Den store "videoer der får mig til at grine" tråde
-
danielnoll
- Superliga

-
Van Colter
- Ynglinge

Re: Den store "videoer der får mig til at grine" tråde
Randers FCs redningsmand
[/quote]
[/quote]
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Is he friend or fucking foe - boom in da face here! Fired up kines - UK self defence master:
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Sikke et tågehorn
Ikke smart
Ikke smart
Synes simpelthen det er så sjovt
Det ser simpelthen for smadret ud.. Kæft Bendter ligner en Mongol der lige er faldet ud af kørestolen! 
http://www.fodbold.nu/index.php/tv/clip_id=21653" onclick="window.open(this.href);return false;
/Jesper
http://www.fodbold.nu/index.php/tv/clip_id=21653" onclick="window.open(this.href);return false;
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Til gengæld en lækker detalje med lobbet efter 22 sek..JSJ skrev:Det ser simpelthen for smadret ud.. Kæft Bendter ligner en Mongol der lige er faldet ud af kørestolen!
/Jesper
Ingen tvivl om det - Super detalje - Dem vil vi dog nok bare aldrig komme til at se i kamp.. faldet der i mod - Der er muligheder i det - Plant en svensker tæt på Bendtner, og så er der sikkert straffe..! Ingen dommer vil i sin vildeste fantasi tro på, at nogen kan falde så latterligt, uden at være blevet pløjet..!-Larsen skrev:Til gengæld en lækker detalje med lobbet efter 22 sek..JSJ skrev:Det ser simpelthen for smadret ud.. Kæft Bendter ligner en Mongol der lige er faldet ud af kørestolen!
/Jesper
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Det er jo måske ikke den klassiske comedy-video, men jeg har længe haft nogle smalfilmsspoler liggende, som min far og onkel ikke har været helt sikker på hvor kom fra. Jeg fik endelig taget mig sammen til at tage risikoen, og sende dem til digitalisering, og her er (noget af) resultatet:
Filmen er fra 1941 og på den (som det yngste barn) optræder min far, min onkel, Min farmor, farfar (og hans to søstre), min oldemor og oldefar.
Filmen er fra 1941 og på den (som det yngste barn) optræder min far, min onkel, Min farmor, farfar (og hans to søstre), min oldemor og oldefar.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Totalt cool - af ren nysgerrighed, hvor har du fået det digitaliseret og hvad er prisen?Pastorius skrev:Det er jo måske ikke den klassiske comedy-video, men jeg har længe haft nogle smalfilmsspoler liggende, som min far og onkel ikke har været helt sikker på hvor kom fra. Jeg fik endelig taget mig sammen til at tage risikoen, og sende dem til digitalisering, og her er (noget af) resultatet:
Cheers
Michael
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Lidt mere spas til den store videotråd, især den sidste er god
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Det her er meget sort (se det hele, det bliver mere og mere underligt):
- Sille
Det er konverteret ved http://www.smalfilm.dk" onclick="window.open(this.href);return false; - priserne fremgår af siden. I praksis kom jeg til at betale lidt over 400,- for 27 minutter på tre DVD'er. De er konverteret fra 6 spoler. 1x16mm, 2x9,5mm og 3x8mm. Kvaliteten er langt bedst på 16mm-spolen, og jeg formoder at det lavet af en professionel fotograf, eller i det mindste en meget dygtig amatør.MrBangDK skrev:Totalt cool - af ren nysgerrighed, hvor har du fået det digitaliseret og hvad er prisen?Pastorius skrev:Det er jo måske ikke den klassiske comedy-video, men jeg har længe haft nogle smalfilmsspoler liggende, som min far og onkel ikke har været helt sikker på hvor kom fra. Jeg fik endelig taget mig sammen til at tage risikoen, og sende dem til digitalisering, og her er (noget af) resultatet:
Cheers
Michael
Jeg kan kun anbefale firmaet til konvertering. Da jeg for nogle år siden undersøgte priserne var de mere end dobbelt så høje, så det er blevet væsentligt billigere.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
danielnoll
- Superliga

- Steve-Dave
- Landshold

Temmeligt påvirket gut forsøger at shoppe øl: