Jeg søger en undskyldning for ikke at tage til høstfest på lørdag...tegner skrev:Byens bedste sted holder som bekendt høstfest på lørdag,...og som den totalt flyinterresserede Birmingham City fan jeg er, vil jeg glæde mig til at se jer beggeKøllen I Møllen skrev:Stadion hører bestemt ikke til blandt byens bedste steder for tiden. Snarere tværtimod...
SES
"Jeg søger en....." - tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden
Janteloven eksisterer IKKE!
- 9382'eren
- Superliga

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.
Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000,-
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
9382'eren skrev:Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...

Men her får du alligevel en side, der måske kan bruges.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg har for nyligt købt ny cykel i Jupiter cykler - de havde udsalg, og jeg fik en Centurion city bike for 3500kr., 7 indenvendige gear.Pastorius skrev:Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000,-
Ska' vi hak'?
Der må simpelthen have været een eller anden her på sitet, som har lavet et sænke-slagskibe spil i sin fritid - eller på datamagiker-studiet. Kom frit frem fellow geeks!9382'eren skrev:Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg lavede engang et PASCAL (det er længe siden, jeg var kodefreak) program med en myre, der kunne gå fra flise til nærmeste flise i tilfældig retning, og så talte den op, hvor mange gange den hvade været på hver flise undervejs. Det var godtnok non-interaktivt, men alligevel fik jeg en del tid til at gå med at glo på skidtet.le Cid skrev:Der må simpelthen have været een eller anden her på sitet, som har lavet et sænke-slagskibe spil i sin fritid - eller på datamagiker-studiet. Kom frit frem fellow geeks!9382'eren skrev:Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
Dur det, så vi jeg se om jeg kan finde flyttekassen med mine gamle floppy-disks (5 1/4") så må du godt få koden kvit og frit.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg søger en der har en Sony "Hi-MD" recorder. Jeg har nemlig, af en eller anden mærkelig grund, 4 ubrugte medier, som jeg hellere vil give væk end smide ud. Send mig en PB, hvis det har interesse.
/Bang
/Bang
Ska' vi hak'?
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Hej far.9382'eren skrev:Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
http://www.gamenet.com/game/freekickfusion/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gå ind i multiplayer, også bare lav en bane - så kan din ven joine
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Vil også prøve lykken og se om Debatsidens folk kan hjælpe mig..
Jeg søger denne Nike backpack:

Navnet er Nike SB Backpack Elephant Print, og har søgt hele det store internet igennem, men kan simpelthen ikke finde den nogle steder. Ville høre om nogle kan finde den et sted, eller tilfældigvis skulle ligge inde med et eksemplar og interesseret i at sælge til en formidabel pris
Med venlig hilsen Dot Bot, der skal bruge den til en gave!

Navnet er Nike SB Backpack Elephant Print, og har søgt hele det store internet igennem, men kan simpelthen ikke finde den nogle steder. Ville høre om nogle kan finde den et sted, eller tilfældigvis skulle ligge inde med et eksemplar og interesseret i at sælge til en formidabel pris
-
Lindvang
Desværre. Men kan du bruge sådan et par i stedet:Dot Bot skrev:Vil også prøve lykken og se om Debatsidens folk kan hjælpe mig..

Nej, desværre ikke. Tror også tøsebarnet ville kigge nogetLindvang skrev:Desværre. Men kan du bruge sådan et par i stedet:Dot Bot skrev:Vil også prøve lykken og se om Debatsidens folk kan hjælpe mig..
- 9382'eren
- Superliga

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Tak for svarene og mulighederne, Vase og Simoni! I er nu engang mine bedste børn...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.
Hvis ikke allerede du har været på indkøb, så vil jeg da anbefale mine gode venner fra Alex Cykler ude på Amager Fælledvej.Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000
http://www.alex-cykler.dk/
Gamle arbejdskolleger, der startet for sig selv.
De skal nok finde noget godt - har et kæmpeudvalg.
Du skal snakke med en af de to der hedder Brian og sig at det er gennem AaB fans i København (mig), du har hørt om dem, så skal de nok give noget rabat
/Hans
Jeg søger en stor bar/pub i Randers centrum med plads til 80-100 personer.
Hej,Mojoman skrev:Hvis ikke allerede du har været på indkøb, så vil jeg da anbefale mine gode venner fra Alex Cykler ude på Amager Fælledvej.Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000
http://www.alex-cykler.dk/
Gamle arbejdskolleger, der startet for sig selv.
De skal nok finde noget godt - har et kæmpeudvalg.
Du skal snakke med en af de to der hedder Brian og sig at det er gennem AaB fans i København (mig), du har hørt om dem, så skal de nok give noget rabat![]()
/Hans
Jo vi købte en ny cykel i weekenden. Man kan jo undersøge nok så meget, men når man så står med konen i cykelforretningen og hun ser en cykel i den rigtige farve, kan det jo være ligegyldigt. Det blev en Kildemoes.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg søger en stor bar/pub i Randers centrum med plads til 80-100 personer.
-
RufusTheDog
Meelsen skrev:Jeg søger en stor bar/pub i Randers centrum med plads til 80-100 personer.
Tante Olga i Søndergade?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Lader det sig gøre at "proppe" en musikvideo fra Youtube ind i en Ipod via I-tunes? Og i så fald hvordan?
Janteloven eksisterer IKKE!
Skal det stadig være en musikvideo eller må det gerne være .mp3?Køllen I Møllen skrev:Lader det sig gøre at "proppe" en musikvideo fra Youtube ind i en Ipod via I-tunes? Og i så fald hvordan?
I alle fald skal du nok downloade en YouTube Downloader af en art - der er også browserprogrammer til det, men de sucks som regel. Husk at videoer i iTunes skal være .mp4 - det vil sige at hvis YouTube Downloader'en ikke kan downloade til mp4 må du hente en converter af en slags (iPod MP4 Converter hed den jeg brugte sidst) til at konvertere fra .avi til .mp4