Det pisser mig af tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Det pisser mig af tråden
Jeg HADER liniedommere og dommere. Magen til inkompetente opblæste narrerøve.Lindvang skrev:Linjedommere!
Hvordan i alverden kan man blive dommer/liniedommer i superligaen når man går og ser syner?
De to mål vi senest har fået annuleret er jo groteske i og med at der kun må vinkes hvis man er 100% sikker på at der er offside, ellers skal tvivlen komme angriberen til gode. Så liniedommerne er altså i begge tilfælde sikre i deres sag. Og når så tv-billederne viser at de tager fejl så har de jo set syner og bør straks fyres. FEDE INKOMPETENTE NARRERØVE!!!
Iøvrigt pisser det mig af at Poul Hansen IGEN påstår at liniedommeren har ret når billederne tydeligt viser det modsatte!!! KIGGER DEN PIKNAR OVERHOVEDET PÅ SIN SKÆRM?????
Janteloven eksisterer IKKE!
Behandlingen jeg fik af billetkontoret på stadion idag.
Efter 10 timer på arbejde, så jeg frem til at komme ud på min vante plads på Vesttribunen og synge holdet frem til sejr. Dog kunne jeg først komme til 2. halvleg da jeg havde fri klokken 17.15..
Nå, men ankommer til stadion i halvlegen. Har hævet 125 kroner på forhånd til en billet, så jeg eventuelt kunne købe en billet af kontrollen (havde ikke penge til et sæsonkort, da det skulle købes i sommers og nu kan det ikke betale sig at købe det, så køber billetten hver gang).. Jeg kunne dog ikke købe en billet af kontrollen, men de henviste mig til billetkontoret i det modsatte hjørne af stadion. Da jeg ankommer til billetkontoret har de lukket for billetlugen og persiennerne trukket for. Dog ikke helt trukket for, så jeg kunne tydeligt se at der var en person derinde. Jeg banker derfor på ruden og siger jeg gerne vil købe en billet til kampen. Jeg får øjenkontakt med damen derinde, som dog vælger at ignorere mig i noget der ligner 5 minutter. Efterfølgende kommer der endnu en dame ind på billetkontoret. Jeg gentager min forespørgsel omkring billetkøb, hvilket resulterer i at der nu står 2 damer ignorerer mig, småsnakker og griner. Dette på trods af at jeg har øjenkontakt med dem op til flere gange.
Jeg har været på arbejde siden klokken 7 imorges på dette tidspunkt og min tålmodighed på dette tidspunkt er på nulpunktet. Havde mest af alt lyst til at smadre ruden på det lorte kontor.
Jeg går hen til en kontrollør i AaB Cafeén og spørger om han på nogen måde kan rette henvendelse til billetkontoret, da jeg gerne vil købe en billet til kampen. En kamp der nu er spillet 55 minutter af. Han går derefter med mig derhen og beder mig vente udenfor, mens han går ind og snakker med damerne på kontoret. Han kommer ud med en billet til Nordjyske og siger at jeg får den gratis. Hvorfor jeg ikke kan komme på Spar Nord som ønsket er mig stadig en gåde. Jeg vil synge og støtte mig hold, ikke sidde på min røv og fryse de resterende 20 minutter af kampen..
Men hvorfor helvede skulle jeg igennem denne latterlige process omkring ET FUCKING BILLETKØB?? Det kan sku da ikke være svært at give mig en billet igennem ruden. Har aftalte penge med og processen ville ha' taget under 10 sekunder! Følte mig pisset op og ned af. Værste service i mit liv!
Nå, det var sku godt nok lige at få det ud af systemet..
Efter 10 timer på arbejde, så jeg frem til at komme ud på min vante plads på Vesttribunen og synge holdet frem til sejr. Dog kunne jeg først komme til 2. halvleg da jeg havde fri klokken 17.15..
Nå, men ankommer til stadion i halvlegen. Har hævet 125 kroner på forhånd til en billet, så jeg eventuelt kunne købe en billet af kontrollen (havde ikke penge til et sæsonkort, da det skulle købes i sommers og nu kan det ikke betale sig at købe det, så køber billetten hver gang).. Jeg kunne dog ikke købe en billet af kontrollen, men de henviste mig til billetkontoret i det modsatte hjørne af stadion. Da jeg ankommer til billetkontoret har de lukket for billetlugen og persiennerne trukket for. Dog ikke helt trukket for, så jeg kunne tydeligt se at der var en person derinde. Jeg banker derfor på ruden og siger jeg gerne vil købe en billet til kampen. Jeg får øjenkontakt med damen derinde, som dog vælger at ignorere mig i noget der ligner 5 minutter. Efterfølgende kommer der endnu en dame ind på billetkontoret. Jeg gentager min forespørgsel omkring billetkøb, hvilket resulterer i at der nu står 2 damer ignorerer mig, småsnakker og griner. Dette på trods af at jeg har øjenkontakt med dem op til flere gange.
Jeg har været på arbejde siden klokken 7 imorges på dette tidspunkt og min tålmodighed på dette tidspunkt er på nulpunktet. Havde mest af alt lyst til at smadre ruden på det lorte kontor.
Jeg går hen til en kontrollør i AaB Cafeén og spørger om han på nogen måde kan rette henvendelse til billetkontoret, da jeg gerne vil købe en billet til kampen. En kamp der nu er spillet 55 minutter af. Han går derefter med mig derhen og beder mig vente udenfor, mens han går ind og snakker med damerne på kontoret. Han kommer ud med en billet til Nordjyske og siger at jeg får den gratis. Hvorfor jeg ikke kan komme på Spar Nord som ønsket er mig stadig en gåde. Jeg vil synge og støtte mig hold, ikke sidde på min røv og fryse de resterende 20 minutter af kampen..
Men hvorfor helvede skulle jeg igennem denne latterlige process omkring ET FUCKING BILLETKØB?? Det kan sku da ikke være svært at give mig en billet igennem ruden. Har aftalte penge med og processen ville ha' taget under 10 sekunder! Følte mig pisset op og ned af. Værste service i mit liv!
Den behandling pisser også mig af. Oplevede selv en noget bedre behandling en gang i sommer, da jeg var i samme situation. Men kontakt da AaB og gør dem opmærksomme på problemet.Meelsen skrev:Behandlingen jeg fik af billetkontoret på stadion idag.
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Armen Spurs har jo ikke vundet ude mod Bøvldon siden 97. De gør det jo heller ikke 4 dage efter en vanvittig indsats mod Inter og uden 3 nøglespillere, der bliver sparetDot Bot skrev:Samme her! Havde satset hele pisset på Spurs i dag!thomasjn skrev:Bolton pisser mig af!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Og så pisser det mig af, at såfremt vi havde haft ordentlige og neutrale dommere, så havde vi i skrivende stund været på en delt 5. plads!!! (Direkte snydt for 6 points - 2p i Parken, 2p mod Randers og 2p i går mod Esbjerg).Køllen I Møllen skrev:Jeg HADER liniedommere og dommere. Magen til inkompetente opblæste narrerøve.Lindvang skrev:Linjedommere!
Hvordan i alverden kan man blive dommer/liniedommer i superligaen når man går og ser syner?
De to mål vi senest har fået annuleret er jo groteske i og med at der kun må vinkes hvis man er 100% sikker på at der er offside, ellers skal tvivlen komme angriberen til gode. Så liniedommerne er altså i begge tilfælde sikre i deres sag. Og når så tv-billederne viser at de tager fejl så har de jo set syner og bør straks fyres. FEDE INKOMPETENTE NARRERØVE!!!
Iøvrigt pisser det mig af at Poul Hansen IGEN påstår at liniedommeren har ret når billederne tydeligt viser det modsatte!!! KIGGER DEN PIKNAR OVERHOVEDET PÅ SIN SKÆRM?????
Nu går DBU hele tiden og skriger op om Fair Play og FIFA og UEFA kører den der Respect kampagne.
Var det ikke en ide, såfremt Fair Play og Respect gjaldt begge veje? Dommerne kan sku da ikke forvente at få nogen som helst "Respect" når de selv så åbenlyst tilsidesætter enhver form for anstændig opførsel, når de dømmer os!
Bienvenu Bassogog!
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Meelsen skrev:Behandlingen jeg fik af billetkontoret på stadion idag.
