Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af at min computer hele tiden går ned, på grund af det skide steam!
Det pisser mig af ingen tager højde for AaB Cricket i disse trængselstiderlimey skrev:Jep, det er nu den massive indsats skal lægges for at få det bedste crickethold i europa uden for de britiske øer. Lynge skal scoute i Indien, Pakistan og Caribien for at finde nye talenter der kan løfte os det sidste stykke op.Rasmus skrev:AaB håndbold og ishockey pisser mig af! Det eneste AaB burde stå for er Fodbold og Cricket!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
... at man endelig er i Helsinki, og så er der lukket på Molly Malone's pga. privat selskab! Det skulle FORBYDES!!! 
Ska' vi hak'?
Man kan vel få OLUT andre steder..MrBangDK skrev:... at man endelig er i Helsinki, og så er der lukket på Molly Malone's pga. privat selskab! Det skulle FORBYDES!!!
Der ligger en fin TEX-MEX med noget atypisk servering - det kan godt anbefales at få lidt mad og tecilla der. Er man til det mere raffinerede er restauranten på øverste etage af det hotel der ligger på hovedbanegården et ok alternativ unden at blive helt ruineret.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og så kan man i nærheden af en kirke - der ligner en landet UFO - få nogle fantastiske rensdyrbøffer (vi kaldte dem elefantører)
Mere præcist husker jeg det ikke..!!
Mere præcist husker jeg det ikke..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Og så tog du lige på netcafe istedet?MrBangDK skrev:... at man endelig er i Helsinki, og så er der lukket på Molly Malone's pga. privat selskab! Det skulle FORBYDES!!!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hold i ryggen pisser mig af i den grad af 
-
A_Strandfelt
- Allstar

Den influenza, der holdt mig fra ASC-julefrokost igår - og som stadig giver mig skiftevis svede og kulde-ture!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Nej, jeg fandt et supermarked og købte en pose øl og nogle chili-nuts, og så tog jeg tilbage på hotellet. Jeg var alt for skuffet til at lede efter andet sted med live musik!!Martin skrev:Og så tog du lige på netcafe istedet?MrBangDK skrev:... at man endelig er i Helsinki, og så er der lukket på Molly Malone's pga. privat selskab! Det skulle FORBYDES!!!
Ska' vi hak'?
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Det pisser mig af at jeg ikke kan finde ud af at downloade Sensible Soccer...
SVEND GOLLE SUPPORT
- Køllen I Møllen
- Allstar

At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).
Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).
Og dermed løste du jo også hovedbruddet for mange, som ikke vidste, hvor de skulle sætte krydset
Der er jo ganske sikkert gode penge i endnu forbindelse. Ussel mammon rangeres tilsyneladende over de grønne områder.Lindvang skrev:Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).
Og dermed løste du jo også hovedbruddet for mange, som ikke vidste, hvor de skulle sætte krydset
Savner Strandli!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det handler ikke kun om de grønne områder. Langt fra. Egholm er cool og skal ikke ødelægges. Men man vil jo også voldtage hele Vestbyen og Hasseris....Quentin T skrev:Der er jo ganske sikkert gode penge i endnu forbindelse. Ussel mammon rangeres tilsyneladende over de grønne områder.Lindvang skrev:Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Ja, det er sgu ikke noget nyt. Det har man jo set masser af de sidste otte år.Quentin T skrev:Der er jo ganske sikkert gode penge i endnu forbindelse. Ussel mammon rangeres tilsyneladende over de grønne områder.Lindvang skrev:Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).
Fremragende sang, i øvrigt. Ofte hørt i barndommen.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Lindvang
Man kan godt være modstander af uhæmmet kapitalisme uden at elske Nordkorea. Ligesom man godt kan finde det lettere irriterende, når man af samme årsag ofte skal fortælle reaktionære (og åbenbart uvidende) mennesker, at man skam heller ikke synes det bedste om Stalin og Mao!Provst i Brovst skrev:Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?
- Kristian60
- 1. div

...lige så vel som alle kapitalister ikke vil voldtage vestbyen