Af ren nysgerrighed, hvilke tv-kanaler synes du så er gode? For jeg kan da ikke komme i tanke om nogen der bare kommer i nærheden af DR(2).Kilde skrev: Alt der har noget med DR at gøre pisser mig bare af. Det er lort fra ende til anden.
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
At OB er bagud mod SønderjyskE. Tag jer sammen OB!
Det er nu ikke kun kanalernes kvalitet, men også DR som koncept, som jeg ikke kan lide. Ikke fordi jeg mener kanalerne viser noget godt! Borgen kan jeg lige sluge, men det er ikke fordi det er noget jeg normalt husker mig selv på.. Ingen kommentarer til DR2.limey skrev:Af ren nysgerrighed, hvilke tv-kanaler synes du så er gode? For jeg kan da ikke komme i tanke om nogen der bare kommer i nærheden af DR(2).Kilde skrev: Alt der har noget med DR at gøre pisser mig bare af. Det er lort fra ende til anden.
Jeg ser ikke så meget dansk TV - jeg ser normalt de shows og sitcoms, som jeg kan lide, når de udkommer i USA. Men skulle jeg absolut vælge noget, så er 3+ okay, hvis man kunne slippe for reklamer. Zulu til tider. Primært på grund af Entourage.
Det pisser mig voldsomt af at de har fået nye morgenværter, to 20-årige duller som prøver at lave radio pisser satme en af kl. 6:45 om morgenen.Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
Martin P - ægte Aalborg
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Så hør dog Skovmand og Bue som vi andre voksne.Jonas K skrev:Det pisser mig voldsomt af at de har fået nye morgenværter, to 20-årige duller som prøver at lave radio pisser satme en af kl. 6:45 om morgenen.Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nu ved jeg godt dit indlæg er ironisk men jeg vil alligevel gerne sige at Skovmand og Bue i den grad pisser mig af. Hold nu kæft hvor er de pinlige...Provst i Brovst skrev:Så hør dog Skovmand og Bue som vi andre voksne.Jonas K skrev:Det pisser mig voldsomt af at de har fået nye morgenværter, to 20-årige duller som prøver at lave radio pisser satme en af kl. 6:45 om morgenen.Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

Hvis jeg vidste hvor du bor så kom jeg f4ndeme forbi og stak dig en flad.Køllen I Møllen skrev:Nu ved jeg godt dit indlæg er ironisk men jeg vil alligevel gerne sige at Skovmand og Bue i den grad pisser mig af. Hold nu kæft hvor er de pinlige...Provst i Brovst skrev:Så hør dog Skovmand og Bue som vi andre voksne.Jonas K skrev:Det pisser mig voldsomt af at de har fået nye morgenværter, to 20-årige duller som prøver at lave radio pisser satme en af kl. 6:45 om morgenen.Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Kom nu ikke og sig at det ikke var ironisk!?! Så går jeg da i chok over din ringe smag.Provst i Brovst skrev:Hvis jeg vidste hvor du bor så kom jeg f4ndeme forbi og stak dig en flad.Køllen I Møllen skrev:Nu ved jeg godt dit indlæg er ironisk men jeg vil alligevel gerne sige at Skovmand og Bue i den grad pisser mig af. Hold nu kæft hvor er de pinlige...Provst i Brovst skrev:Så hør dog Skovmand og Bue som vi andre voksne.Jonas K skrev:Det pisser mig voldsomt af at de har fået nye morgenværter, to 20-årige duller som prøver at lave radio pisser satme en af kl. 6:45 om morgenen.Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
Du er iøvrigt velkommen til at kigge forbi
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg bryder mig bare ikke om alle de børn...Køllen I Møllen skrev: Du er iøvrigt velkommen til at kigge forbi
- Køllen I Møllen
- Allstar

Kan Betina ikke tage dem den ene dag?Provst i Brovst skrev:Jeg bryder mig bare ikke om alle de børn...Køllen I Møllen skrev: Du er iøvrigt velkommen til at kigge forbi
- Provst i Brovst
- Allstar

hun har nok i vores egne.Køllen I Møllen skrev:Kan Betina ikke tage dem den ene dag?Provst i Brovst skrev:Jeg bryder mig bare ikke om alle de børn...Køllen I Møllen skrev: Du er iøvrigt velkommen til at kigge forbi
- Køllen I Møllen
- Allstar

