Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindvang » 14. apr 2009, 21:19

Pool!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 14. apr 2009, 21:58

Lindvang skrev:Pool!
Du jinx'ede det :@ ;)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. apr 2009, 22:38

Hanga skrev:
Typisk! Chelsea pisser mig grænseløst af...!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 14. apr 2009, 22:46

Lindvang skrev:
Hanga skrev:
Typisk! Chelsea pisser mig grænseløst af...!
Jah i den grad... Men kampen kan nu stadig få smilet frem her, også selvom det endte med købeklubben som vinder.

Fantastisk tempo hele vejen igennem og drama for alle pengene...

FUUUUCK OFF CHELSEA FC
YOU AINT GOT NO HISTORY
FIVE EUROPEAN CUPS, AND EIGHTEEN LEAGUES
THATS WHAT WE CALL HISTORY !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 14. apr 2009, 23:17

Hanga skrev: også selvom det endte med købeklubben som vinder.
Øh, hvor er det lige Liverpool adskiller sig fra Chelsea på det punkt?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 15. apr 2009, 13:37

En artikel fra Timesonline, skrevet i januar.
Måske har du læst den, men den er sku meget sjov og sand for den sags skyld.. Helt klart læsværdig!

The 50 worst things about modern football
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 589815.ece
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 15. apr 2009, 14:27

Bøgehøj skrev:Er forskellen ikke at Cool Shop med meget stor sikkerhed kunne hævde, at personen på videooptagelserne VAR den skyldige (enormt stærke indicier/bevis), mens at BIF har billeder af nogle folk på tribunen - hvoraf den ene ganske vist HOLDER et blus, mao. han bryder lov og regler, men er ikke direkte forbundet til ildpåsættelser etc. (svage indicier, ingen direkte bevis)?

Det er i hvert fald det der lige knap får smilet frem hos mig. Det gør alt, der ikke går Bundbys vej ellers normalt.
For nu lige at får det på plads blev Coolshop frikendt, da dommeren ikke mente at personen på klippet kunne genkendes, og derfor var reglerne om persondata ikke overtrådt. Om man så er enig i den dom er så noget helt andet. Det helt grundlæggende her er sådan set at det ikke er lovligt at ligge videoklip af andre folk på nettet sådan lige uden folks tillladelse, heller ikke selv om der er tale om kriminelle. Det er altså kun politiet der har denne mulighed i deres opklaringsarbejde. Nu så jeg ikke hvad Brøndby havde lagt ud, men var det billeder og videomateriale hvor man kunne identificere folk, så er det meget tvivlsomt om det var lovligt.

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 15. apr 2009, 14:56

Krushave skrev:
Bøgehøj skrev:Er forskellen ikke at Cool Shop med meget stor sikkerhed kunne hævde, at personen på videooptagelserne VAR den skyldige (enormt stærke indicier/bevis), mens at BIF har billeder af nogle folk på tribunen - hvoraf den ene ganske vist HOLDER et blus, mao. han bryder lov og regler, men er ikke direkte forbundet til ildpåsættelser etc. (svage indicier, ingen direkte bevis)?

Det er i hvert fald det der lige knap får smilet frem hos mig. Det gør alt, der ikke går Bundbys vej ellers normalt.
For nu lige at får det på plads blev Coolshop frikendt, da dommeren ikke mente at personen på klippet kunne genkendes, og derfor var reglerne om persondata ikke overtrådt. Om man så er enig i den dom er så noget helt andet. Det helt grundlæggende her er sådan set at det ikke er lovligt at ligge videoklip af andre folk på nettet sådan lige uden folks tillladelse, heller ikke selv om der er tale om kriminelle. Det er altså kun politiet der har denne mulighed i deres opklaringsarbejde. Nu så jeg ikke hvad Brøndby havde lagt ud, men var det billeder og videomateriale hvor man kunne identificere folk, så er det meget tvivlsomt om det var lovligt.
Jeg var ikke bekendt med præmisserne for Cool Shop-dommen. Jeg skød bare ud i det blå. Men ja, billederne var rimeligt tydelige. Man ville ikke være i tvivl om identiteten af personerne, hvis man kendte dem bare rimeligt godt - hvilket selvfølgelig bekræftes af, at BIF annoncerer at alle afbildede nu er identificeret.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 15. apr 2009, 16:51

