Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2009, 15:40

Konsulenten skrev:
MrBangDK skrev: Det pisser mig i øvrigt også af, at der kommer regn ind gennem mit udestuetag, men jeg kan fandme ikke finde ud af hvor det fucking hul er i taget.. PIS!!! :@
1) Udestue - er du 60?
2) Hvor svært kan det være? Det kræver vel ikke ligefrem rocket science at finde ud af.
Det pisser mig af, at du er så uvidende.. udestuer er TOTALT trendy.. Lidt ligesom altaner på lejligheder!!

ad2) Vandet trænger ikke ind, der hvor vandet drypper ned. Der er ingen huller og der er ingen samlinger der gaber. Med andre ord, så trænger vandet ind ét sted, og kommer ud et andet.. Men hvor, for helvede, hvor???
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2009, 15:40

Martin skrev:
Konsulenten skrev:
MrBangDK skrev: Det pisser mig i øvrigt også af, at der kommer regn ind gennem mit udestuetag, men jeg kan fandme ikke finde ud af hvor det fucking hul er i taget.. PIS!!! :@
1) Udestue - er du 60?
2) Hvor svært kan det være? Det kræver vel ikke ligefrem rocket science at finde ud af.
3) Har du husket at sætte dine havestole fra Jyske ind i huset, så hynderne ikke bliver våde?
4) Kan det tænkes at du har glemt noget sushi på taget?
Det pisser mig af, at nogen folk har så dårlig humor ! (?)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2009, 15:41

Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at denne tråd er gået over til at være filosofi/strafudmåling/racisme debat i stedet for det den burde dreje sig om - hvad der pisser folk af!!!

Det pisser mig i øvrigt også af, at der kommer regn ind gennem mit udestuetag, men jeg kan fandme ikke finde ud af hvor det fucking hul er i taget.. PIS!!! :@
Jeg har en teori om at der hvor du kan se vandet kommer ind vil du også finde dit hul.....
Se mit svar til konsulenten. Det er desværre ikke så simpelt...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2009, 15:42

ThomasLW skrev:
Lej dog en stige! Så svært kan det da ikke være! ;)
Du tror ikke jeg har været på taget og tjekke det for revner og problemer med samlinger?? Det pisser mig af, at nogen kan være så naiv! :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 15. sep 2009, 15:56

MrBangDK skrev:
Martin & Konsulenten skrev:
1) Udestue - er du 60?

3) Har du husket at sætte dine havestole fra Jyske ind i huset, så hynderne ikke bliver våde?
4) Kan det tænkes at du har glemt noget sushi på taget?
Det pisser mig af, at nogen folk har så dårlig humor ! (?)
WORST. COMEBACK. EVER.
Billede
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 15. sep 2009, 15:58

MrBangDK skrev:
Konsulenten skrev:
1) Udestue - er du 60?
Det pisser mig af, at du er så uvidende.. udestuer er TOTALT trendy.. Lidt ligesom altaner på lejligheder!!
Du har naturligvis helt. Man skal altid tjekke seneste udgave af Herlev Bladets designsektion, før man udtaler sig på det område. Har de også en guide til striber i håret og Big Fat Snakes bagkatalog?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2009, 16:34

Konsulenten skrev:
Du har naturligvis helt. Man skal altid tjekke seneste udgave af Herlev Bladets designsektion, før man udtaler sig på det område. Har de også en guide til striber i håret og Big Fat Snakes bagkatalog?
Mener ikke Herlev Bladet har en design sektion, men jeg skal da lade være det usagt. Striber i håret og Big Fat Snake interesserer mig ikke, så det kan jeg heller ikke svare dig på ...

Det pisser mig af, at man ikke kan have hus uden at blive jordet på debatsiden...
Ska' vi hak'?

