Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. okt 2009, 09:57

Snore er ikke set så lange siden Hr Shelton huserede oppe foran. Jeg skulle endda mene at Curths snor er endnu længere end jamaica-mandens. Og det pisser også mig af. Uanset om han scorede igår eller ej er det på tide at sende Curth på bænken.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 6. okt 2009, 10:05

Det pisser mig af at vi skal bruge 20 chancer for at score et mål :@

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 6. okt 2009, 14:58

Det pisser mig af, at folk ikke anerkender, at en angriber kan bidrage med andet, end at score mål. Fx oplæg til mål. Jeppe Curth har nu lavet 5 assist og 3 mål. Og selvfølgelig burde han have scoret flere mål - og selvfølgelig vil vi allesammen gerne have Prica tilbage. Men sammenlign lige med frelseren Bernburg i Brøndby. Han har scoret 0 mål for Bif i ligaen.

Når man scorer mål i sin seneste kamp, er man i mine øjne hævet et stykke over kritik, så længe man ikke samtidig brændte 5 oplagte. Og det gjorde Curth altså ikke.

Nej, der er andre skurke på AaB-holdet, der springer mere i øjnene end Curth. Vores venstreback spillede fx en elendig kamp i går, ligesom vores svensk-asyrer. Wæhler kostede et mål med driblerier på midtbanen, Greven og Gaardsøe brændte KÆMPE-chancer osv. osv.

Det pisser mig i DEN grad af, at folk herinde tror, at den eneste grund til, at vi har tabt tre kampe i træk er, at vi ikke råder over Prica/Bernburg...!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. okt 2009, 15:38

BoT skrev:Det pisser mig af, at folk ikke anerkender, at en angriber kan bidrage med andet, end at score mål. Fx oplæg til mål. Jeppe Curth har nu lavet 5 assist og 3 mål. Og selvfølgelig burde han have scoret flere mål - og selvfølgelig vil vi allesammen gerne have Prica tilbage. Men sammenlign lige med frelseren Bernburg i Brøndby. Han har scoret 0 mål for Bif i ligaen.

Når man scorer mål i sin seneste kamp, er man i mine øjne hævet et stykke over kritik, så længe man ikke samtidig brændte 5 oplagte. Og det gjorde Curth altså ikke.

Nej, der er andre skurke på AaB-holdet, der springer mere i øjnene end Curth. Vores venstreback spillede fx en elendig kamp i går, ligesom vores svensk-asyrer. Wæhler kostede et mål med driblerier på midtbanen, Greven og Gaardsøe brændte KÆMPE-chancer osv. osv.

Det pisser mig i DEN grad af, at folk herinde tror, at den eneste grund til, at vi har tabt tre kampe i træk er, at vi ikke råder over Prica/Bernburg...!!!
Nu ser du i øjebliksbilleder. Hvis man skal se over længere tid har Curth INTET at gøre på et superligahold der gerne vil være i den bedste halvdel.
Jeg er enig i at der er for megen snak om Prica herinde. Men det er jo ikke for ingenting. Se bare en halvleg med Rosenborg og du vil nå til den erkendelse at Prica er manden der KUNNE have reddet os fra al denne middelmådighed, ikke blot pga hans mange mål men ALT hvad manden foretager sig.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 6. okt 2009, 16:20

Jamen det pisser mig lidt af (for nu at holde topic.. ;)), at du ikke kan se, at jeg jo netop MÆGTIG gerne så Prica tilbage. Men vi må erkende, at det kommer han ikke. Og så er jeg altså uenig med dig i, at Jeppe Curth ikke har noget at gøre på et top-hold. Han var trods alt en meget vigtig del af både bronzeholdet, guldholdet, samt det hold, der leverede en af de bedste danske præstationer i Europa nogensinde. og nej: han havde ikke Prica ved sin side i ALLE de kampe..!

Jeppe Curth er en super-presspiller, der desuden er god til at modtage bolden med ryggen mod mål. Han har leveret 4 (og ikke som jeg tidligere skrev 5) assists i sæsonen, hvilket kun overgås af Santin og Peter Degn med hver 5. Desuden er han den 12. mest scorende af alle angribere i ligaen - og overgår blandt andre Santin, Ailton, Dame N'Doye, Martin Bernburg og Demba Nyrén - vist nok alle sammen angribere, som betragtes som hørende til toppen af ligaen...).

