Det får smilet frem tråden
-
Lindvang
Re: Det får smilet frem tråden
Typisk! Chelsea pisser mig grænseløst af...!Hanga skrev:Du jinx'ede detLindvang skrev:Pool!![]()
Jah i den grad... Men kampen kan nu stadig få smilet frem her, også selvom det endte med købeklubben som vinder.Lindvang skrev:Typisk! Chelsea pisser mig grænseløst af...!Hanga skrev:Du jinx'ede detLindvang skrev:Pool!![]()
Fantastisk tempo hele vejen igennem og drama for alle pengene...
FUUUUCK OFF CHELSEA FC
YOU AINT GOT NO HISTORY
FIVE EUROPEAN CUPS, AND EIGHTEEN LEAGUES
THATS WHAT WE CALL HISTORY !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Øh, hvor er det lige Liverpool adskiller sig fra Chelsea på det punkt?Hanga skrev: også selvom det endte med købeklubben som vinder.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
En artikel fra Timesonline, skrevet i januar.
Måske har du læst den, men den er sku meget sjov og sand for den sags skyld.. Helt klart læsværdig!
The 50 worst things about modern football
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 589815.ece
Måske har du læst den, men den er sku meget sjov og sand for den sags skyld.. Helt klart læsværdig!
The 50 worst things about modern football
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 589815.ece
- Winning doesn't really matter as long as you win.
For nu lige at får det på plads blev Coolshop frikendt, da dommeren ikke mente at personen på klippet kunne genkendes, og derfor var reglerne om persondata ikke overtrådt. Om man så er enig i den dom er så noget helt andet. Det helt grundlæggende her er sådan set at det ikke er lovligt at ligge videoklip af andre folk på nettet sådan lige uden folks tillladelse, heller ikke selv om der er tale om kriminelle. Det er altså kun politiet der har denne mulighed i deres opklaringsarbejde. Nu så jeg ikke hvad Brøndby havde lagt ud, men var det billeder og videomateriale hvor man kunne identificere folk, så er det meget tvivlsomt om det var lovligt.Bøgehøj skrev:Er forskellen ikke at Cool Shop med meget stor sikkerhed kunne hævde, at personen på videooptagelserne VAR den skyldige (enormt stærke indicier/bevis), mens at BIF har billeder af nogle folk på tribunen - hvoraf den ene ganske vist HOLDER et blus, mao. han bryder lov og regler, men er ikke direkte forbundet til ildpåsættelser etc. (svage indicier, ingen direkte bevis)?
Det er i hvert fald det der lige knap får smilet frem hos mig. Det gør alt, der ikke går Bundbys vej ellers normalt.
Jeg var ikke bekendt med præmisserne for Cool Shop-dommen. Jeg skød bare ud i det blå. Men ja, billederne var rimeligt tydelige. Man ville ikke være i tvivl om identiteten af personerne, hvis man kendte dem bare rimeligt godt - hvilket selvfølgelig bekræftes af, at BIF annoncerer at alle afbildede nu er identificeret.Krushave skrev:For nu lige at får det på plads blev Coolshop frikendt, da dommeren ikke mente at personen på klippet kunne genkendes, og derfor var reglerne om persondata ikke overtrådt. Om man så er enig i den dom er så noget helt andet. Det helt grundlæggende her er sådan set at det ikke er lovligt at ligge videoklip af andre folk på nettet sådan lige uden folks tillladelse, heller ikke selv om der er tale om kriminelle. Det er altså kun politiet der har denne mulighed i deres opklaringsarbejde. Nu så jeg ikke hvad Brøndby havde lagt ud, men var det billeder og videomateriale hvor man kunne identificere folk, så er det meget tvivlsomt om det var lovligt.Bøgehøj skrev:Er forskellen ikke at Cool Shop med meget stor sikkerhed kunne hævde, at personen på videooptagelserne VAR den skyldige (enormt stærke indicier/bevis), mens at BIF har billeder af nogle folk på tribunen - hvoraf den ene ganske vist HOLDER et blus, mao. han bryder lov og regler, men er ikke direkte forbundet til ildpåsættelser etc. (svage indicier, ingen direkte bevis)?
Det er i hvert fald det der lige knap får smilet frem hos mig. Det gør alt, der ikke går Bundbys vej ellers normalt.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Hvem der bare var irsk
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvor foregår den slags henne? Der vil jeg handle!JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Janteloven eksisterer IKKE!