Æv..... Du vinder....Provst i Brovst skrev:hun har nok i vores egne.Køllen I Møllen skrev:Kan Betina ikke tage dem den ene dag?Provst i Brovst skrev:Jeg bryder mig bare ikke om alle de børn...Køllen I Møllen skrev: Du er iøvrigt velkommen til at kigge forbi
- Køllen I Møllen
- Allstar

Men fuck hvor det pisser mig af at Åååååååååårhus fra nytår skal hedde Aarhus. Tag jer sammen og accepter at jeres lorteby staves med bolle-å.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at de løb tør for ketchup til Store Klaus pølserne på Viborg stadion igår 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
I pausen havde de ellers masser.Elscorpio skrev:Det pisser mig af at de løb tør for ketchup til Store Klaus pølserne på Viborg stadion igår
Hader København!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Poul Hansen. Når idioten 2 gange ser Jeppe Curths mål i slow og ALLE ANDRE kan se at der overhovedet ikke er offside hvorfor kan det pikhoved så ikke se det??? Hvis man er så dum og så grim hvordan kan man så få lov at speake en kamp???
Poul Hansen har pisset mig af hele dagen - en rask person vil jo aldrig nogensinde ansætte den kraftidiot af en mand. Han er ikke kun en rigtig dårlig kommentator på grund af hans idiotiske udtalelser, han er også kæphøj og bedrevidende i forhold til alt og alle, som ham kommenterer på.Køllen I Møllen skrev:Poul Hansen. Når idioten 2 gange ser Jeppe Curths mål i slow og ALLE ANDRE kan se at der overhovedet ikke er offside hvorfor kan det pikhoved så ikke se det??? Hvis man er så dum og så grim hvordan kan man så få lov at speake en kamp???
- Køllen I Møllen
- Allstar

Og idag gør han hvad han kan for at skræmme tv-seerne væk ved hele anden halvleg at sidde og fortælle hvor kedelig og defensiv en kamp det er. Jeg troede sgu egentlig hans job var at speake kampeb og gøre den interessant, ikke det modsatte...Kilde skrev:Poul Hansen har pisset mig af hele dagen - en rask person vil jo aldrig nogensinde ansætte den kraftidiot af en mand. Han er ikke kun en rigtig dårlig kommentator på grund af hans idiotiske udtalelser, han er også kæphøj og bedrevidende i forhold til alt og alle, som ham kommenterer på.Køllen I Møllen skrev:Poul Hansen. Når idioten 2 gange ser Jeppe Curths mål i slow og ALLE ANDRE kan se at der overhovedet ikke er offside hvorfor kan det pikhoved så ikke se det??? Hvis man er så dum og så grim hvordan kan man så få lov at speake en kamp???
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Poul Hansen virker til at tænde på sin egen stemmeKøllen I Møllen skrev:Og idag gør han hvad han kan for at skræmme tv-seerne væk ved hele anden halvleg at sidde og fortælle hvor kedelig og defensiv en kamp det er. Jeg troede sgu egentlig hans job var at speake kampeb og gøre den interessant, ikke det modsatte...Kilde skrev:Poul Hansen har pisset mig af hele dagen - en rask person vil jo aldrig nogensinde ansætte den kraftidiot af en mand. Han er ikke kun en rigtig dårlig kommentator på grund af hans idiotiske udtalelser, han er også kæphøj og bedrevidende i forhold til alt og alle, som ham kommenterer på.Køllen I Møllen skrev:Poul Hansen. Når idioten 2 gange ser Jeppe Curths mål i slow og ALLE ANDRE kan se at der overhovedet ikke er offside hvorfor kan det pikhoved så ikke se det??? Hvis man er så dum og så grim hvordan kan man så få lov at speake en kamp???
Mark Clattenburg.