Lægger man mål + assist sammen ender han i top-8 blandt angriberne og overgår derved både Frank Kristensen, Nando Rafael + de førnævnte minus Santin.

Jeg er selvfølgelig enig i, at han burde havde scoret et par kasser til, før end hans statistik ville være rigtig tilfredsstillende. Men at konkludere, at han ikke hører hjemme på et top-6 hold, kræver altså nogle argumenter. Og statistikken er vist ikke helt i din favør...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. okt 2009, 17:20

BoT skrev:Jamen det pisser mig lidt af (for nu at holde topic.. ;)), at du ikke kan se, at jeg jo netop MÆGTIG gerne så Prica tilbage. Men vi må erkende, at det kommer han ikke. Og så er jeg altså uenig med dig i, at Jeppe Curth ikke har noget at gøre på et top-hold. Han var trods alt en meget vigtig del af både bronzeholdet, guldholdet, samt det hold, der leverede en af de bedste danske præstationer i Europa nogensinde. og nej: han havde ikke Prica ved sin side i ALLE de kampe..!

Jeppe Curth er en super-presspiller, der desuden er god til at modtage bolden med ryggen mod mål. Han har leveret 4 (og ikke som jeg tidligere skrev 5) assists i sæsonen, hvilket kun overgås af Santin og Peter Degn med hver 5. Desuden er han den 12. mest scorende af alle angribere i ligaen - og overgår blandt andre Santin, Ailton, Dame N'Doye, Martin Bernburg og Demba Nyrén - vist nok alle sammen angribere, som betragtes som hørende til toppen af ligaen...).

Lægger man mål + assist sammen ender han i top-8 blandt angriberne og overgår derved både Frank Kristensen, Nando Rafael + de førnævnte minus Santin.

Jeg er selvfølgelig enig i, at han burde havde scoret et par kasser til, før end hans statistik ville være rigtig tilfredsstillende. Men at konkludere, at han ikke hører hjemme på et top-6 hold, kræver altså nogle argumenter. Og statistikken er vist ikke helt i din favør...
Ligesom man ikke udelukkende kan dømme en angriber på antal mål kan man selvfølgelig heller ikke kun dømme ham på antal assists. Jeg mener at Curth i sin tid i AaB har været voldsomt overvurderet. Det gælder både før og efter guldsæsonen... Ret skal være ret, Curth var fantastisk i guldsæsonen. Men det var hele holdet. Og holdet gjorde det let at være Jeppe Curth... Siden da har han været næsten pinlig ringe. Og jeg er slet ikke enig med dig i at han er god til at modtage bolden med ryggen til målet, faktisk synes jeg han er elendig til dette. Det ender som oftest i at han lægger sig ned og ser fornærmet hen mod dommeren (det jeg tidligere har kaldt hans tude-udtryk)...

Selvfølgelig kan J Curth være en del af et tophold, indrømmet. Men jeg ser minimum 10 angribere i Superligaen jeg hellere end gerne ville bytte ham med, muligvis 15.

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 6. okt 2009, 19:46

Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:Jamen det pisser mig lidt af (for nu at holde topic.. ;)), at du ikke kan se, at jeg jo netop MÆGTIG gerne så Prica tilbage. Men vi må erkende, at det kommer han ikke. Og så er jeg altså uenig med dig i, at Jeppe Curth ikke har noget at gøre på et top-hold. Han var trods alt en meget vigtig del af både bronzeholdet, guldholdet, samt det hold, der leverede en af de bedste danske præstationer i Europa nogensinde. og nej: han havde ikke Prica ved sin side i ALLE de kampe..!

Ligesom man ikke udelukkende kan dømme en angriber på antal mål kan man selvfølgelig heller ikke kun dømme ham på antal assists. Jeg mener at Curth i sin tid i AaB har været voldsomt overvurderet. Det gælder både før og efter guldsæsonen... Ret skal være ret, Curth var fantastisk i guldsæsonen. Men det var hele holdet. Og holdet gjorde det let at være Jeppe Curth... Siden da har han været næsten pinlig ringe. Og jeg er slet ikke enig med dig i at han er god til at modtage bolden med ryggen til målet, faktisk synes jeg han er elendig til dette. Det ender som oftest i at han lægger sig ned og ser fornærmet hen mod dommeren (det jeg tidligere har kaldt hans tude-udtryk)...