Elegia

Indlæg af Elegia » 15. sep 2009, 17:33

Konsulenten skrev:Du har naturligvis helt. Man skal altid tjekke seneste udgave af Herlev Bladets designsektion, før man udtaler sig på det område. Har de også en guide til striber i håret og Big Fat Snakes bagkatalog?
Striber i håret må ifølge almen logisk tænkning være aldeles moderne, dersom Jesper Christiansen netop har udfarvet sine efter ind til for nyligt stolt at have bæret en 1990'er-hjelm med et årtis forsinkelse.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. sep 2009, 17:57

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev: Det er jo noget bullshit, det der og du udviser en eklatant mangel på forståelse for de psykologiske processer, der sker i børn, der ikke får den omsorg, nærhed og de rammer, der kræves. Faktisk tager det ikke ret lang tid at skade et barn, og det sker meget ofte mens de er meget små, altså før de kan lave lort og ballade.

Jeg synes det er trist at man udviser den form for kynisme overfor andre mennesker, for det er simpelthen så forkerte påstande, som det overhovedet kan blive!
Hvis valget skulle stå mellem at lade Rasmus Popenda blive røvpulet i røven af en stor neger eller give ham en stor undskyldning på hele samfundets vegne ville jeg nu stadig foretrække det første...

Han skal straffes uanset hvilken lorte-opvækst han har haft, andre med ringere opvækst har såmænd klaret sig gennem et helt liv uden at maltraktere andre mennesker og slæbe rundt med dem i triumf.
Jamen, der er jo ingen, der mener, at det er samfundets skyld. Vi bliver nødt til at holde øje på forskellen mellem skyld og ansvar. Kommunen har et kæmpe ansvar, men ingen skyld i denne situation.

At han skal have en straf er jo sådan vores samfund er indrettet. Men tænk nu på, hvad man kunne have gjort, så det slet ikke havde været nødvendigt med hverken det tragiske drab eller den efterfølgende straf. I øvrigt tvivler jeg på, at straffen gør drabsmænd til bedre og mere harmonisk mennesker efter turen i spjældet. Tværtimod.

USA straffer ret hårdt, men det er da vist ikke sådan, at USA bliver mindre kriminelt. Det er helt andre steder, der skal sættes ind FØR, fremfor at straffe EFTER! Rendyrket logik, hvis du spørger mig!

I øvrigt pisser det mig af, at nogle påstår, at Konsulenten og Martin ikke har humor!

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 15. sep 2009, 18:07

Det pisser mig af at denne ellers glimrende tråd er blevet et debathelvede!

Og så pisser det mig i øvrigt også af at jeg stadig har hård mave...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 15. sep 2009, 18:48

Walther skrev:Det pisser mig af at denne ellers glimrende tråd er blevet et debathelvede!

Der skal vindruer til, masser af vindruer, tro mig! Det pisser mig forøvrigt af, at det tog mig en del dage før jeg indså det.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 15. sep 2009, 19:44

-Larsen skrev:
Walther skrev:Det pisser mig af at denne ellers glimrende tråd er blevet et debathelvede!

Der skal vindruer til, masser af vindruer, tro mig! Det pisser mig forøvrigt af, at det tog mig en del dage før jeg indså det.
Alternativt tanken om Ole Sohn som økonomiminister.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. sep 2009, 21:01

Lindvang skrev:At han skal have en straf er jo sådan vores samfund er indrettet. Men tænk nu på, hvad man kunne have gjort, så det slet ikke havde været nødvendigt med hverken det tragiske drab eller den efterfølgende straf. I øvrigt tvivler jeg på, at straffen gør drabsmænd til bedre og mere harmonisk mennesker efter turen i spjældet. Tværtimod.
Det pisser mig af at der er folk der tror at grunden til at vi smider folk i fængsel er at de skal komme ud som bedre mennesker....
Janteloven eksisterer IKKE!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 15. sep 2009, 22:30

Elscorpio skrev:Det pisser mig af at Hesten og 9000guldglans ikke har skrevet et positivt indlæg om AaBs 1. plads endnu ;)

Hesten har en arbejdsgiver, der giver ham fri en uge ekstra, hver gang AaB vinder. Når AaB så taber, bliver han kaldt hjem fra ferie igen. Det forklarer hans dårlige humør, når AaB taber.

