Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 20. mar 2010, 10:11

At jeg sandsynligvis kommer til at lugte af kanel de næste par dage

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 20. mar 2010, 10:34

Tømmermænd pisser mig af

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 23. mar 2010, 13:06

At jeg på grund af kørekort-undervisning ikke kan komme på stadion i morgen. Argh!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 23. mar 2010, 14:42

A_Strandfelt skrev:At jeg på grund af kørekort-undervisning ikke kan komme på stadion i morgen. Argh!
Så drop da den ene undervisning og skriv til din kørelærer at du er syg. Jeg blev væk fra mange af mine timer, fordi det faldte sammen med min egen fodboldtræning, og det var ikke noget problem.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 23. mar 2010, 17:46

Kasper skrev:
A_Strandfelt skrev:At jeg på grund af kørekort-undervisning ikke kan komme på stadion i morgen. Argh!
Så drop da den ene undervisning og skriv til din kørelærer at du er syg. Jeg blev væk fra mange af mine timer, fordi det faldte sammen med min egen fodboldtræning, og det var ikke noget problem.
No can do. Det er 2. gang teori og torsdag står den på kravlegård, så ville være et uheldigt tidspunkt at blive væk. Desuden må vi kun blive væk til 4 ud af 35 teori-lektioner, så...

Har skam tænkt det hele igennem, for det pisser mig virkeligt af.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 23. mar 2010, 22:09

A_Strandfelt skrev:
Kasper skrev:
No can do. Det er 2. gang teori og torsdag står den på kravlegård, så ville være et uheldigt tidspunkt at blive væk. Desuden må vi kun blive væk til 4 ud af 35 teori-lektioner, så...

Har skam tænkt det hele igennem, for det pisser mig virkeligt af.
Kravegård har intet med om du har været til teori én eller to gange, det kan man klare uden teori. Det er jo bare træning i at køre på en lukket bane og har intet med trafikregler at gøre..

Jeg havde været én gang til teori før jeg var på kravlegård, jeg kørte iøvrigt hjem fra kravlegården af..

Vil gætte på jeg var til teori max. 20 gange.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 23. mar 2010, 22:42

Kasper skrev:Kravegård har intet med om du har været til teori én eller to gange, det kan man klare uden teori. Det er jo bare træning i at køre på en lukket bane og har intet med trafikregler at gøre..

Jeg havde været én gang til teori før jeg var på kravlegård, jeg kørte iøvrigt hjem fra kravlegården af..

Vil gætte på jeg var til teori max. 20 gange.
Måske, men det er stadig dårlig stil i mine øjne at blive væk fra det 2. møde. Selvom jeg går glip af en fantastisk vigtig kamp på stadion :thumbsdown:

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 24. mar 2010, 15:07

Hvad er det for en underlig bil du har? Min kræver benzin og strøm for at køre. Den har sgu aldrig bedt om sådan et "Kørekort" :cool:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 25. mar 2010, 19:16

Samuel Holmen!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 25. mar 2010, 20:23

Pokalturneringen
Herunder ser du kampkalenderen for alle AaB Fodbolds kampe i pokalturneringen i denne sæson.

Klik på den enkelte kamp når denne er spillet for at læse referat og se holdopstillinger og statistik fra denne.

Kampprogram
Tidspunkt Modstander U/H Turnering Resultat Køb billet
on26-08-2009 kl. 19:00 FC Fyn U Ekstra Bladet Cup 1 - 3 -
on23-09-2009 kl. 19:00 Thisted FC U Ekstra Bladet Cup 0 - 3 -
to29-10-2009 kl. 20:00 Hobro IK U Ekstra Bladet Cup 2 - 1 -
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 25. mar 2010, 22:46

KK5700 skrev:...at tv2 laver en "Camilla Martin" og hyrer Rikke Rønholt til LPS...træls træls træææls :thumbsdown:
Hun er ikke vokset på mig. Ergo pisser hun mig stadig af...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2010, 14:36

At man ikke magter at samle en busfuld ASC supportere til FCN-AaB kampen... Det er sataneme for dårligt.. og så på en fucking lørdag :thumbsdown:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 26. mar 2010, 15:20

MrBangDK skrev:At man ikke magter at samle en busfuld ASC supportere til FCN-AaB kampen... Det er sataneme for dårligt.. og så på en fucking lørdag :thumbsdown:
Så er det godt, at I er så mange AaB'ere i KBH (og omegn) som nemt kan tage til Farum.

Elegia

Indlæg af Elegia » 26. mar 2010, 16:12

MrBangDK skrev:At man ikke magter at samle en busfuld ASC supportere til FCN-AaB kampen... Det er sataneme for dårligt.. og så på en fucking lørdag :thumbsdown:
Det er også de skide mandagsk... lørdagskampe! Der er jo ingen, der har fri på sådan et tidspunkt ;)

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. mar 2010, 16:35

Der kommer vist alligevel nogle fra Aalborg (har jeg hørt en fugl synge om)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2010, 16:41

Kenneth K skrev:
Så er det godt, at I er så mange AaB'ere i KBH (og omegn) som nemt kan tage til Farum.
Præcis... og det gør vi sataneme også...
Ska' vi hak'?

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 26. mar 2010, 17:24

Elscorpio skrev:
Der kommer vist alligevel nogle fra Aalborg (har jeg hørt en fugl synge om)
Jep, det bliver en kongetur. Håber i har fortrudt alle jer der har glemt at melde jer til..

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 27. mar 2010, 17:44

at kanalerne tv2sport og 5eren har et dårligt grumset billede. Det kan ikke passe jeg skal betale i dyre domme for de kanaler og kvaliteten så er elendig. Tag jer sammen stofa! Andre der har problemet i det centrale Aalborg? Har nemlig hørt at andre har det samme. Det kan sgu ikke være rigtigt

Hannberg
Drenge
Drenge

Indlæg af Hannberg » 27. mar 2010, 17:49

Alando skrev:at kanalerne tv2sport og 5eren har et dårligt grumset billede. Det kan ikke passe jeg skal betale i dyre domme for de kanaler og kvaliteten så er elendig. Tag jer sammen stofa! Andre der har problemet i det centrale Aalborg? Har nemlig hørt at andre har det samme. Det kan sgu ikke være rigtigt
Har det samme problem med de to kanaler, samt TV3+ :thumbsdown:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 27. mar 2010, 22:52

Hannberg skrev:
Alando skrev:at kanalerne tv2sport og 5eren har et dårligt grumset billede. Det kan ikke passe jeg skal betale i dyre domme for de kanaler og kvaliteten så er elendig. Tag jer sammen stofa! Andre der har problemet i det centrale Aalborg? Har nemlig hørt at andre har det samme. Det kan sgu ikke være rigtigt
Har det samme problem med de to kanaler, samt TV3+ :thumbsdown:
Der var noget om problemer med at der var interferens på nogle kabler, efter der blev skiftet til digital signal, og at det kan afhjælpes ved at købe nogle skærmede kabler. Prøv at søg herinde. Der burde være hjælp at hente!
Ska' vi hak'?

Besvar