Selvfølgelig kan J Curth være en del af et tophold, indrømmet. Men jeg ser minimum 10 angribere i Superligaen jeg hellere end gerne ville bytte ham med, muligvis 15.
Det var godt nok mange. Kunne være sjovt hvis du kunne liste dem op?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. okt 2009, 20:22

JFL skrev:Det var godt nok mange. Kunne være sjovt hvis du kunne liste dem op?
1. Santin
2. Ailton
3. N`Doye
4. Grønkjær
5. Dunken
6. Bernburg
7. Farnerud
8. Graulund
9. Marc Nygaard
10. Utaka
11. Jesper Lange

Frit fra hukommelsen. Der gemmer sig givet flere....

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 6. okt 2009, 21:08

Fy for helvede, det pisser mig af at du har Jesper Lange med i den vurdering. Manden vis største talent er at være et provobarn i den forfærdelige ende af provo-skalaen, med høje albuer, ynk mod dommeren og film så snart han komme til det! Fandme nej. Jesper Lange må ligge meget meget langt nede på sådan en liste, han kan lave et par assist en gang i mellem, så har han vidst heller ikke mere at komme med.

Jeg vil da gerne bytte Grønkjær med Curth, men ret beset betragter jeg ikke Grønkjær og Farnerud som angribere.

Graulund vs Curth kan diskuteres, jeg synes de er omkring samme niveau, jeg mere at Agf har et mere angrebsorienteret system, der giver flere chancer til Graulund.

Resten af spillerne: Santin, Ailton, Dunken, Bernburg, Nygaard og Utaka vil jeg pt. vurdere bedre end Curth. N'Doye undlod jeg bevidst at tage med, da jeg ikke helt har sat ham i en kategori endnu, niveauet svinger voldsomt, når jeg ser ham.

monty
Junior
Junior

Indlæg af monty » 6. okt 2009, 21:16

Det pisser mig af, at fck skal have en kommentar til alt der foregår i dansk fodbold ! Kan de for engangs skyld ikke bare holde deres k***

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. okt 2009, 21:28

Gentleman Finn skrev:Fy for helvede, det pisser mig af at du har Jesper Lange med i den vurdering. Manden vis største talent er at være et provobarn i den forfærdelige ende af provo-skalaen, med høje albuer, ynk mod dommeren og film så snart han komme til det! Fandme nej. Jesper Lange må ligge meget meget langt nede på sådan en liste, han kan lave et par assist en gang i mellem, så har han vidst heller ikke mere at komme med.

Jeg vil da gerne bytte Grønkjær med Curth, men ret beset betragter jeg ikke Grønkjær og Farnerud som angribere.

Graulund vs Curth kan diskuteres, jeg synes de er omkring samme niveau, jeg mere at Agf har et mere angrebsorienteret system, der giver flere chancer til Graulund.

Resten af spillerne: Santin, Ailton, Dunken, Bernburg, Nygaard og Utaka vil jeg pt. vurdere bedre end Curth. N'Doye undlod jeg bevidst at tage med, da jeg ikke helt har sat ham i en kategori endnu, niveauet svinger voldsomt, når jeg ser ham.
Du har ret i at Jesper Lange er et usympatisk røvhul. Men hvis du nærstuderer min liste vil du erfare at det er de vist allesammen (næsten)... Pointen var at de er bedre angribere end Curth.
At du finder Graulund og Curth på samme niveau kan egentlig godt pisse mig lidt af, Graulund har ALTID scoret mange mål. Curth har kun formået dette en enkelt sæson, og det på et guldhold!

At vi har en ligestillingsminister pisser mig egentlig også ret meget af...

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 6. okt 2009, 22:10

Køllen I Møllen skrev:
Gentleman Finn skrev:Fy for helvede, det pisser mig af at du har Jesper Lange med i den vurdering. Manden vis største talent er at være et provobarn i den forfærdelige ende af provo-skalaen, med høje albuer, ynk mod dommeren og film så snart han komme til det! Fandme nej. Jesper Lange må ligge meget meget langt nede på sådan en liste, han kan lave et par assist en gang i mellem, så har han vidst heller ikke mere at komme med.

