ARG! undskyld, jeg giver øl ved næste Svendborg-awaygwailo skrev:Det pisser mig af, at jeg bliver citeret for at have været i Irma. Det kunne jeg aldrig finde på.KK5700 skrev:De kurve pisser også mig gevaldigt af. Hvorfor kan mennesker nu ikke løfte deres egen kurv længere? Hvorfor skal ALTING gøres lettere? For nogen er kurveløftet jo den eneste fysiske udfoldelse de får på en dag.gwailo skrev: Min lokale Irma har fået nye kurve. Det er sådan nogle med hjul under, som folk kan trække efter sig. Det betyder at de forvirrede og langsomme handlende nu kan stå endnu mere i vejen, end de plejer, når jeg er nede at handle ind. Det pisser mig af.
Desuden pisser det mig af at jeg nu ligner en idiot fordi jeg konsekvent løfter min "hjulkurv", fremfor at trække denne meget stive plastikhund efter mig...
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Det faktum at man kan købe Chilipølser og bare generelt fastfood på en tankstation, pisser mig af.Elscorpio skrev:Chilipølserne fra Shells tank, sammen med chili og karryketchup
De får smilet frem
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Svenstrup bakke pisser mig af...
Den ødelagde benzinpumpen på min bil
Det lyder som om, du råder over en bil af helt utrolig høj kvalitet.Elscorpio skrev:Svenstrup bakke pisser mig af...
I lol'd, som man siger.BoT skrev:Det lyder som om, du råder over en bil af helt utrolig høj kvalitet.Elscorpio skrev:Svenstrup bakke pisser mig af...
Men jeg sidder til forelæsning. Så fuck dig, mand.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der er fandeme da ikke noget mere smukt end at komme langvejs fra (eller fra ulækre steder som Herning eller Kbh) og så nå til Svenstrup bakke og se byernes by foran sig. Det er nærmest til at få tårer i øjnene af...Elscorpio skrev:Svenstrup bakke pisser mig af...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
VMDanmark
- Junior

- Favoritspiller: Xavi
- Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.
Det pisser mig af at se folk skrive uden punktum, komma og store bogstaver!!!! En af mine venner sætter nogen gange et E det forkerte sted hvor der skulle havde stået I og han glemmer punktummer konstant, det er jeg skide træt af 
AaB i tykt og tyndt!
-
Elegia
Jeg kommer fra Svenstrup... og aner ikke, hvad satan det er for en bakke, I fabler om...?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Når du kommer sydfra på motorvejen og når til Svenstrup (eller deromkring) rammer du en bakke hvorfra du kan se Aalborg... Et smukt syn!Elegia skrev:Jeg kommer fra Svenstrup... og aner ikke, hvad satan det er for en bakke, I fabler om...?
Jeps. Ved afkørsel 29 til Svenstrup er der god udsigt over det sydlige Aalborgs skyline (Magrethekirken, Grønlandstorv og Magisterparkens højhuse, Sorthøj osv.)Køllen I Møllen skrev:Når du kommer sydfra på motorvejen og når til Svenstrup (eller deromkring) rammer du en bakke hvorfra du kan se Aalborg... Et smukt syn!Elegia skrev:Jeg kommer fra Svenstrup... og aner ikke, hvad satan det er for en bakke, I fabler om...?
-
Elegia
Arh, okay. Tak for det.limey skrev:Jeps. Ved afkørsel 29 til Svenstrup er der god udsigt over det sydlige Aalborgs skyline (Magrethekirken, Grønlandstorv og Magisterparkens højhuse, Sorthøj osv.)Køllen I Møllen skrev:Når du kommer sydfra på motorvejen og når til Svenstrup (eller deromkring) rammer du en bakke hvorfra du kan se Aalborg... Et smukt syn!Elegia skrev:Jeg kommer fra Svenstrup... og aner ikke, hvad satan det er for en bakke, I fabler om...?
Jeg kører som oftest inde i selve Svenstrup downtown eller ad Hobrovej, så jeg tænkte ikke i motorvejsbaner.
Nu jeg forståe!
At poker bliver ved med at snige sig ind i sportssektionerne på tekst-tv og i avisen. Sæt det dog over bag i avisen, til skak- og bridgeklummen.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
+ en færdig kobling... på samme day!!!! Fucking pislortMrBangDK skrev:Restskat.....
Ska' vi hak'?
Så kan du sgu lære at have bil og realkreditlån!! (Og webergrill..MrBangDK skrev:+ en færdig kobling... på samme day!!!! Fucking pislortMrBangDK skrev:Restskat.....
- Køllen I Møllen
- Allstar

Mængden af koder man efterhånden har : Dankort, benzinkort, sygesikring, arbejde, fælles pinkode, digital signatur, AaBkort, aktionærnummer, eboks, tast selv, netbank osv osv...
KOG DOG LORTET SAMMEN TIL ÈN KODE PÅ ÈT KORT, FOR HELVEDE!
KOG DOG LORTET SAMMEN TIL ÈN KODE PÅ ÈT KORT, FOR HELVEDE!
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
Flyrejsende der mener at de skal medbringe kæmpe kufferter + normal str håndbagage i kabinen.
For satan, check dog jeres lort ind som os andre.
For satan, check dog jeres lort ind som os andre.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Paradise Hotel
Gad vide om deltagerne har været igennem en IQ test?
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
det har de, adgangskravet er under 12Elscorpio skrev:Paradise Hotel
Busser der kommer for sent pisser mig af.. Men busser der overhovedet ikke kommer pisser mig endnu mere af!