Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Curth er sq herlig! Man kunne godt have frygtet at han blev en sur gammel mand, når de unge mere eller mindre tog hans plads på banen, men hold kæft hvor er han professionel omkring det. Og det gælder sådan set alle på holdet!
Jeppe Curth har vist ingen grund til at være sur. Han har jo mere end travlt med at køre rundt og sælge sit fibernet til folk.
Lyder interessant?CFN skrev:Jeppe Curth har vist ingen grund til at være sur. Han har jo mere end travlt med at køre rundt og sælge sit fibernet til folk.
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
http://www.fiber2you.com/" onclick="window.open(this.href);return false;Zee skrev:Lyder interessant?CFN skrev:Jeppe Curth har vist ingen grund til at være sur. Han har jo mere end travlt med at køre rundt og sælge sit fibernet til folk.
Direktøren for det hele...
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
David Bowie i eftermiddag i Monza Park!
Where did you sleep last night har aldrig været mere skøn!
Where did you sleep last night har aldrig været mere skøn!
Bienvenu Bassogog!
- astonvilla
- Allstar

- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
At Københavns politi lige har kontaktet mig og fortalt, at der bliver en erstatningssag ud af de falske billetter jeg købte til Metallica i Horsens.
Så skal der bare findes beviser frem og vente på jeg evt. bliver indkaldt til retten i KBH
BURN FUCKER
Så skal der bare findes beviser frem og vente på jeg evt. bliver indkaldt til retten i KBH
BURN FUCKER
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det får sgu da ikke smilet frem. Hvordan opdagede de det? Fik du i det mindste set koncerten?Hinrup85 skrev:At Københavns politi lige har kontaktet mig og fortalt, at der bliver en erstatningssag ud af de falske billetter jeg købte til Metallica i Horsens.
BURN FUCKER
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
1. Politiet ville ikke gøre noget ud af sagen da jeg anmeldte selv, først hvis der kom 15 anmeldere på samme person. Så det er postitivt der sker noget i sagen.MHJ skrev:Det får sgu da ikke smilet frem. Hvordan opdagede de det? Fik du i det mindste set koncerten?Hinrup85 skrev:At Københavns politi lige har kontaktet mig og fortalt, at der bliver en erstatningssag ud af de falske billetter jeg købte til Metallica i Horsens.
BURN FUCKER
2. Politiet ransagede hans lejlighed, jeg ved ikke i hvilken anledning, og fandt en liste med navne og telefonnumrer på de "kunder" han havde snydt med falske billetter. De kontaktede mig så for at høre om jeg ville gøre mit krav gældende
3. Ja vi fik set koncerten, da vi fandt folk udenfor som solgte billetter til original salgspris.
Havde egentligt afskrevet pengene, men at der så er en chance for at få dem alligevel er en postitiv overraskelse.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Det massive hylekor i Helenius på landsholdet-tråden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Gudskelov. Jeg misforstod. Troede der var rettet en erstatningssag mod dig pga. køb af billetten.Hinrup85 skrev:1. Politiet ville ikke gøre noget ud af sagen da jeg anmeldte selv, først hvis der kom 15 anmeldere på samme person. Så det er postitivt der sker noget i sagen.MHJ skrev:Det får sgu da ikke smilet frem. Hvordan opdagede de det? Fik du i det mindste set koncerten?Hinrup85 skrev:At Københavns politi lige har kontaktet mig og fortalt, at der bliver en erstatningssag ud af de falske billetter jeg købte til Metallica i Horsens.
BURN FUCKER
2. Politiet ransagede hans lejlighed, jeg ved ikke i hvilken anledning, og fandt en liste med navne og telefonnumrer på de "kunder" han havde snydt med falske billetter. De kontaktede mig så for at høre om jeg ville gøre mit krav gældende
3. Ja vi fik set koncerten, da vi fandt folk udenfor som solgte billetter til original salgspris.
Havde egentligt afskrevet pengene, men at der så er en chance for at få dem alligevel er en postitiv overraskelse.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
BØF på sidstepladsen. Wup Wup 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- astonvilla
- Allstar

Såfremt stillingen holder i Parken, så har vi mulighed for at synge den unævnelige sang på Stadion i morgen!!
Bienvenu Bassogog!
JINX!!!!astonvilla skrev:Såfremt stillingen holder i Parken, så har vi mulighed for at synge den unævnelige sang på Stadion i morgen!!
Hvor er det pisse typisk at FCK sikrer sig pointene til sidst.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
AllanPedersen skrev:
"jeg har skrevet en artikel inde på nationen....."
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Konsulenten skrev:AllanPedersen skrev:
Hvad der bliver skrevet inde på Nationen kan vel dårligt kaldes en "artikel"....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ja, det får jo pludselig mit verdensbillede til at give mening igen.Konsulenten skrev:AllanPedersen skrev:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hahaha. Fedtfedt!Konsulenten skrev:AllanPedersen skrev:
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Lindström på twitter:
Mattias Lindström @lindstrom7
@JeppeCurth @TAugustinussen 15-0 i målskillnad på de sista 4 matcherna!!! Hvad fanden sker... Dejligt drenge! Saknar er!! Ikke dig Auggo!
Mattias Lindström @lindstrom7
@JeppeCurth @TAugustinussen 15-0 i målskillnad på de sista 4 matcherna!!! Hvad fanden sker... Dejligt drenge! Saknar er!! Ikke dig Auggo!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg