http://ekstrabladet.dk/112/article1327431.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck, nogle klaphatte...

Kamptrådene er i det hele taget nogle af de mindst brugte herinde og bliver kun store undervejs i kampene, når folk skal af med aggressionerne.Yngvesson skrev:Det pisser mig af at kamptrådene når vi vinder, er halvt så lange som når vi taber! Man kan seriøst ikke stille nordjydere tilfredse..
Det virker i hvert fald meningsløst at slå løs på hinanden, ja. Men når de holder uskyldige udenfor, og bare slås indbyrdes, dem der vil, et sted, hvor ingen kan se dem og blive sure, forargret eller bange, så kan det vel være lidt ligemeget? Det var jo straks noget andet, hvis der havde udbrudt slagsmål inde midt i Århus by på den foreløbigt mest travle og familietursagtige dag på året.MrBangDK skrev:Følgende:
http://ekstrabladet.dk/112/article1327431.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck, nogle klaphatte...
Jeg synes også det er nogenlunde uskyldigt, hvis bare de så ville blive liggende og forbløde derude på marken, i stedet for at belaste sygehusvæsenet.Kenneth K skrev: Det virker i hvert fald meningsløst at slå løs på hinanden, ja. Men når de holder uskyldige udenfor, og bare slås indbyrdes, dem der vil, et sted, hvor ingen kan se dem og blive sure, forargret eller bange, så kan det vel være lidt ligemeget? Det var jo straks noget andet, hvis der havde udbrudt slagsmål inde midt i Århus by på den foreløbigt mest travle og familietursagtige dag på året.
Bør man ikke snarere kalde det nogle aalborgensere der slås imod nogle århusianere, frem for AaB-fans imod GF-gfans? Det har i hvert fald ufatteligt lidt med fodbold at gøre.MrBangDK skrev:Følgende:
Fuck, nogle klaphatte...

Nej, for det vil altid komme i medierne og blive udlagt som fight mellem "fans" - og det er sgu til skade for os alle... Desuden, som Pastorius også pointerer, så går det ud over vores i forvejen belastede sygehusvæsen..Kenneth K skrev:Det virker i hvert fald meningsløst at slå løs på hinanden, ja. Men når de holder uskyldige udenfor, og bare slås indbyrdes, dem der vil, et sted, hvor ingen kan se dem og blive sure, forargret eller bange, så kan det vel være lidt ligemeget? Det var jo straks noget andet, hvis der havde udbrudt slagsmål inde midt i Århus by på den foreløbigt mest travle og familietursagtige dag på året.MrBangDK skrev:Følgende:
Fuck, nogle klaphatte...
Sandt nok. Men jeg tror nu nok, at folk kan forstå, at vi ikke alle slås.MrBangDK skrev:Nej, for det vil altid komme i medierne og blive udlagt som fight mellem "fans" - og det er sgu til skade for os alle...
Mon ikke at de havde fundet et andet sted at slås, så omkostningerne var vi nok ikke kommet udenom. Og det er trods alt bedre, at de slås, hvor det ikke er til gene for andre - tænker jeg.MrBangDK skrev:Desuden, som Pastorius også pointerer, så går det ud over vores i forvejen belastede sygehusvæsen..

Det er så surt, og det er andet gang i dag jeg ser en kamp, der ender med ulækker sejr i overtiden... Først scum united, nu Ikast. Føj.Dot Bot skrev:FC Midtjylland! Lorte klub..

Heldigvis findes der modpoler som Materazzi, som naturligvis giver Balotelli en kæmpe røvfuld sekundet de træder ind i spillertunnellen.PeterS skrev:At dommeren ødelagde en til tider ganske underholdende cl semifinale.
Og balotelli pisser mig også grænseløst af, får vi nogensinde en spiller der er på samme måde over for fansene ville jeg sørge for at ikke kom til at spille.
Han er så pisse sej!Bech skrev:Heldigvis findes der modpoler som Materazzi, som naturligvis giver Balotelli en kæmpe røvfuld sekundet de træder ind i spillertunnellen.PeterS skrev:At dommeren ødelagde en til tider ganske underholdende cl semifinale.
Og balotelli pisser mig også grænseløst af, får vi nogensinde en spiller der er på samme måde over for fansene ville jeg sørge for at ikke kom til at spille.