Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Thorshauge
Mogens skrev:Nyt spørgsmål:
Jeg har gang på gang anmodet bestyrelsen om udvidelse af stadion, men får stort set hver gang at vide, at de overvejer det.
Jeg har udsolgt stort set hver gang (stadig på det lille smukke stadion med plads til 15???).
Hvor er spørgsmålet?
Bliv ved med at spørge 1/2 år... så kommer det når det kommer

-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Ja, jeg fik lige postet lidt for hurtigt.
Spørgsmålet går på, om jeg kan gøre andet end bare at spørge. Hvad angår stadion har jeg ikke set muligheden for at stille ultimatum, som med visse andre ting.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
-
Kilde
- Allstar

Mogens skrev:Nyt spørgsmål:
Jeg har gang på gang anmodet bestyrelsen om udvidelse af stadion, men får stort set hver gang at vide, at de overvejer det.
Jeg har udsolgt stort set hver gang (stadig på det lille smukke stadion med plads til 15???).
Du skal først købe dit stadion af kommunen.. Men derfra skal du vist argumentere ret godt for det

-
Kilde
- Allstar

Januar 2011
Jeg er manager for Blokhus og har selv fået et 250k bud ind på P., men han afslog.. AaB løb derimod med ham - FM kan også forudse transfers!
-
alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Kilde skrev:Januar 2011
Jeg er manager for Blokhus og har selv fået et 250k bud ind på P., men han afslog.. AaB løb derimod med ham - FM kan også forudse transfers!
Vi krydser fingre!
Hader København!
-
CFN
- 2. div

- Geografisk sted: 9280 Storvorde
alithebeast skrev:Kilde skrev:Januar 2011
Vi krydser fingre!
Snak for dig selv

-
Kilde
- Allstar

CFN skrev:alithebeast skrev:Kilde skrev:Januar 2011
Vi krydser fingre!
Snak for dig selv

Manager har talt!

-
Holm-o1
- Allstar

Forhåbentlig ikke til den pris

..
-
A_Strandfelt
- Allstar

Jeg har startet en karriere med Kansas City Wizards. Det er godt nok specielt at være manager i MLS.
Kansas har f.eks. Omar Bravo i truppen, der er vildt god, mens man pga. lønloftet skal bruge spillere, der mildest talt er ufatteligt ringe. Det er noget specielt at sætte en taktik for et hold, der har meget åbenlyse styrker og svagheder.
Har lige signet Dickson, efter han udløb i AaB. Er meget spændt på den handel. Han går lige ind i startopstillingen sammen med Omar Bravo.
Edit: Og nu er jeg skræmmende tæt på konkurs. Havde regnet med noget højere lønbudget!

-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Hvornår fik I et større transferbudget end 0 kr med AaB?
Jeg er halvvejs igennem sæson 2 og er på en 3. plads i CL gruppespillet, men bestyrelsen har lige nægtet at forhøje mit budget selvom der står knap 100 mill på bundlinien.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Elscorpio skrev:Hvornår fik I et større transferbudget end 0 kr med AaB?
Jeg er halvvejs igennem sæson 2 og er på en 3. plads i CL gruppespillet, men bestyrelsen har lige nægtet at forhøje mit budget selvom der står knap 100 mill på bundlinien.
Mærkeligt, jeg fik transferbudget på 15 millioner allerede efter første sæson, hvor jeg så også havde vundet DM.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Dot Bot
- Allstar

Elscorpio skrev:Hvornår fik I et større transferbudget end 0 kr med AaB?
De 2 første sæsoner havde jeg ingen penge for, havde dog også kun fået en 3. og 4. plads. 3. sæson fik jeg dog en smule penge at gøre med (mener det var 3-5 millioner). Resultatet deraf: Mesterskab til 9000

-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
-
Kontakt:
Skal man sælge spillere før man får noget at rutte med i transferbudgettet?
Mit største salgsobjekt pt. er Lasse Nielsen som sandsynligvis ryger inden sommervinduet 2012.
Min opstilling er 4-4-2 i diamantform på midtbanen
Zaza
Bøge-KEP-Lasse-Pascal Chimbonda
Rolfe-Chanko-Due-DFH
Dalsgård-Schwartz/Curth
-
Kilde
- Allstar

Elscorpio skrev:Skal man sælge spillere før man får noget at rutte med i transferbudgettet?
Mit største salgsobjekt pt. er Lasse Nielsen som sandsynligvis ryger inden sommervinduet 2012.
Min opstilling er 4-4-2 i diamantform på midtbanen
Zaza
Bøge-KEP-Lasse-Pascal Chimbonda
Rolfe-Chanko-Due-DFH
Dalsgård-Schwartz/Curth
Jeg har solgt LN for både 20 og 30 mio. (i to forskellige spil). Han er meget populær.
-
Yngvesson
- Superliga

Kilde skrev:
Jeg har solgt LN for både 20 og 30 mio. (i to forskellige spil). Han er meget populær.
Lige i forhold til salg af spillere, er det så kun mig der oplever masser af interesse for mine spillere, men ingen konkrete bud? Jeg er februar 2012 og jeg har kun modtaget et enkelt bud, som jeg dog afslog da det kom 1 dag før vinduet smækkede i. Gør i en indsats for at sælge jeres spillere, eller venter i bare til at holdene byder?
-
Kilde
- Allstar

Yngvesson skrev:Kilde skrev:
Lige i forhold til salg af spillere, er det så kun mig der oplever masser af interesse for mine spillere, men ingen konkrete bud? Jeg er februar 2012 og jeg har kun modtaget et enkelt bud, som jeg dog afslog da det kom 1 dag før vinduet smækkede i. Gør i en indsats for at sælge jeres spillere, eller venter i bare til at holdene byder?
For mig er det nemt nok at fremprovokere bud under spillerens værdi, men de rigtig gode bud skal der europæisk fodbold og gode præstationer til, som jeg har oplevet det. Ellers er der ret meget interesse, der ikke bliver til noget - det gør det som regel ikke, når det er "mindre interesse", som det vist hedder.
-
CGA
- 1. div

- Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)
Er igang med sæson 14/15. Ligger pt. nummer 1 efter 17 kampe. Har ikke vundet mesterskabet endnu, har endt alt fra 4. - 2. pladsen.
Har skiftet mere eller mindre hele holdet ud ifht. jeg startede. Kun Ronnie Schwartz og Lasse Nielsen er i startopstillingen.
------------------------------------ Martin Fulop --------------------------------------
Michael Silberbauer -------- Breno ----------------- Lasse Nielsen ------ Edson Braafheid
----------------- Denilson --------- Jonatan De Guzman -------- Sulley Muntari -------
------- Ronnie Schwartz ---------- Pavel Pogrebnyak -------------- Emil Larsen -----------
Alle spillere i startopstillingen er hentet på fri pånær Emil Larsen. Har derudover N'gog skadet, og går direkte ind i startopstillingen og erstatter enten Larsen eller Schwartz. Har omskolet Silber med stor succes, han har et gennemsnit på 7,20 som højreback.
//CGA
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Har ikke det seneste managerspil, er det blevet mere urealistisk?
Tre sæsoner med placeringer mellem 2-4 og så er det muligt at hente Progrebnyak, Muntari, Breno og lign.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Yngvesson
- Superliga

CGA skrev:Er igang med sæson 14/15. Ligger pt. nummer 1 efter 17 kampe. Har ikke vundet mesterskabet endnu, har endt alt fra 4. - 2. pladsen.
Har skiftet mere eller mindre hele holdet ud ifht. jeg startede. Kun Ronnie Schwartz og Lasse Nielsen er i startopstillingen.
------------------------------------ Martin Fulop --------------------------------------
Michael Silberbauer -------- Breno ----------------- Lasse Nielsen ------ Edson Braafheid
----------------- Denilson --------- Jonatan De Guzman -------- Sulley Muntari -------
------- Ronnie Schwartz ---------- Pavel Pogrebnyak -------------- Emil Larsen -----------
Alle spillere i startopstillingen er hentet på fri pånær Emil Larsen. Har derudover N'gog skadet, og går direkte ind i startopstillingen og erstatter enten Larsen eller Schwartz. Har omskolet Silber med stor succes, han har et gennemsnit på 7,20 som højreback.
Hvordan i al verden har du undgået at vinde mesterskabet med det hold!?!?
-
CGA
- 1. div

- Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)
Yngvesson skrev:CGA skrev:Er igang med sæson 14/15. Ligger pt. nummer 1 efter 17 kampe. Har ikke vundet mesterskabet endnu, har endt alt fra 4. - 2. pladsen.
Hvordan i al verden har du undgået at vinde mesterskabet med det hold!?!?
Det er mig også en gåde, men FCK har været utroligt stabile og taber stortset aldrig. Skal lige siges at jeg først har hentet de markante forstærkninger op til denne sæson som jeg er igang med, og ligger pt. nummer 1 med FCK lige i hælene.
//CGA
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.