er de nok ikke?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 13. sep 2009, 19:05

Fritz skrev:
Men sikke at mål de lige har fået scoret til 2-2 mod Esbjerg! Helt elendige er de nok ikke?
Det vil jeg faktisk mene de er, jo. Man bliver ikke et godt hold, bare fordi der er en spiller der rammer bolden godt.
Og så tabte de i øvrigt 3-2!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 13. sep 2009, 19:07

Dot Bot skrev:
Fritz skrev:
Det vil jeg faktisk mene de er, jo. Man bliver ikke et godt hold, bare fordi der er en spiller der rammer bolden godt.
Og så tabte de i øvrigt 3-2!
Er lige kommet i tanke om hvor meget femifyren Jesper Lange pisser mig af.

Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 13. sep 2009, 20:55

... og dette billede gir bare endnu mere grund til at hade ham:

http://www.bold.dk/nyt/Lange-Dejlig-at-goere-en-forskel" onclick="window.open(this.href);return false;
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 14. sep 2009, 10:48

Det pisser mig af, at jeg idag ikke kan komme med det sædvanlige slæng til Randers.

Besvar