At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. apr 2009, 16:57

JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
Hvor foregår den slags henne? Der vil jeg handle!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div

Indlæg af Haure » 15. apr 2009, 17:00

No one can guarantee succes in war but only deserve it

JLB
Allstar
Allstar

Indlæg af JLB » 15. apr 2009, 17:03

Køllen I Møllen skrev:
JLB skrev:At min lillesøster bliver "smidt" ud af den lokale slagter, da hun ikke vil se på den ulækre blågule trøje hun render rundt i. Fantastisk god slagter
I en fantastisk lille by kaldt Havndal, lige syd for Hadsund. Slagteren har AaB-trøje hængende i bilen. Kombiner det med, at hun laver verdens bedste ostepølser. Svøb dem i bacon, og så har du et måltid der indeholder alle dagens vigtigste vitaminer: Svin i tarm, bacon og ost.
Hvem der bare var irsk

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 15. apr 2009, 20:20

Bøgehøj skrev:
Krushave skrev:

Jeg var ikke bekendt med præmisserne for Cool Shop-dommen. Jeg skød bare ud i det blå. Men ja, billederne var rimeligt tydelige. Man ville ikke være i tvivl om identiteten af personerne, hvis man kendte dem bare rimeligt godt - hvilket selvfølgelig bekræftes af, at BIF annoncerer at alle afbildede nu er identificeret.
Jamen så er der ikke så meget andet at sige end at det de gjorde var ulovligt, hvilket de egentligt også var inde på i nyhederne her til aften. At bøden for at gøre det så vist kun ligger i omegnen af 5000 kr. er så hvad det er. De tøre jo nok bare regningen af på urostifterne...

Men tilbage til det der får smilet frem:

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Geografisk sted: for langt væk

Indlæg af buckster » 15. apr 2009, 21:36

JLB skrev:
Køllen I Møllen skrev:
I en fantastisk lille by kaldt Havndal, lige syd for Hadsund. Slagteren har AaB-trøje hængende i bilen. Kombiner det med, at hun laver verdens bedste ostepølser. Svøb dem i bacon, og så har du et måltid der indeholder alle dagens vigtigste vitaminer: Svin i tarm, bacon og ost.
Husk Dellerne :thumbsup:

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 15. apr 2009, 23:14

JLB skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Åhh Havndal, byen min oldemor boede i.
Der var ikke noget bedre at komme ned til hende på en dag med tømmermænd og starte med tarteletter kl 12 efterfulgt af steg og is. Alt hvad der overhovedet var muligt for hende, var selvfølgelig hjemmelavet.
Minderne om den dejlige kvinde, hvor fantastisk hun var og hvor lækker hendes mad var, dét kan virkelig få smilet frem.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. apr 2009, 06:40

Og hvordan er din lillesøster endt i sådan en trøje?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 16. apr 2009, 08:28

Lindvang skrev:
Det er dårlig opdragelse! :thumbsdown:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 16. apr 2009, 10:42

http://www.karnevaliaalborg.dk/program/ ... m_2009.htm

Det får smilet frem. :)

Får smilet endnu bredere hvis vi kommer i pokalfinalen i Parken.
Så må vi håbe det ikke falder sammen med karnevallet.

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 16. apr 2009, 11:22

Elscorpio skrev:http://www.karnevaliaalborg.dk/program/ ... m_2009.htm

Det får smilet frem. :)

Får smilet endnu bredere hvis vi kommer i pokalfinalen i Parken.
Så må vi håbe det ikke falder sammen med karnevallet.
Pokalfinalen spilles: Torsdag den 21. maj kl. 15:00 (Kristi flyvfartsdag)
Karneval er Lørdag den 23. maj

JLB
Allstar
Allstar

Indlæg af JLB » 16. apr 2009, 17:01

Lindvang skrev:
Betegnelsen lillesøster er jo også en fejl, da det er min ex-biologiske lillesøster efter hun tog den trøje på. Utrolig så sårlig indflydelse hendes kæreste kan have...
Hvem der bare var irsk

Besvar