Mærkeligt.. var ude for mere eller mindre totalt det samme i lørdags, jeg ankom til stadion ca 5 min før anden halvleg begyndte, og jeg fik simpelthen beskeden af en billetdame, at jeg på ingen måde ku få lov at købe en billet... jeg henvender mig til en kontrollør som lader mig komme ind på Siddetribunen uden billet... men forstår ikke hvorfor man ikke lader et vindue være åbent, ihvertfald til et stykke i anden halvleg...igen en ting der gør at man faktisk nogengange overvejer at blive væk!
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
Nogle ting forandrer sig tilsyneladende aldrig. Nu har vi fans i flere år hylet op om bedre service og skrevet lange mails til AaB med forslag til ændringer og så hører man alligevel om de her episoder omkring billetter, der virker til at være helt til grin. Man bliver helt desillusioneret.
At finde følgende Google reklame på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Stram op Google!FCM Trænings DVD'er
Bestil FC Midtjyllands nye fodbold DVD og få den med posten i morgen.
http://www.fodboldbutikken.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
AaB kunne alternativt stramme op og fjerne google-annoncer fra siden. Det ser satme lamt ud.thomasjn skrev:At finde følgende Google reklame på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Stram op Google!FCM Trænings DVD'er
Bestil FC Midtjyllands nye fodbold DVD og få den med posten i morgen.
http://www.fodboldbutikken.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Lettere pinligt for en virksomhed, der gerne vil fremstå professionel, at man har google-reklamer på sin side. Men måske det er en af de nye indtægtsmuligheder, der blev fundet under regimet Søndergaard.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
27,43kr er ikke at kimse af om året. Det er nok til sæbe i et halvt år ude på dametoilettet på direktionsgangen!Lindvang skrev:Lettere pinligt for en virksomhed, der gerne vil fremstå professionel, at man har google-reklamer på sin side. Men måske det er en af de nye indtægtsmuligheder, der blev fundet under regimet Søndergaard.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig af, at man ikke engang kan give dommeren skylden, for det lorteresultat AaB leverede i dag 
Non scholae, sed vitae discimus
Det skal vel ikke ligge Esbjerg til last at vi spiller noget af det ringeste fodbold der er set på Stadion i umindelige tider...RBAalborg skrev:Esbjerg![]()
Heldige svin!
Vilje slår teknik...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jo, for de var ligeså ringe...Slyboy skrev:Det skal vel ikke ligge Esbjerg til last at vi spiller noget af det ringeste fodbold der er set på Stadion i umindelige tider...RBAalborg skrev:Esbjerg![]()
Heldige svin!
At de retarderede reklamebude i Uniparken ikke fatter budskabet "Reklamer nej tak". Jeg gider da ikke læse magasinet Prestize eller bruge tid på at smide det ud. I samme kategori pisser kirkebladet og et pizzaria i den anden ende af byen mig af.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Enlige kvinder der bliver gravide med en sæd-donor pisser mig helt vanvittigt af. Og at staten skal betale gildet pisser mig næsten ligeså meget af. Tag jer sammen, skamlebber!
Til gengæld får Bubber smilet frem. Det er ikke særlig moderne at sige det men hvornår har jeg nogensinde gået op i at være moderne? Bubber er cool!!!
Til gengæld får Bubber smilet frem. Det er ikke særlig moderne at sige det men hvornår har jeg nogensinde gået op i at være moderne? Bubber er cool!!!
Bubber pisser mig af. Han taler ned til folk konstant og syntes han virker falsk i alle de ting han stiller op i. Han er den mand der pisser mig ultimativt mest af på TV - sammen med Mogens Jørgensen. Af grunde meget lig de grunde jeg hader Bubber. Mogens Jørgensen fremstiller Nordjylland som det værste gang lort i hans lorte programmer på TV2 Nord.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Enig i at Mogens Jørgensen snakker ned til folk på en kvalmende måde. Men det gør Bubber sgu da ikke. Han er da, om nogen, fantastisk til at møde folk i øjenhøjde! Hvad fabler du om?Meelsen skrev:Bubber pisser mig af. Han taler ned til folk konstant og syntes han virker falsk i alle de ting han stiller op i. Han er den mand der pisser mig ultimativt mest af på TV - sammen med Mogens Jørgensen. Af grunde meget lig de grunde jeg hader Bubber. Mogens Jørgensen fremstiller Nordjylland som det værste gang lort i hans lorte programmer på TV2 Nord.