Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 21. nov 2012, 19:08

Pastorius skrev:http://nordjyske.dk/sport/pirat-straffe ... 68/24/1547

Det er da rart at høre noget andet end de latterlige fodboldspillere, der undlader at juble mod deres gamle hold.

Den holdning der gives udtryk for her, passer ret nøjagtigt med hvordan jeg selv har haft det, når jeg spillede mod gamle holdkammerater.
- Det gør mig bestemt ikke noget at være med til at vinde over mit gamle hold. Vi gik ud og gav den gas i 60 minutter, så der ikke var noget, der blev overladt til tilfældighederne, fastslår Sebastian Svendsen.
Det har vel ikke så meget at gøre med følelser end respekt for ens gamle klub. Mon ikke de pågældende fodboldspillere, som du nævner, har haft den vildeste lyst til at juble, men har holdt sig tilbage for at vise respekt?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2012, 19:18

Kilde skrev: Det har vel ikke så meget at gøre med følelser end respekt for ens gamle klub. Mon ikke de pågældende fodboldspillere, som du nævner, har haft den vildeste lyst til at juble, men har holdt sig tilbage for at vise respekt?
Jo, det er jo det de siger - jeg synes det er råddent, og i endnu højere grad disrespekt for den nye arbejdsgiver de har fået. Så har jeg meget mere respekt for Ståles måde at gøre tingene på, selvom det gik ud over os.

Det værste er dog at de kan udvise den grad af selvkontrol ved en scoring som viser at der ikke er meget spontan jubel og glæde i professionel fodbold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 21. nov 2012, 19:40

Pastorius skrev:
Kilde skrev: Det har vel ikke så meget at gøre med følelser end respekt for ens gamle klub. Mon ikke de pågældende fodboldspillere, som du nævner, har haft den vildeste lyst til at juble, men har holdt sig tilbage for at vise respekt?
Jo, det er jo det de siger - jeg synes det er råddent, og i endnu højere grad disrespekt for den nye arbejdsgiver de har fået. Så har jeg meget mere respekt for Ståles måde at gøre tingene på, selvom det gik ud over os.

Det værste er dog at de kan udvise den grad af selvkontrol ved en scoring som viser at der ikke er meget spontan jubel og glæde i professionel fodbold.
Tjoh. Jeg er squ meget dobbeltmoralsk lige på det her emne. Hadede Duncan for at gøre det, men i Simon Bræmers tilfælde synes jeg det var flot. Kan godt se det fra dit synspunkt, men synes også, at det er en flot måde at vise respekt til sin gamle klub på.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 23. nov 2012, 08:27

Dot Bot skrev:
le Cid skrev:
Lindmark skrev:
Dot Bot skrev:Shakhtar og Adriano.
Really?
Tænker jeg også.
Det er da ligegyldigt, hvem det går ud over - det der skete, var slet ikke i orden. Prøv lige at forestille jer et ramaskrig her på siden, hvis det var sket mod AaB! Det ville end ikke være ok at gøre mod FCM!
Personligt ser jeg FCN som en total ligegyldig klub og om det så var usportsligt eller ej (det var det, uden tvivl!), så er det fint med mig når det går ud over dem. Jeg ville også have klappet i mine hænder hvis episoden havde været imod FCM eller FCK.

Nu skete det ikke mod AaB, så det gider jeg ikke tage stilling til. Men der ville helt sikkert være ramaskrig herinde.
Efter at have tænkt lidt over det, så bringer tanken om Adriano også smilet frem hos mig. Han fik en stort set totalt ligegyldig (for Farum i hvert fald) midtugekamp overfor et pinligt (både antals- og stemningsmæssigt) 'hjemme'publikum i Parken til at blive et stort samtaleemne på arbejdspladser og uddannelsesinstitutioner landet over. Når vi engang om 10-15 år tænker tilbage på første og eneste gang lille ynkelige Farum legede med de store drenge i Mesterligaen, så er det Adriano vi vil huske :innocent:

En parallel til vuvuzela-VM i 2010: den absolut mest mindeværdige episode fra hele denne turnering er da Suarez redder med hånden i 119. minut af kvartfinalen mod Ghana, og på vej ned i tunnellen bliver hængende og jubler over det brændte straffe. Usportsligt: JA! Mindeværdigt: også ja :o
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 25. nov 2012, 11:30

jernskjorten skrev:
12mand skrev:må vagterne egentlig godt ta en i skridtet, når de udfører visitation inden man komme rind på stadion??
Ja, hvis de siger, at det er for at tjekke for brok.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 25. nov 2012, 22:31

KEP gør på twitter opmærksom på denne veludførte tifo fra silkeborgs fans.

