Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af -Larsen » 29. apr 2009, 09:37

Smukt! Så giver du vel bajere til hele Vest i morgen?

Den finder du svar på i "det pisser mig af"-tråden om 2 min..

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 29. apr 2009, 09:45

At jeg (modsat -Larsen tilsyneladende) alligevel godt kan komme på stadion i aften, på trods af at jeg egentlig skulle arbejde.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 29. apr 2009, 10:39

Frygah skrev:
Lindvang skrev:At jeg flyver til 9000 for at se bold i dag!
Hvornår gør du det? Og får man den berømte/berygtede Lindvang at se i byens gader (barer) inden kampen?
Ikke inden, men forhåbentlig efter. Jeg lander først ved 17-tiden. Ork, jeg glæder mig!

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 29. apr 2009, 11:50

AFSPADSERING!!!

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 29. apr 2009, 12:49

De Blå Thor der venter mig om en lille times tid, mens jeg sidder placeret i solen.
Hvem der bare var irsk

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 29. apr 2009, 14:10

-Larsen skrev:AFSPADSERING!!!
Det er SATME en smart ting!!!

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 29. apr 2009, 15:15

Lindvang skrev:
-Larsen skrev:AFSPADSERING!!!
Det er SATME en smart ting!!!
Meget. Fik lov at gå 16.45, så måske man endda når en enkelt stift på Malutten.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 30. apr 2009, 08:41

Det får smilet frem når man finder ud af pokalfinalen finder sted 21. maj, min arbejdsplads har kollektiv ferie fridag d. 22. maj og der er karneval d. 23. maj

:cheers:

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 30. apr 2009, 09:42

Dette indlæg fra en bruger på SSO (Sydsiden Online)

Magen til bitterhed skal man satme lede længe efter! Er dog enig i det amatør-agtige i den måde man fortog lodtrækningen!
Allerede i forbindelse med den ret omtalte poklallodtrækning hos Ekstra Bladet mistede pokalturneringen efter min mening sin sportslige værdi. Dette blev yderligere bekræftet her til aften - virker som om visse indflydelsesrige kredse for lang tid siden besluttede, at FCK nærmest skulle forhåndssikres en finaleplads og at modstanderen endelig ikke måtte blive Brøndby. Egentlig lidt af et skulderklap, da disse kredse åbenbart betragtede Brøndby som det eneste hold der kunne besejre FCK i en evt. finale.
Jeg blev oprigtigt forbløffet, da jeg kunne konstatere at Svendsen skulle dømme kampen i Aalborg. Der har i flere år gået mange rygter om Svendsen og hans noget anstrengte forhold til netop Brøndby IF. Om der er noget om den snak vil jeg ikke vurdere, men det er en kendsgerning at med Svendsen som dommer, har det nærmest være umuligt for Brøndby at vinde en udekamp - mener faktisk kun det er sket en enkelt gang. Desuden har flere af disse nederlag været en følge af højst mærkværdige domme - selv efter Svendsen standard. Med valget af dommertrio var jeg klar over, at Brøndby aldrig ville komme i finalen - det holdt som ventet stik. Egentlig lidt ærgerligt vi ikke fik scoret et par mål på vores store chancer, for så havde selv Svendsen og hans venner været magtesløse.
Hele denne pokalturnering har rejst så mange spørgsmål, gisninger, beskyldninger, mistanker o.s.v., at det er uden fortilfælde i dansk fodbolds historie.
- Den økonomisk stærkeste klub kommer i finalen uden at møde et eneste superligahold
- Brøndby møder i kvartfinalen igen igen igen OB på Odense Stadion - nok en af de sværeste lodtrækninger.
- Lodtrækningen til semifinalerne henlægges til redaktionslokalet på den avis som er sponsor for turneringen. Selve lodtrækningen foretages af en sportschef, som er rigtig gode venner med ledelsen i FCK. Efterfølgende videooptagelser viser en meget underlig form for lodtrækning - sjovt nok blev disse optagelser straks fjernet fra avisens netside. I andre lande var en sådan lodtrækning blevet foretaget af det nationale fodboldforbund, for ikke at skabe mistanke om snyd - her i landet var fodboldforbundet nærmest forarget over at der blev rejst spørgsmål om fremgangsmåden og sagen blev aldrig undersøgt nærmere.
- I 2. semifinale vælger DBU en dommer, som har et meget anstrengt forhold til netop Brøndby IF. Han svigter heller ikke og langt inde i overtiden annullerer han meget tvivlsomt det mål, som reelt sendte Brøndby i finalen.

Rent gætværk kan man godt mene og det er korrekt. Syntes bare der har været lidt for mange sammenfald og det i en tid hvor fodboldens troværdighed virkelig er sat på prøve rundt om i verden. Store økonomiske interesser plejes mere eller mindre kreativt og selv Danmark er blevet nævnt i denne forbindelse. Hos DBU har man traditionen tro valgt at lukke sine øjne og trygt sove videre.

Nu bliver det spændende at se hvad som hænder når FCK og AaB tørner sammen i weekenden og med Svendsen som dommer. Her har resultatet nemlig også stor betydning og derfor vil jeg absolut ikke blive overrasket, hvis vi bliver vidne til flere underlige hændelser.
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Yngvesson » 30. apr 2009, 10:01

JSJ skrev:Dette indlæg fra en bruger på SSO (Sydsiden Online)

Magen til bitterhed skal man satme lede længe efter! Er dog enig i det amatør-agtige i den måde man fortog lodtrækningen!
Allerede i forbindelse med den ret omtalte poklallodtrækning hos Ekstra Bladet mistede pokalturneringen efter min mening sin sportslige værdi. Dette blev yderligere bekræftet her til aften - virker som om visse indflydelsesrige kredse for lang tid siden besluttede, at FCK nærmest skulle forhåndssikres en finaleplads og at modstanderen endelig ikke måtte blive Brøndby. Egentlig lidt af et skulderklap, da disse kredse åbenbart betragtede Brøndby som det eneste hold der kunne besejre FCK i en evt. finale.
Jeg blev oprigtigt forbløffet, da jeg kunne konstatere at Svendsen skulle dømme kampen i Aalborg. Der har i flere år gået mange rygter om Svendsen og hans noget anstrengte forhold til netop Brøndby IF. Om der er noget om den snak vil jeg ikke vurdere, men det er en kendsgerning at med Svendsen som dommer, har det nærmest være umuligt for Brøndby at vinde en udekamp - mener faktisk kun det er sket en enkelt gang. Desuden har flere af disse nederlag været en følge af højst mærkværdige domme - selv efter Svendsen standard. Med valget af dommertrio var jeg klar over, at Brøndby aldrig ville komme i finalen - det holdt som ventet stik. Egentlig lidt ærgerligt vi ikke fik scoret et par mål på vores store chancer, for så havde selv Svendsen og hans venner været magtesløse.
Hele denne pokalturnering har rejst så mange spørgsmål, gisninger, beskyldninger, mistanker o.s.v., at det er uden fortilfælde i dansk fodbolds historie.
- Den økonomisk stærkeste klub kommer i finalen uden at møde et eneste superligahold
- Brøndby møder i kvartfinalen igen igen igen OB på Odense Stadion - nok en af de sværeste lodtrækninger.
- Lodtrækningen til semifinalerne henlægges til redaktionslokalet på den avis som er sponsor for turneringen. Selve lodtrækningen foretages af en sportschef, som er rigtig gode venner med ledelsen i FCK. Efterfølgende videooptagelser viser en meget underlig form for lodtrækning - sjovt nok blev disse optagelser straks fjernet fra avisens netside. I andre lande var en sådan lodtrækning blevet foretaget af det nationale fodboldforbund, for ikke at skabe mistanke om snyd - her i landet var fodboldforbundet nærmest forarget over at der blev rejst spørgsmål om fremgangsmåden og sagen blev aldrig undersøgt nærmere.
- I 2. semifinale vælger DBU en dommer, som har et meget anstrengt forhold til netop Brøndby IF. Han svigter heller ikke og langt inde i overtiden annullerer han meget tvivlsomt det mål, som reelt sendte Brøndby i finalen.

Rent gætværk kan man godt mene og det er korrekt. Syntes bare der har været lidt for mange sammenfald og det i en tid hvor fodboldens troværdighed virkelig er sat på prøve rundt om i verden. Store økonomiske interesser plejes mere eller mindre kreativt og selv Danmark er blevet nævnt i denne forbindelse. Hos DBU har man traditionen tro valgt at lukke sine øjne og trygt sove videre.

Nu bliver det spændende at se hvad som hænder når FCK og AaB tørner sammen i weekenden og med Svendsen som dommer. Her har resultatet nemlig også stor betydning og derfor vil jeg absolut ikke blive overrasket, hvis vi bliver vidne til flere underlige hændelser.
/Jesper
Det er jo nok noget af det mest stupide jeg nogensinde har hørt. Ooog, sjovt nok kommer det fra en Bundby fan :D

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Geografisk sted: Himlen...

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 30. apr 2009, 10:16

Metal'N Roll's historie om Else-Marie og Lars-Ole i tråden "Skyder ASC sig selv i foden"
Aalborg BK Semper Fideus...

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 30. apr 2009, 12:38

Ale no 16!!

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af larsdahl » 30. apr 2009, 18:42

Den lidt kortere version:
...
Egentlig lidt ærgerligt vi ikke fik scoret et par mål på vores store chancer, for så havde selv Svendsen og hans venner været magtesløse.
...
Godt at han selv kan se, at hele konspirationsteorien er noget værre vrøvl... :)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 1. maj 2009, 13:17

Det er sjovt at være pilot... men lønnen er mindre end folkeskolelærerens :)

Billede
Non scholae, sed vitae discimus

Cpeder
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Cpeder » 1. maj 2009, 13:36

Når vi står 12K tilskuere i Aalborg og råber "Hvorfor er alle fra Brøndby på bistand!"

Når Nordjylland nu har den højeste arbejdsløshed i landet :cheers:

Giv mig nu den fucking pokal!
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 1. maj 2009, 13:44

Det får smilet frem når en flok Aalborgensiske-Brøndbyfans synger "dumme jyde-fans", i Aalborgs gader efter kampen :D

http://www.youtube.com/watch?v=13KO2yKDHxs det er den sang, som jeg taler om..
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 3. maj 2009, 12:29

Stupid satanist der laver mega FAIL !

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Geografisk sted: for langt væk

Indlæg af buckster » 4. maj 2009, 14:34

Hanga skrev:Stupid satanist der laver mega FAIL !

Billede

det er fandme grineren...

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 4. maj 2009, 21:52

-Larsen skrev:Man skal stikke den dybt ind, for at få en dreng. Dybt og så til højre, det er ikke alle der kan det...
Er den skæv?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 4. maj 2009, 22:32

Kasper skrev:
-Larsen skrev:Man skal stikke den dybt ind, for at få en dreng. Dybt og så til højre, det er ikke alle der kan det...
Er den skæv?
Nu var det ikke mig, der skrev det... Men lidt er den vel altid?

Besvar