No one can guarantee succes in war but only deserve it
I en fantastisk lille by kaldt Havndal, lige syd for Hadsund. Slagteren har AaB-trøje hængende i bilen. Kombiner det med, at hun laver verdens bedste ostepølser. Svøb dem i bacon, og så har du et måltid der indeholder alle dagens vigtigste vitaminer: Svin i tarm, bacon og ost.Køllen I Møllen skrev:Hvor foregår den slags henne? Der vil jeg handle!JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Hvem der bare var irsk
Jamen så er der ikke så meget andet at sige end at det de gjorde var ulovligt, hvilket de egentligt også var inde på i nyhederne her til aften. At bøden for at gøre det så vist kun ligger i omegnen af 5000 kr. er så hvad det er. De tøre jo nok bare regningen af på urostifterne...Bøgehøj skrev:Jeg var ikke bekendt med præmisserne for Cool Shop-dommen. Jeg skød bare ud i det blå. Men ja, billederne var rimeligt tydelige. Man ville ikke være i tvivl om identiteten af personerne, hvis man kendte dem bare rimeligt godt - hvilket selvfølgelig bekræftes af, at BIF annoncerer at alle afbildede nu er identificeret.Krushave skrev:For nu lige at får det på plads blev Coolshop frikendt, da dommeren ikke mente at personen på klippet kunne genkendes, og derfor var reglerne om persondata ikke overtrådt. Om man så er enig i den dom er så noget helt andet. Det helt grundlæggende her er sådan set at det ikke er lovligt at ligge videoklip af andre folk på nettet sådan lige uden folks tillladelse, heller ikke selv om der er tale om kriminelle. Det er altså kun politiet der har denne mulighed i deres opklaringsarbejde. Nu så jeg ikke hvad Brøndby havde lagt ud, men var det billeder og videomateriale hvor man kunne identificere folk, så er det meget tvivlsomt om det var lovligt.Bøgehøj skrev:Er forskellen ikke at Cool Shop med meget stor sikkerhed kunne hævde, at personen på videooptagelserne VAR den skyldige (enormt stærke indicier/bevis), mens at BIF har billeder af nogle folk på tribunen - hvoraf den ene ganske vist HOLDER et blus, mao. han bryder lov og regler, men er ikke direkte forbundet til ildpåsættelser etc. (svage indicier, ingen direkte bevis)?
Men tilbage til det der får smilet frem:
Husk DellerneJLB skrev:I en fantastisk lille by kaldt Havndal, lige syd for Hadsund. Slagteren har AaB-trøje hængende i bilen. Kombiner det med, at hun laver verdens bedste ostepølser. Svøb dem i bacon, og så har du et måltid der indeholder alle dagens vigtigste vitaminer: Svin i tarm, bacon og ost.Køllen I Møllen skrev:Hvor foregår den slags henne? Der vil jeg handle!JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Åhh Havndal, byen min oldemor boede i.JLB skrev:I en fantastisk lille by kaldt Havndal, lige syd for Hadsund. Slagteren har AaB-trøje hængende i bilen. Kombiner det med, at hun laver verdens bedste ostepølser. Svøb dem i bacon, og så har du et måltid der indeholder alle dagens vigtigste vitaminer: Svin i tarm, bacon og ost.Køllen I Møllen skrev:Hvor foregår den slags henne? Der vil jeg handle!JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Der var ikke noget bedre at komme ned til hende på en dag med tømmermænd og starte med tarteletter kl 12 efterfulgt af steg og is. Alt hvad der overhovedet var muligt for hende, var selvfølgelig hjemmelavet.
Minderne om den dejlige kvinde, hvor fantastisk hun var og hvor lækker hendes mad var, dét kan virkelig få smilet frem.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Lindvang
Og hvordan er din lillesøster endt i sådan en trøje?JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Det er dårlig opdragelse!Lindvang skrev:Og hvordan er din lillesøster endt i sådan en trøje?JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
http://www.karnevaliaalborg.dk/program/ ... m_2009.htm
Det får smilet frem.
Får smilet endnu bredere hvis vi kommer i pokalfinalen i Parken.
Så må vi håbe det ikke falder sammen med karnevallet.
Det får smilet frem.
-
Thorshauge
Pokalfinalen spilles: Torsdag den 21. maj kl. 15:00 (Kristi flyvfartsdag)Elscorpio skrev:http://www.karnevaliaalborg.dk/program/ ... m_2009.htm
Det får smilet frem.![]()
Karneval er Lørdag den 23. maj
Betegnelsen lillesøster er jo også en fejl, da det er min ex-biologiske lillesøster efter hun tog den trøje på. Utrolig så sårlig indflydelse hendes kæreste kan have...Lindvang skrev:Og hvordan er din lillesøster endt i sådan en trøje?JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Hvem der bare var irsk