jernskjorten skrev:AaB's nyhedsbrev pisser mig af:
"Dermed er der lagt op til mål, underholdning og masser af spænding lørdag kl. 17.00[...]"
Are you fucking kidding me!?
Der var ingen der sagde mål til AaB... underholdningen kan være ufrivillig.
"Dermed er der lagt op til mål, underholdning og masser af spænding lørdag kl. 17.00[...]"
Nærmere en kedelig 0-0, "underholdende" alibi fodbold med 10 mands skyttegrav og masse spænding mod slutningen om vi denne gang kan undgå at lukke en dødbold ind i overtiden...jernskjorten skrev:AaB's nyhedsbrev pisser mig af:

Hvori ligger det etiske i det FCM gjorde fra Patrick bliver skadet til Frank Kristensen spiller den ud over sidelinjen? Jeg kan ikke se det.Pastorius skrev:Den er jeg helt med på - det ændrer intet ved min holdning. Det handler om etik - ikke regler. Når vi selv har fået styr på den del, vil jeg gerne være med at til at drøfte moral og etik i Midtjylland (det skulle være hurtigt overstået).Elegia skrev:Fra DBU's indskærpelsen af retningslinjerne i Fodboldloven før sæsonen 2008/09:Pastorius skrev:Jeg er ikke enig. Man skal opføre sig ordentlig. Men var det endelig sådan at man ikke bryder sig om fairplayregler, så skal der tones rent flag, og så skal man ikke prøve at bortforklare det efterfølgende. Jeg er i øvrigt ret sikker på at jeg er helt på linje med Lynge her.Lindvang skrev:Fair Play pisser mig af. Come on, det er ikke de glade dage før kontraktfodboldens indførelse.
Af samme årsag er det jo nærmest fesent at komme i UEFA på en Fair Play-plads.
Skadesbehandling af markspillere:
Behandling af skader på banen
må kun have til formål at sikre, at
spilleren kan forlade banen. Derfor
skal situationerne afvikles så hurtigt
som muligt og forsvarligt. Er
der båre til stede, skal båreholdet
kaldes ind samtidig med læge / fysioterapeut.
Efter fodboldloven er det dommeren,
som afgør, hvornår spillet
skal afbrydes på grund af en skadet
spiller, og hvornår skaden er af en
karakter, der kræver hjælp udefra.
Hvis et hold sparker bolden ud af
spil for at opnå behandling, kan det
ikke automatisk forvente at få bolden
tilbage fra modspillerne.
Det er altså mere end to år siden, man indskrev dette i loven på opfordring fra UEFA.
At hverken fans, kommentatorer, FC Midtjylland eller AaB for den sags skyld så kan læse reglerne, er jo bare sørgeligt.
Pastorius beskriver jo meget præcist at han forventer at AaB spillere lever op til et "stramt" etisk kodeks, mens han ikke forventer den samme adfærd af andre fodboldspillere fra andre klubber. Det er lidt det der med at vende den anden kind til og derved holde sig for god til at synke ned på "andres" niveau.sociopaten skrev: Hvori ligger det etiske i det FCM gjorde fra Patrick bliver skadet til Frank Kristensen spiller den ud over sidelinjen? Jeg kan ikke se det.

Min kontrollør var nu nogenlunde human, men en kvinde havde været bedreElscorpio skrev:De meget nærgående kontrollører der var til mandagskampen nede i Herning - de visiterede alt man havde på sig
Han var ikke i dit fine overskæg for at se, om du havde gemt noget der? Jeg har aldrig oplevet så grundig en kontrol før, de havde fingrene nede i mine sko, tømte min pung, etc.Klaus skrev:Min kontrollør var nu nogenlunde human, men en kvinde havde været bedreElscorpio skrev:De meget nærgående kontrollører der var til mandagskampen nede i Herning - de visiterede alt man havde på sig

+1buckster skrev:Kessler ude af super six![]()
![]()

Jeg håber ikke karrieren er slut.KK5700 skrev:+1buckster skrev:Kessler ude af super six![]()
![]()
Blatant se mig: Godt man nåede at opleve ham imod Froch

Nu er Kessler vel en af de skarpere knive i skuffen i den sport, men det understreger vel bare din pointe.Køllen I Møllen skrev:Folk der interesserer sig for boksning... Især når bokserne er retarderede paddehatte som ham Kessler!

PræcisPastorius skrev:Nu er Kessler vel en af de skarpere knive i skuffen i den sport, men det understreger vel bare din pointe.Køllen I Møllen skrev:Folk der interesserer sig for boksning... Især når bokserne er retarderede paddehatte som ham Kessler!

DANG! Hvis Kessler i din optik er en retarderet paddehat, hvad er Brian "Comeback-Klovn" Nielsen så ?Køllen I Møllen skrev:Folk der interesserer sig for boksning... Især når bokserne er retarderede paddehatte som ham Kessler!

En større paddehat, men endnu engang bliver min pointe så blot understreget...Henriksen skrev:DANG! Hvis Kessler i din optik er en retarderet paddehat, hvad er Brian "Comeback-Klovn" Nielsen så ?Køllen I Møllen skrev:Folk der interesserer sig for boksning... Især når bokserne er retarderede paddehatte som ham Kessler!
(er dog ret enig i paddehatte retorikken)