"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. aug 2010, 20:09

tegner skrev:
Køllen I Møllen skrev:Stadion hører bestemt ikke til blandt byens bedste steder for tiden. Snarere tværtimod...
Byens bedste sted holder som bekendt høstfest på lørdag,...og som den totalt flyinterresserede Birmingham City fan jeg er, vil jeg glæde mig til at se jer begge ;-)

SES
Jeg søger en undskyldning for ikke at tage til høstfest på lørdag...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af 9382'eren » 1. sep 2010, 10:06

Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 1. sep 2010, 14:12

Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000,-
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Vase » 1. sep 2010, 15:11

9382'eren skrev:Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
Billede

Men her får du alligevel en side, der måske kan bruges.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 1. sep 2010, 16:42

Pastorius skrev:Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000,-
Jeg har for nyligt købt ny cykel i Jupiter cykler - de havde udsalg, og jeg fik en Centurion city bike for 3500kr., 7 indenvendige gear.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 1. sep 2010, 21:26

9382'eren skrev:Så er det sgu blevet min tur til at hente noget hjælp fra folket... Jeg søger en side hvor det kan lade sig gøre, at spille two player-spil over nettet. Det skal dog foregå på den måde, at man får en mail når modstanderen har lavet sit spil. Indtil videre har en kollega og jeg spillet online-scrabble der foregik på netop den måde... Alt kan bruges, men hvis nogen kunne opsnuse sænke-slagskib eller noget i den retning, så ville jeg blive meget taknemmelig...
Der må simpelthen have været een eller anden her på sitet, som har lavet et sænke-slagskibe spil i sin fritid - eller på datamagiker-studiet. Kom frit frem fellow geeks! ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 1. sep 2010, 21:35

le Cid skrev:
Der må simpelthen have været een eller anden her på sitet, som har lavet et sænke-slagskibe spil i sin fritid - eller på datamagiker-studiet. Kom frit frem fellow geeks! ;-)
Jeg lavede engang et PASCAL (det er længe siden, jeg var kodefreak) program med en myre, der kunne gå fra flise til nærmeste flise i tilfældig retning, og så talte den op, hvor mange gange den hvade været på hver flise undervejs. Det var godtnok non-interaktivt, men alligevel fik jeg en del tid til at gå med at glo på skidtet.

Dur det, så vi jeg se om jeg kan finde flyttekassen med mine gamle floppy-disks (5 1/4") så må du godt få koden kvit og frit.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 2. sep 2010, 08:43

Jeg søger en der har en Sony "Hi-MD" recorder. Jeg har nemlig, af en eller anden mærkelig grund, 4 ubrugte medier, som jeg hellere vil give væk end smide ud. Send mig en PB, hvis det har interesse.

/Bang
Ska' vi hak'?

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 2. sep 2010, 17:22

Hej far.

http://www.gamenet.com/game/freekickfusion/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gå ind i multiplayer, også bare lav en bane - så kan din ven joine ;-)
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. sep 2010, 18:08

Vil også prøve lykken og se om Debatsidens folk kan hjælpe mig..

Jeg søger denne Nike backpack:
Billede

Navnet er Nike SB Backpack Elephant Print, og har søgt hele det store internet igennem, men kan simpelthen ikke finde den nogle steder. Ville høre om nogle kan finde den et sted, eller tilfældigvis skulle ligge inde med et eksemplar og interesseret i at sælge til en formidabel pris :)

Med venlig hilsen Dot Bot, der skal bruge den til en gave!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 2. sep 2010, 19:23

Dot Bot skrev:Vil også prøve lykken og se om Debatsidens folk kan hjælpe mig..

Billede

Navnet er Nike SB Backpack Elephant Print, og har søgt hele det store internet igennem, men kan simpelthen ikke finde den nogle steder. Ville høre om nogle kan finde den et sted, eller tilfældigvis skulle ligge inde med et eksemplar og interesseret i at sælge til en formidabel pris :)

Desværre. Men kan du bruge sådan et par i stedet:
Billede

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. sep 2010, 19:25

Lindvang skrev:
Dot Bot skrev:Vil også prøve lykken og se om Debatsidens folk kan hjælpe mig..

Billede

Desværre. Men kan du bruge sådan et par i stedet:
Billede
Nej, desværre ikke. Tror også tøsebarnet ville kigge noget ;)

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af 9382'eren » 3. sep 2010, 07:59

Tak for svarene og mulighederne, Vase og Simoni! I er nu engang mine bedste børn...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Geografisk sted: 2000

Indlæg af Mojoman » 7. sep 2010, 16:25

Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000
Hvis ikke allerede du har været på indkøb, så vil jeg da anbefale mine gode venner fra Alex Cykler ude på Amager Fælledvej.
http://www.alex-cykler.dk/
Gamle arbejdskolleger, der startet for sig selv.
De skal nok finde noget godt - har et kæmpeudvalg.
Du skal snakke med en af de to der hedder Brian og sig at det er gennem AaB fans i København (mig), du har hørt om dem, så skal de nok give noget rabat :)

/Hans

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 8. sep 2010, 14:26

Jeg søger en stor bar/pub i Randers centrum med plads til 80-100 personer.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 8. sep 2010, 14:32

Mojoman skrev:
Jeg søger et sted i hovedstadsområdet eller på nettet hvor man kan købe en god gedigen kvinde Citybike med invendige gear til under 4.000
Hvis ikke allerede du har været på indkøb, så vil jeg da anbefale mine gode venner fra Alex Cykler ude på Amager Fælledvej.
http://www.alex-cykler.dk/
Gamle arbejdskolleger, der startet for sig selv.
De skal nok finde noget godt - har et kæmpeudvalg.
Du skal snakke med en af de to der hedder Brian og sig at det er gennem AaB fans i København (mig), du har hørt om dem, så skal de nok give noget rabat :)

/Hans
Hej,

Jo vi købte en ny cykel i weekenden. Man kan jo undersøge nok så meget, men når man så står med konen i cykelforretningen og hun ser en cykel i den rigtige farve, kan det jo være ligegyldigt. Det blev en Kildemoes.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 8. sep 2010, 15:43

Jeg søger en stor bar/pub i Randers centrum med plads til 80-100 personer.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 8. sep 2010, 16:06

Meelsen skrev:Jeg søger en stor bar/pub i Randers centrum med plads til 80-100 personer.

Tante Olga i Søndergade?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. sep 2010, 19:57

Lader det sig gøre at "proppe" en musikvideo fra Youtube ind i en Ipod via I-tunes? Og i så fald hvordan?
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 8. sep 2010, 20:29

Køllen I Møllen skrev:Lader det sig gøre at "proppe" en musikvideo fra Youtube ind i en Ipod via I-tunes? Og i så fald hvordan?
Skal det stadig være en musikvideo eller må det gerne være .mp3?

I alle fald skal du nok downloade en YouTube Downloader af en art - der er også browserprogrammer til det, men de sucks som regel. Husk at videoer i iTunes skal være .mp4 - det vil sige at hvis YouTube Downloader'en ikke kan downloade til mp4 må du hente en converter af en slags (iPod MP4 Converter hed den jeg brugte sidst) til at konvertere fra .avi til .mp4

Besvar