Billede

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. nov 2012, 23:01

Michael Sten Jensen ‏@MichaelSten

"Hørte i nat at det er helt ude af trit med udviklingen at slikke alfabetet. Skal det være noget ved, så slikker man primtal."

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 30. nov 2012, 22:00

Legendarisk øjeblik i AaB's historie. Da Søren Thorst i september 1993 lukkede kæften på TV2 og Morten Stig Christensen:

For de yngre, der ikke kender baggrunden, er sagen den, at Viasat ikke har opfundet satandyrkelse helt af sig selv. TV2 viste vejen i 1990'erne og stod for en Brøndby-liderlighed helt på højde med den, Viasat i dag kører videre.

I efteråret 1993 var situationen den, at AaB var i betalingsstandsning og havde hårdt brug for hver en krone, de kunne skrabe sammen. Fx den godt og vel kvarte million kroner, der var lige til at samle op med tv-transmission af UEFA Cup-kampen mod det spanske storhold, Deportivo La Coruna. Men nej. TV2 havde ellers rettighederne, men trods store protester fra Nordjylland nægtede de ganske enkelt at vise kampen. Og ikke nok med det: De afviste at lade DR overtage rettighederne med det resultat, at der ikke tilfaldt AaB en krone i tv-penge. Det var i den sammenhæng, at TV2-sportschef Morten Stig Christensen udtalte de berømte ord om, at kampen var uden sportslig værdi. Det gjorde han vel vidende, at samme tv-station ellers ikke holdt sig tilbage fra at vise alle Brøndbys kampe i UEFA Cuppen - også mod upåagtede amatørhold fra Letland og Albanien. Naturligvis direkte og i bedste sendetid.

I Aalborg rasede man over TV2, som med den stærkt provokerende beslutning og dybt nedladende begrundelse også fik Aalborg Stiftstidende på nakken, da den lokale avis var fremme med en påstand om, at TV2 i årevis havde haft et horn i siden på AaB.

Det rørte dog ikke TV2 det mindste. To år senere var den gal igen, da AaB som danske mestre blev nedprioriteret i Champions League-kvalifikationskampen mod Dinamo Kiev, mens Brøndbys sølvvindere naturligvik fik deres ligegyldige kamp vist i fuld længde. Det fik ANR-satiren "Farlig Fredag" på banen med et indslag, man kan høre på dette link ved at finde titlen "Tv2_AaB_1995": http://www.farligfredag.dk/1995/1995.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Ak ja, det var et bittert tilbageblik på dengang TV2 hjalp Brøndby til tusindvis af jyske tilhængere. Men også netop derfor får det smilet frem at gense Søren Thorsts pragtfulde sejrsmål.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. dec 2012, 20:47

Kællingen i DR Who er jo super hot...
Billede
BilledeBillede
enjoy
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 2. dec 2012, 14:21

Silkeborg lige nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 8. dec 2012, 18:41

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 9. dec 2012, 08:19

En af de mest intense kampe, jeg længe har set. Fuldstændig mageløs fight af Marquez og længe ventet sejr!
http://tv2sport.dk/tv-pacman-i-aarets-vildeste-knockout" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2012, 00:48

Billede

EDIT: Droplr er åbenbart ikke meget for direkte billedelinks: http://d.pr/i/jUft" onclick="window.open(this.href);return false;

En tredjeplads er da ok, men BIF på sidstepladsen er priceless:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 11. dec 2012, 07:33

Pastorius skrev:Billede

Kom lige i tanke om den her:

http://www.bold.dk/nyt/Faxe-vil-over-stregen-inden-jul" onclick="window.open(this.href);return false;

:D
Ska' vi hak'?

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 11. dec 2012, 18:37

MrBangDK skrev:
Pastorius skrev:Billede

Kom lige i tanke om den her:

http://www.bold.dk/nyt/Faxe-vil-over-stregen-inden-jul" onclick="window.open(this.href);return false;

:D
Fantastisk :thumbsup:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 11. dec 2012, 19:18

Jeg nåede at tage dette smukke screenshot mens tid var! :)

Billede
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 11. dec 2012, 19:23

Hader København!

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Indlæg af Schredni » 12. dec 2012, 13:47

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... 945161.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Man kan selvfølgelig mene at det er dybt sørgeligt at en stor serie a klub kun kan få én tilhænger med, men reaktionerne den ene fan får fik mig alligevel til at smile.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 14. dec 2012, 00:08

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. jan 2013, 22:08

Så er Solbakken IGEN fyret som træner efter på rekordtid absolut intet have vist. Det bringer et barnligt smil frem på mine læber.

Besvar