.. der skriver på PC?Martin skrev:Du glemmer muslimer, sjove dyr, rødhårede, Jimmy Nielsen, de fleste politikere (undtaget Langballe/Albrechtsen), Rikke Øksner, politiet, Den Københavnske Kulturelite (tm) og Mac-produkter!BoT skrev:Hold da op. Det er da mega-hyl med spassere, mongoler og negre, der skriver på pc.Pastorius skrev: Jeg tror ikke der er mere at forstå, så måske er pointen så bare at det ikke er sjovt.
MEGA billedtråd
MEGA billedtråd
Re: MEGA billedtråd
Kilde skrev:.. der skriver på PC?Martin skrev:Du glemmer muslimer, sjove dyr, rødhårede, Jimmy Nielsen, de fleste politikere (undtaget Langballe/Albrechtsen), Rikke Øksner, politiet, Den Københavnske Kulturelite (tm) og Mac-produkter!BoT skrev:Hold da op. Det er da mega-hyl med spassere, mongoler og negre, der skriver på pc.Pastorius skrev: Jeg tror ikke der er mere at forstå, så måske er pointen så bare at det ikke er sjovt.

No one can guarantee succes in war but only deserve it
fuck jeg dør ahhahaahahDåse Allan@ skrev:Er det Christian Lønstrup på brystet?Kilde skrev:Det er fra en billedserie på EB (hvor der forresten er mange andre underholdende tumper) og i beskrivelsen står der at en kammerat har tegnet/lavet den.Køllen I Møllen skrev:Hvis jeg var en kælling ville han fandeme få så meget f... så han brækkede sig!Kilde skrev:
Mon han selv har tegnet det klamme fucker-logo?
Uden synd - ingen frelse
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Shaquille O'Neal din gamle røver!

- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Uanset hvad, så tror jeg Shaq får svært ved at finde en mage på sin egen størrelseSimonJ skrev:Shaquille O'Neal din gamle røver!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Meeeen 1.58 er alligevel en voldsom forskel fra hans.. hvad? 2.20?doukas skrev:Uanset hvad, så tror jeg Shaq får svært ved at finde en mage på sin egen størrelseSimonJ skrev:Shaquille O'Neal din gamle røver!