Det pisser mig sindssygt af, at min arbejdsgiver ikke er lige så flink.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 15. sep 2009, 22:38

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:At han skal have en straf er jo sådan vores samfund er indrettet. Men tænk nu på, hvad man kunne have gjort, så det slet ikke havde været nødvendigt med hverken det tragiske drab eller den efterfølgende straf. I øvrigt tvivler jeg på, at straffen gør drabsmænd til bedre og mere harmonisk mennesker efter turen i spjældet. Tværtimod.
Det pisser mig af at der er folk der tror at grunden til at vi smider folk i fængsel er at de skal komme ud som bedre mennesker....
Det er da en ret væsentlig del af begrundelsen? At de skal straffes så de ikke gentager handlingen?

Ellers er jeg i øvrigt 100% enig i alt hvad Lindvang har skrevet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. sep 2009, 23:08

Køllen I Møllen skrev:
Hvad er så formålet? Så er det jo hævn.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 15. sep 2009, 23:15

sulakvelidze skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig af at Hesten og 9000guldglans ikke har skrevet et positivt indlæg om AaBs 1. plads endnu ;)

Hesten har en arbejdsgiver, der giver ham fri en uge ekstra, hver gang AaB vinder. Når AaB så taber, bliver han kaldt hjem fra ferie igen. Det forklarer hans dårlige humør, når AaB taber.

Det pisser mig sindssygt af, at min arbejdsgiver ikke er lige så flink.
Det pisser mig af jeg ikke får en uges fri ferie hver gang AaB ligger på 1. pladsen (det svarer jo lidt til at have varmefri) :P

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 15. sep 2009, 23:29

Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev: Men nej, den sorte race er den hvide race overlegen hvad fysikken angår. Det er vel nærmest fakta.
Tja, det har i hvert fald givet folk (sportskommentatorer) problemer i både USA og UK at sige det højt....
Ja, og det pisser mig af... Det pisser mig af, at man ikke må kalde en neger for en neger, og at jeg faktisk slet ikke ved, hvad man må kalde en neger?? Det at der faktisk kun er forbudte betegnelser for en race, er vel mere end noget andet med til splitte racer op?? Er det ikke lidt at sige "shhhh... du må ikke minde ham om han er sort.." Som om det er en sygdom? (er det ikk noget med at man heller ikke må sige "sort" egentligt?) Det pisser mig af at nogle negere bliver fornærmet over at blive kaldt noget der fortæller dem hvad farve deres hud har.. Er de da flove over det, eller ser de sig selv som lavere liggende end ikke-sorte?? Findes der overhovedet nogle forbudte fornærmelser omkring den hvide race??? Hvis ikke, så pisser det mig af. Jeg ville med glæde tage imod et "din fucking hvidhud!!!" ... Øhh ja.. jeg er hvid.. Det har jeg altså ikke lige noget problem med, ligesom negere hellere ikke bør have noget problem med at være negere, japser ikke bør have noget problem med at være japanere og grønlændere ikke bør have noget problem med at være alkoholikere...

Og at man så ikke engang må snakke om hvad de forskellige racer generelt er bedst til, er det da så tåbeligt at jeg får helt myrekryp af det.. Det 11. bud: Du må ikke undertrykke Negeren, ved at nævne han ikke er så interesseret i at cykle som den hvide mand...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 16. sep 2009, 02:03

Konsulenten skrev:
-Larsen skrev:

Alternativt tanken om Ole Sohn som økonomiminister.
Dét var da ellers en dejlig idé. Lad os få ham ansat asap!

For at holde mig til trådens mening: Det pissser mig af, at Ole Sohn ikke er minister!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. sep 2009, 07:46

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Hvad er så formålet? Så er det jo hævn.
Ja. Og hævnen er en del af den menneskelige natur. Sådan er det bare...
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar