Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 30. apr 2010, 07:27

Diego Forlans scoring igår pisser mig af :@

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. maj 2010, 11:54

Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev: Vil det være bedre med en anden nationalsang eller er det bare melodien der skal ændres? Hvad er der galt med "Der er et yndigt land?" Hvad giver dig kvalme?
Jeg tror ikke Køllen har noget imod sangen som sådan, men derimod bare synes det er en smule latterligt at der åbenbart skal "gennemtvinges" en form for fællesskabsfølelse og national stolthed før et maratonløb. Det er tanken om at vi er iiiihhh og ååååhhh så glade for vores land, at vi da selvfølgelig skal synge om det i tide og utide.
Det kan måske være modstand mod en fælles nationalfølelse der spiller ind. Tanken at det er forkert, for danskere, at have en sådan følelse.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 1. maj 2010, 12:12

Solidaritet, fællesskabsfølelse og næstekærlighed er i denne tid meget meget vigtig, og skal i den grad gennemtvinges,....bare det for guds skyld ikke kan forbindes med national stolthed..!!

Og specielt da ikke mens vi render og synger nationalsangen, nærmest i tide og utide..

:danmarkfan:
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 1. maj 2010, 17:09

Peter Graulund den langhårede abekat! Han skal ikke komme og ødelægge GFs undergang og forårets mest underholdende indslag i superligaen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. maj 2010, 17:16

Provst i Brovst skrev:
Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev: Vil det være bedre med en anden nationalsang eller er det bare melodien der skal ændres? Hvad er der galt med "Der er et yndigt land?" Hvad giver dig kvalme?
Jeg tror ikke Køllen har noget imod sangen som sådan, men derimod bare synes det er en smule latterligt at der åbenbart skal "gennemtvinges" en form for fællesskabsfølelse og national stolthed før et maratonløb. Det er tanken om at vi er iiiihhh og ååååhhh så glade for vores land, at vi da selvfølgelig skal synge om det i tide og utide.
Det kan måske være modstand mod en fælles nationalfølelse der spiller ind. Tanken at det er forkert, for danskere, at have en sådan følelse.
Folk må hjertens gerne have de følelser men jeg har dem ikke selv, og derfor gider jeg ikke stå og bræge den åndssvage sang i tide og utide...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 1. maj 2010, 18:13

At den møgelendige dommerstand i superligaen kan sikre AGF endnu en superliga sæson. NED MED DE FJOLSER NU!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. maj 2010, 09:14

Konfirmationer!

At presse mindreårige ud i at sige at de tror på en gammel eventyrstrold der sidder oppe i skyerne og holder øje med hvad vi render og laver hernede. Hvad fanden er meningen? Middelalderen sluttede for 500 år siden!!! Lad dog børnene være i fred istedetfor. Det minder om overgreb....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. maj 2010, 10:42

At se al min respekt for den store snookerspiller John Higgins falde til jorden, på grund af dette:

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/80 ... -cash.html

Jeg er rystet !!! Manden vinder så mange turneringer i løbet af et år, at han umuligt kan mangle penge, men alligevel lader han sig åbenbart friste for match fixing. Puha, snooker er åbenbart en korrupt sport :'(
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 3. maj 2010, 15:38

Elscorpio skrev:Diego Forlans scoring igår pisser mig af :@
... og den pisser mig stadig af! Og vil blive ved med at pisse mig af længe endnu!! Ikke mindst 12. maj...

Suk, suk og tredobbelt suk :(
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 3. maj 2010, 23:33

Køllen I Møllen skrev:Konfirmationer!

At presse mindreårige ud i at sige at de tror på en gammel eventyrstrold der sidder oppe i skyerne og holder øje med hvad vi render og laver hernede. Hvad fanden er meningen? Middelalderen sluttede for 500 år siden!!! Lad dog børnene være i fred istedetfor. Det minder om overgreb....
Konfirmander på blå mandage pisser mig af.
Man skulle tro de har drukket 500 liter sukkervand, siden de er så hyperaktive :@

Og så pisser det mig af at se OB smider mesterskabet over i hænderne på en hvis flok københavnere.
Når det nu ikke kan blive os :@

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 4. maj 2010, 00:12

tilmeldinger til håndbold inde på fodbold forummet..

Elscorpio - hvordan kan de pisse dig af? blåmandag er cirka den dag om året jeg tjener flest sorte penge ;)

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 4. maj 2010, 14:56

Liverpools fuldstændig manglende tilstedeværelse i kampen mod Chelsea. Selv de engelske kommentatorer synes det var en hånd mod deres ellers åh så fantasktiske fans og stadion.
Altid AaB!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 4. maj 2010, 22:11

PeterS skrev:tilmeldinger til håndbold inde på fodbold forummet..

Elscorpio - hvordan kan de pisse dig af? blåmandag er cirka den dag om året jeg tjener flest sorte penge ;)
Jeg stødte ind i en rigtig træls gruppe af konfier nede på Århus banegård, der vist havde lidt for meget energi

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 4. maj 2010, 22:13

Nakken skrev:Liverpools fuldstændig manglende tilstedeværelse i kampen mod Chelsea. Selv de engelske kommentatorer synes det var en hånd mod deres ellers åh så fantasktiske fans og stadion.

Det pisser mig af at der kun skal en skade til på 'Pools hold før de taber det hele. (Fernando Torres).
Det pisser mig endnu mere af at de er så dybt forgældet pga deres amerikanske ejere.

Håber aldrig nogensinde AaB kommer ud i en lignende situation :@

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 5. maj 2010, 17:33

• 1. Hyklere.
    2. Linux (specifikt Ubuntu).
    3. Gnome (se ovenstående).
    4. Gør det selv styresystemer der er vildt besværlige fordi de er "lette."
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. maj 2010, 13:53

Elscorpio skrev:
Nakken skrev:Liverpools fuldstændig manglende tilstedeværelse i kampen mod Chelsea. Selv de engelske kommentatorer synes det var en hånd mod deres ellers åh så fantasktiske fans og stadion.

Det pisser mig af at der kun skal en skade til på 'Pools hold før de taber det hele. (Fernando Torres).
Det pisser mig endnu mere af at de er så dybt forgældet pga deres amerikanske ejere.

Det pisser mig af at Liverpool forærede Chelsea mesterskabet..

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 6. maj 2010, 14:19

Kilde skrev:
Elscorpio skrev:

Det pisser mig af at Liverpool forærede Chelsea mesterskabet..
180 grader uenig!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 6. maj 2010, 18:14

Elscorpio skrev:Det pisser mig af at der kun skal en skade til på 'Pools hold før de taber det hele. (Fernando Torres).

Håber aldrig nogensinde AaB kommer ud i en lignende situation
Kan man her gå ud fra, at sidste linie er ment/skrevet stærkt ironisk...??
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Bozak
2. div
2. div

Indlæg af Bozak » 7. maj 2010, 14:53

Kvaliteten af dansk journalistik, manglende korrekturlæsning, man skulle tror de forventer at læseren retter deres fejl.
- Rene Just Poulsen har skrevet i begge artikler at GF taber 3-1 til Sønderjyske, selvom jeg sætter pris på GF´s nedtur er det forkert med mindre Jakob Poulsen selvmål tæller dobbelt!
http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/eri ... den-er-der" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/agf ... atistikken" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 9. maj 2010, 14:39

Det pisser mig af at tv2 sport er gået i sort her!

Besvar