MEGA billedtråd
Re: MEGA billedtråd
BUTTER YOUR BACON!!!!
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Lidt opvarmning til US elections.

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Onkel Franz
- Superliga

Usmageligt og ikke sjovt, synes jeg.
Er ellers langt fra den politisk korrekte type. Det er bare ikke sjovt.
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.
Jeg kan nu godt se humoren. Det er godt nok sort, men samtidigt også så fandens langt tid siden at det ikke vil støde ret mange.Onkel Franz skrev:Usmageligt og ikke sjovt, synes jeg.
haha.. støder 
-
Lindvang
Ikke noget dårligt job! Jeg tror jeg vil begynde at studere det også...limey skrev:Haha, ja det er sgu rart at vi smider skattepenge efter noget så fornuftigt som kongehuset.Steve-Dave skrev: Måske skulle jeg alligevel have læst til prinsgemal?![]()
Forresten har jeg længe været nysgerrig, over at høre om der er en historie bag det billede du uploadede tidligere i denne tråd "fremskridtspartiet på vej"? Jeg må indrømme at det er min absolutte favorit i denne tråd.
Dét billede, du omtaler er jeg faktisk kommet til at smide ind i en gruppe på Facebook ved navn "Du ved du er FCM-fan, når...". Et fantastisk billede!
Hahahaha, det er satme også god humor!Lindvang skrev:Dét billede, du omtaler er jeg faktisk kommet til at smide ind i en gruppe på Facebook ved navn "Du ved du er FCM-fan, når...". Et fantastisk billede!
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg har desværre ikke en god historie til det Fremskridspartiet billede. Jeg faldt over det ved et tilfælde ude på det store Internet. Som en lille bonus kan jeg dog fortælle, at manden til venstre på billedet er den tidligere formand for lokalafdelingen i Aalborg - Steve Thomsen - som for nyligt blev stemt ud af partiet for at have skrevet følgende om Popenda sagen:limey skrev: Haha, ja det er sgu rart at vi smider skattepenge efter noget så fornuftigt som kongehuset.![]()
Forresten har jeg længe været nysgerrig, over at høre om der er en historie bag det billede du uploadede tidligere i denne tråd "fremskridtspartiet på vej"? Jeg må indrømme at det er min absolutte favorit i denne tråd.
"Denne 15-årige rovmorder (i gerningsøjeblikket) bør ej være en del af vort samfund. Så kort kan det siges! Og hans "forældre" bør idømmes mindst 10 år i arbejdslejre."
Der er åbenbart ikke så højt til loftet i Fremskridspartiet, som der har været.
-
Lindvang
Nej, de er da faldet gevaldigt af på denSteve-Dave skrev:Jeg har desværre ikke en god historie til det Fremskridspartiet billede. Jeg faldt over det ved et tilfælde ude på det store Internet. Som en lille bonus kan jeg dog fortælle, at manden til venstre på billedet er den tidligere formand for lokalafdelingen i Aalborg - Steve Thomsen - som for nyligt blev stemt ud af partiet for at have skrevet følgende om Popenda sagen:limey skrev: Haha, ja det er sgu rart at vi smider skattepenge efter noget så fornuftigt som kongehuset.![]()
"Denne 15-årige rovmorder (i gerningsøjeblikket) bør ej være en del af vort samfund. Så kort kan det siges! Og hans "forældre" bør idømmes mindst 10 år i arbejdslejre."
Der er åbenbart ikke så højt til loftet i Fremskridspartiet, som der har været.
- Steve-Dave
- Landshold

Så skal vi bare ikke fortælle nogen, at den ene i al fald er nordjyde!Lindvang skrev:Ikke noget dårligt job! Jeg tror jeg vil begynde at studere det også...
Dét billede, du omtaler er jeg faktisk kommet til at smide ind i en gruppe på Facebook ved navn "Du ved du er FCM-fan, når...". Et fantastisk billede!
-
Lindvang
Aner ikke, hvem de er. Det var mere symbolikken.Steve-Dave skrev:Så skal vi bare ikke fortælle nogen, at den ene i al fald er nordjyde!Lindvang skrev:Ikke noget dårligt job! Jeg tror jeg vil begynde at studere det også...
Ja, det er vel snart også det eneste studie, du ikke har prøvet kræfter med...Lindvang skrev:Ikke noget dårligt job! Jeg tror jeg vil begynde at studere det også...
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"
-
Lindvang
Du er da ikke så lidt fræk! Men ja, jeg er også blevet opfordret til at blive studievejlederPoul Hat skrev:Ja, det er vel snart også det eneste studie, du ikke har prøvet kræfter med...Lindvang skrev:Ikke noget dårligt job! Jeg tror jeg vil begynde at studere det også...
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Hva', Kenneth K? Har du været spion til FCMs fantræf? 
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Ja, jeg bor med en FCM-fan. Blasfemi, jeg ved det, men sådan er vilkårene. Det er nogle billeder han selv har taget til træffet.John Deacon skrev:Hva', Kenneth K? Har du været spion til FCMs fantræf?
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Fantastisk! Intet mindre :-DKenneth K skrev:Ja, jeg bor med en FCM-fan. Blasfemi, jeg ved det, men sådan er vilkårene. Det er nogle billeder han selv har taget til træffet.John Deacon skrev:Hva', Kenneth K? Har du været spion til FCMs fantræf?
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Dobbelt op på nydelse ??