Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af, at jeg i nat drømte at AaB havde signet Mike Tullberg.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Sjovt du siger det, jeg har de to sidste nætter drømt at det var mandag d. 2.!thomasjn skrev:Det pisser mig af, at jeg i nat drømte at AaB havde signet Mike Tullberg.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Som lovet i den anden tråd: Alt det udstyr, der bruges i amerikansk fodbold, pisser mig i den grad af! Tøsedrenge! Spil rugby!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig af, at landholdet spiller så ringe, når nu vores irske ven skulle opleve "stemningen", der var lige så tynd, som det øl de serverer i Parken.
Det pisser mig endnu mere af, at Klaus Pongdam og hans medkumpaner i København med deres aften og nattakster for parkering fuldender denne lorteaften og i ly af mørket smider en p-afgift i forruden
Det pisser mig endnu mere af, at Klaus Pongdam og hans medkumpaner i København med deres aften og nattakster for parkering fuldender denne lorteaften og i ly af mørket smider en p-afgift i forruden
Non scholae, sed vitae discimus
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At jeg har brugt 4½ time på Herlev Hospitals skadestue for at få konstateret, at
- jeg har betændelse i en sene i foden, som gør så ufatteligt nas, at jeg ikke kan støtte på foden
- at ortopædkirurgen som undersøgte mig fandt ud af hvor det smerten udsprang fra, og så derefter blev ved med at trykke på stedet fra alle mulige vinkler
- betændelsen givetvis skyldes brug af Converse sko
- den står på krykker i 14 dage
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at have smadret 1 liter cuba orange efter hanken på min plastikpose knækkede.
Desuden pisser hovedpiner dagen efter mig af
Så lad dog være med at bære dine indkøb oven på hovedet,....forøvrigt bruger dem der har forstand på denne metode, normalt en flettet kurv...!!Elscorpio skrev:Det pisser mig af at have smadret 1 liter cuba orange efter hanken på min plastikpose knækkede.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Jeg håber, at du har lært en ualmindelig god lektie fra dette?MrBangDK skrev:At jeg har brugt 4½ time på Herlev Hospitals skadestue for at få konstateret, at
- jeg har betændelse i en sene i foden, som gør så ufatteligt nas, at jeg ikke kan støtte på foden
- at ortopædkirurgen som undersøgte mig fandt ud af hvor det smerten udsprang fra, og så derefter blev ved med at trykke på stedet fra alle mulige vinkler
Hvilken start på weekenden!!!
Re:
Overstående indlæg blev skrevet for to år siden og for satan hvor pisser det mig af, at de stadig sender og genudsender det lort!!!!!Piero skrev:Jeg vil lige fremhæve i stor stil at jeg også hader at man genudsender 2900 happiness søndag aften!! Det forringer min livskvalitet.
-
Lindvang
Ja. Hver ting til sin alder, Bang!-Larsen skrev:Jeg håber, at du har lært en ualmindelig god lektie fra dette?MrBangDK skrev:At jeg har brugt 4½ time på Herlev Hospitals skadestue for at få konstateret, at
Hvilken start på weekenden!!!
Reklamen for cyber clean pisser mig af !
Hent Martin P. og Bræmer hjem!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH FUCK, FOR FANDEN IND I FUCKING LORTE HELVEDE!!!!
Hader lastbiler der kører 80 på Ny Nibevej, når der er landevej lige ved siden af, hvor de kan køre med akkurat samme hastighed. HADER folk der kører langsommere end man må, hader folk der nærmest parkerer i en rundkørsel, selvom nærmeste bil er 14 kilometer væk.
Hader lorte systemer på mit arbejde der ikke fungerer, hader vedkommende der har opfundet lortet, hader at jeg er DØDtørstig, men ikke har tid til at få mig en øl og sidst, men ikke mindst, så HADER jeg efterår.
SKI'E MED JER!
Derudover, så pisser debatsidens server mig voldsomt af. FÅ NU DET SKIDE SYSTEM TIL AT VIRKE!
Hader lastbiler der kører 80 på Ny Nibevej, når der er landevej lige ved siden af, hvor de kan køre med akkurat samme hastighed. HADER folk der kører langsommere end man må, hader folk der nærmest parkerer i en rundkørsel, selvom nærmeste bil er 14 kilometer væk.
Hader lorte systemer på mit arbejde der ikke fungerer, hader vedkommende der har opfundet lortet, hader at jeg er DØDtørstig, men ikke har tid til at få mig en øl og sidst, men ikke mindst, så HADER jeg efterår.
SKI'E MED JER!
Derudover, så pisser debatsidens server mig voldsomt af. FÅ NU DET SKIDE SYSTEM TIL AT VIRKE!
Det pisser mig egentlig også af, at køre med bus. Det er dyrt, ukomfortabelt og 7.b på tur er lige irriterende hver gang.
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Køb en bil...-Larsen skrev:Det pisser mig egentlig også af, at køre med bus. Det er dyrt, ukomfortabelt og 7.b på tur er lige irriterende hver gang.
SVEND GOLLE SUPPORT
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Hørt! Er tvunget til at høre på det fis 3 gange om ugen i Føtex!kasper.a skrev:Reklamen for cyber clean pisser mig af !
Ved ikke om du fangede denne:Dåse Allan@ skrev:Køb en bil...-Larsen skrev:Det pisser mig egentlig også af, at køre med bus. Det er dyrt, ukomfortabelt og 7.b på tur er lige irriterende hver gang.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH FUCK, FOR FANDEN IND I FUCKING LORTE HELVEDE!!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at der er en hel uge til lønningsdag 
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det pisser mig af, at være på arbejde på highlander de næste 8 timer uden udsigt til noget som helst at lave. Fuck i ind i fucking helvede
- Køllen I Møllen
- Allstar

gwailo skrev: At være kristen er for mig ikke kun at vi fx som danskere kalder os et kristent folk, men det er mere det at leve et liv i tro og handling i.f.t. Guds kærlighed.
Ja, jeg kom sgu lige til at sidde og bladre bagud i denne fremragende tråd og faldt over dette som virkelig pisser mig af i usigelig grad : Guds kærlighed?!?! Gud er (eller ville være hvis ellers gespenset havde fandtes) en selvhøjtidelig, perverteret massemorder der er 110% rendyrket ondskab. Han ejer ikke det der ligner kærlighed. Læs et eller andet tilfældigt udsnit af en af Mosebøgerne og se hvor ond Gud er.... Og stop så al den snak om Guds kærlighed!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Kristian60
- 1. div

læs så derefter det nye testamente og sig det samme.
(er ikke religiøs)
(er ikke religiøs)