"Sgu fedt mand ikke osse"
Det får smilet frem tråden
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Det får smilet frem tråden
Mattias Lindström, Anders Andersson og Augus samtale på twitter. https://twitter.com/lindstrom7/status/2 ... 8302376960" onclick="window.open(this.href);return false;
20 sekunder, der opsummerer hvorfor man elsker Premier Leauge..
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det klip der havde taget 2 timer at komme igennem i Serie A...Meelsen skrev:20 sekunder, der opsummerer hvorfor man elsker Premier Leauge..
Janteloven eksisterer IKKE!
Hahah, spot onA_Strandfelt skrev:Mattias Lindström, Anders Andersson og Augus samtale på twitter. https://twitter.com/lindstrom7/status/2 ... 8302376960" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomas Augustinussen @TAugustinussen
@AndersA_ @lindstrom7 @jeppecurth savner alligevel dig Jesus og Bette Anders. 1. Gang vi har en trup uden svenskere og så kører det derudaf!
Thors gamle Passion sodavand ENDELIG i 1,5 liters udgave, får det helt store smil frem. Selvom det nok tager tid, før det føles helt rigtigt

-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Ah så kan den nye iPhone da bruges til noget for nogen 

Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Lars Hjortshøj om hans få sextilbud fra kvinder:
Det er mest sådan nogle tykke piger fra Herning, hvor man skal skrive autografer på deres bryster og sådan noget, siger han.
https://twitter.com/taugustinussen/stat ... 7329506304" onclick="window.open(this.href);return false;TAugustinussen: Glæder mig til at @kennethemilp fortæller om sine europæiske erindringer i pausen..... #Fifa13 #tagpåPennymeddig
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Jep, det ville ikke være dårligt at hente 2 point på hele feltet.634 skrev:Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Clarence Goodson har fået rødt kort!Pastorius skrev:Jep, det ville ikke være dårligt at hente 2 point på hele feltet.634 skrev:Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
gir den 2 spilledages karantæne ? er han ude mod AaB den 7 oktober.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Formentlig. Men det er jeg ikke nødvendigvis sikker på er en god ting. Han er satme ringe. Ren Kristian Bak.634 skrev:Clarence Goodson har fået rødt kort!Pastorius skrev:Jep, det ville ikke være dårligt at hente 2 point på hele feltet.634 skrev:Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
FCK er pt. i gang med at save Silkeborg over.. 3-0 efter 20 minPastorius skrev:Jep, det ville ikke være dårligt at hente 2 point på hele feltet.634 skrev:Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så vidt jeg kan læse mig frem til, så giver et direkte rødt kort automatisk 24 strafpoint, og dermed kommer Goodson over 30 og 44 strafpoint som er karantæneskillelinjerne og derfor 2 karantænedage til ham. Men jo, han er satme ringe og selv i hovedspillet som skulle være hans styrke er han ringe...Kunji skrev:Formentlig. Men det er jeg ikke nødvendigvis sikker på er en god ting. Han er satme ringe. Ren Kristian Bak.634 skrev:Clarence Goodson har fået rødt kort!Pastorius skrev:Jep, det ville ikke være dårligt at hente 2 point på hele feltet.634 skrev:Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ja det føles rart at møde BIF med Goodson, men ændringer i forsvaret er ofte en svækkelse, og det er nok ikke på de næste to kampe deres ændrede forsvar bliver styrket af hans karantæne, må vi håbe.doukas skrev:Så vidt jeg kan læse mig frem til, så giver et direkte rødt kort automatisk 24 strafpoint, og dermed kommer Goodson over 30 og 44 strafpoint som er karantæneskillelinjerne og derfor 2 karantænedage til ham. Men jo, han er satme ringe og selv i hovedspillet som skulle være hans styrke er han ringe...Kunji skrev:Formentlig. Men det er jeg ikke nødvendigvis sikker på er en god ting. Han er satme ringe. Ren Kristian Bak.634 skrev:Clarence Goodson har fået rødt kort!Pastorius skrev:Jep, det ville ikke være dårligt at hente 2 point på hele feltet.634 skrev:Indtil nu 3 uafgjorte kampe i runden, og ligenu 1-1 i Herning, kan Silke også tage point i KBH vil det være en perfekt runde for AaB, hvis bare AaB tar sejren mandag.
Nu også jesper Bech ude til søndagens kamp.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
"Er du mere swag end dine homies?"
Håber aldrig en AaB-spiller vil synke så dybt....
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det ville aldrig ske for en AaB-spiller, for vi ved alle at det er "Frisør Lassen & Eriksen der holder AaB på toppen" og det ser sådan her ud:JFL skrev:
"Er du mere swag end dine homies?"
Håber aldrig en AaB-spiller vil synke så dybt....
I relation til emnet, så er denne artikel et kig værd
http://www.information.dk/247851" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"