Du har ret i at Jesper Lange er et usympatisk røvhul. Men hvis du nærstuderer min liste vil du erfare at det er de vist allesammen (næsten)... Pointen var at de er bedre angribere end Curth.
At du finder Graulund og Curth på samme niveau kan egentlig godt pisse mig lidt af, Graulund har ALTID scoret mange mål. Curth har kun formået dette en enkelt sæson, og det på et guldhold!

At vi har en ligestillingsminister pisser mig egentlig også ret meget af...
Ja så er vi ikke helt enige mht. Lange, han er i min optik ikke på højde med Curth.

Jeg vil tro hvis du kigger nærmere på Graulund og Curths scoringsrater pr. kamp, vil Curth ligge over Graulunds ditto i deres proff. karriere, og det på trods af at Graulund er past his peak, han er i sin karrieres efterår. Jeppe er ikke nået til den alder, hvor man som fodboldspiller rent statistisk er stærkest som angriber, og har allerede været topscorer i ligaen. Så jeg er skam godt tilfreds med at vi ikke bytter Curth med et par af de gamle, der måske har et år i sig, jeg tror ikke på vi har set det bedste fra Curth endnu.

Ja, ligestilling for et køn, der kommer nok nogle kvinde kvoter forskellige steder, hvor der ikke er brug for det, så de værste kvindechauvinister i eliten er tilfredse.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 7. okt 2009, 03:13

For satan da, den her fodbold-diskussion pisser mig af! Benyt den dertil indrettede forumdel til dét! :( Dér vil den så ikke pisse mig af mere...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. okt 2009, 11:56

"Maddie sagen" pisser mig af i uendelig grad.

http://ekstrabladet.dk/112/article1237009.ece

STOP NU FOR HELVEDE MED AT SKRIVE OM HENDE !!!!! Nu kender jeg ikke statistiken, men kunne forestille mig at tusinder af børn er forsvundet siden... KOM NU VIDERE !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

monty
Junior
Junior

Indlæg af monty » 10. okt 2009, 19:26

Damen har mens og har nu slået op ! FUCK JEG HADER NÅR DAMER TUDER OVER ALT MULIGT LORT !!! AAAARRRHHHHH :@

Bozak
2. div
2. div

Indlæg af Bozak » 10. okt 2009, 20:09

at Rommedahl er fast starter på det danske landshold.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 11. okt 2009, 10:30

Racerrøv pisser mig :@

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 11. okt 2009, 14:35

monty skrev:Damen har mens og har nu slået op ! FUCK JEG HADER NÅR DAMER TUDER OVER ALT MULIGT LORT !!! AAAARRRHHHHH :@
Nitten! kender typen :|

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 11. okt 2009, 15:56

Det pisser mig af at hører på Rolf Sørensen som medkommentator, manden indleder hver anden sætning med "Da jeg" og så kommer der en historie fra hans tid som aktiv cykelrytter, dels er det ikke videre fedt at se cykling, men at skulle høre på en tidligere rytter fortælle om hvor god han selv var, det er jo til at brække sig over.

Så tag og og lyt til Springsteens "Glory Days" hr. Sørensen!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. okt 2009, 12:25

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Så vil jeg anbefale dig denne lettere klynkende (hvad jeg har fået fortalt, har ikke læst den selv endnu) bog, som mener det er synd for de kristne, at de bliver mobbet af ateisterne:

http://www.saxo.com/dk/item/gudloese-hj ... 3god-XP_2g
Så er bogen bestilt. Det skal blive spændende at høre hvad de hjernedøde, religiøse tossehoveder har på hjerte :)
Så er jeg igang. Er du vanvittig for en gang retarderede kristne der har skrevet denne bog!!! De opfinder en masse ting om ateisterne og skyder dem derefter ned... De er jo totalt hjernevaskede. Man blir sgu gal af at læse sådan en gang kristen propaganda og hvis man ikke var ateist i forvejen ville man sgu nok blive det bare for ikke at blive sat i bås med disse eksistenser.

Besvar