Det får smilet frem tråden
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Det får smilet frem tråden
At en på en stripklub giver mig lapdances for flere tusinde kroner. 
Hader København!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Var det Vubbi?alithebeast skrev:At en på en stripklub giver mig lapdances for flere tusinde kroner.
- alithebeast
- Allstar

Det ville ihvertfald forklare, hvorfor han ikke kan huske nogle patter.Poker-One-Kenobi skrev:Var det Vubbi?alithebeast skrev:At en på en stripklub giver mig lapdances for flere tusinde kroner.
Hader København!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Manchester.
En fortræffelig fodbold aften indeed... Ud med det Manchester scum !Poker-One-Kenobi skrev:Manchester.
Helt utroligt at Manure kunne undgå at gå videre med den drømmelodtrækning de havde fået.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Outlandish på stranden i Dubai i aftes; ypperlig underholdning.
In Åke we trust
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Helt klart min favorit kvindelige idrætsudøver!
Jeg ved godt det kan lyde en smule bøsset, men hold nu kæft en kontrol og styrke!Poker-One-Kenobi skrev:
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Det hun laver ved 3:20 og igen et stykke længere i videoen er jo vanvittigt!Zee skrev:Jeg ved godt det kan lyde en smule bøsset, men hold nu kæft en kontrol og styrke!Poker-One-Kenobi skrev:
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Forklar mig lige hvorfor denne 'sportgren' ikke er på det olympiske program i stedet for redskabsgymnastik? - Gukkeliguk Betina!
In Åke we trust
- Køllen I Møllen
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:
Helt klart min favorit indiske poledancer!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
A_Strandfelt
- Allstar

At Ekstra Bladets sensationshistorie om Bendtners bytur bliver trykket fuldstændig flad af en ligeglad journalist fra Sunderland:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 673423.ece
Utroligt, at de overhovedet gider at bringe artiklen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 673423.ece
Utroligt, at de overhovedet gider at bringe artiklen.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Køllen I Møllen skrev:
Helt klart min favorit indiske poledancer!
Jeg ved godt det kan lyde en smule bøsset, men hold nu kæft en kontrol og styrke!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Michael Steen skriver lidt om tiden i Aalborg!
- http://calicalling.blog.com/2011/12/14/ ... vestering/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Hvis regnskabet skal gøres op, så er mit umiddelbare bud, at jeg har tilbragt ca. ligeså mange timer på Hornevej, som en brøndbyfan i salatfad eller på bordel – så det giver sig selv, at vi er pænt højt oppe på skalaen."
"Jeg er som førnævnt fra årgang 90’, der mest er kendt for vores Paradise Hotel-mentalitet og knap så meget vores færdigheder på banen. Vi har gennem junior- og ynglingeårene tabt så mange kampe, at vi ville få Liverpool under Roy Hodgson til at ligne et vinderhold."
"Som Lynge selv sagde det, inden han i en nikotinbrandert snakkede om vin ad libitum og transferfrie spillere, så skal man bare stikke sin finger i et glas vand og måle hullet bagefter, hvis man vil vide hvor uundværlig man er. Et råd, jeg ikke lige selv har gjort alvor af endnu, men jeg har det på min to-do-liste et godt stykke under at sortere peanuts efter personlighed, men et godt stykke over at udvikle sympati for Brøndbys Mike Jensen. Jeg kender jo allerede svaret."
Alt for godt!
- http://calicalling.blog.com/2011/12/14/ ... vestering/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Hvis regnskabet skal gøres op, så er mit umiddelbare bud, at jeg har tilbragt ca. ligeså mange timer på Hornevej, som en brøndbyfan i salatfad eller på bordel – så det giver sig selv, at vi er pænt højt oppe på skalaen."
"Jeg er som førnævnt fra årgang 90’, der mest er kendt for vores Paradise Hotel-mentalitet og knap så meget vores færdigheder på banen. Vi har gennem junior- og ynglingeårene tabt så mange kampe, at vi ville få Liverpool under Roy Hodgson til at ligne et vinderhold."
"Som Lynge selv sagde det, inden han i en nikotinbrandert snakkede om vin ad libitum og transferfrie spillere, så skal man bare stikke sin finger i et glas vand og måle hullet bagefter, hvis man vil vide hvor uundværlig man er. Et råd, jeg ikke lige selv har gjort alvor af endnu, men jeg har det på min to-do-liste et godt stykke under at sortere peanuts efter personlighed, men et godt stykke over at udvikle sympati for Brøndbys Mike Jensen. Jeg kender jo allerede svaret."
Alt for godt!
Hvis man er lidt til sproglig humor og kiksede oversættelser så er der lidt her.
Jeg har fået opdateret en gammel side om Langås turistbrochure, da jeg har fået fat i den originale brochure og et link til TV-avisens indslag dengang i 1990, da den udkom:
http://piil.org/langaa" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har fået opdateret en gammel side om Langås turistbrochure, da jeg har fået fat i den originale brochure og et link til TV-avisens indslag dengang i 1990, da den udkom:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
seamann
Genfødsel af en absolut klassiker - tak for det. Jeg har tidligere anvendt den mange gange ift unge mennesker samt ift venner og bekendte fra Langå/Randers egnen.Pastorius skrev:Hvis man er lidt til sproglig humor og kiksede oversættelser så er der lidt her.
- alithebeast
- Allstar

At der højest kan være 14 dage til folk holder op med at teste deres fyrværkeri.
Hader København!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Ha, ha, ha, ha, ha (håber der er et helvede kun for dig og dine sympatisører)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... elsen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Men som Kjetil (Wæhler, AaB’s anfører, red.) gjorde opmærksom på, så er det skudår, så 29. februar klarer vi bare eftermiddagens aflyste træning, lød det med et glimt i øjet fra Kent Nielsen i sin tale ved middagen.