Du må i Læsehesten og finde en bunke Land og Folk blade.Lindvang skrev:Ditto - som begge har udviklet sig til TV3. Kenneth Plummer/Brian Arthur-style. Der er efterhånden kun DR2 og DR k tilbage.Jesper Schmidt skrev:Ditto - desuden pisser det mig af at DR efterhånden også er tv2...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Det pisser mig af tråden
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Re: Det pisser mig af tråden
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
I'd better. Indtil da må jeg nøjes med Arbejderen (og DR2, minus Arne Notkin)Konsulenten skrev:Du må i Læsehesten og finde en bunke Land og Folk blade.Lindvang skrev:Ditto - som begge har udviklet sig til TV3. Kenneth Plummer/Brian Arthur-style. Der er efterhånden kun DR2 og DR k tilbage.Jesper Schmidt skrev:Ditto - desuden pisser det mig af at DR efterhånden også er tv2...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
OG at man får Nickolodeon i stedet for...!A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Man taber ikke til både hvidovre og rødovre i samme uge. Det gør man bare ikke.

Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Nordjyske Sports SMS:
At ringe kompetente avis laver en SMS tjeneste så man kan følge med er sådan set fint nok. Men kunne man for pokker ikke få en SMS tjeneste der kun fortæller om AaB fodbold. Jeg gider da ikke hører om, at de er nogle amatører i Aalborg DH, AaB håndbold, Mors Thy Håndbold, Vendsyssel Elite Badminton eller Frederikshavn White Hawks.
At ringe kompetente avis laver en SMS tjeneste så man kan følge med er sådan set fint nok. Men kunne man for pokker ikke få en SMS tjeneste der kun fortæller om AaB fodbold. Jeg gider da ikke hører om, at de er nogle amatører i Aalborg DH, AaB håndbold, Mors Thy Håndbold, Vendsyssel Elite Badminton eller Frederikshavn White Hawks.
Så meget enig! Det pisser mig i den grad af!thomasjn skrev:Nordjyske Sports SMS:
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
Hvis der er noget der er barnligt er det da voksne mennesker der er medlem af en eventyrs-fanklub (folkekirken) velvidende at det hele bare er en gammel historie som selvfølgelig aldrig har fundet sted...
Hvis der er noget der er barnligt er det da voksne mennesker der er medlem af en eventyrs-fanklub (folkekirken) velvidende at det hele bare er en gammel historie som selvfølgelig aldrig har fundet sted...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Er det da barnligt at lade sin kone få lov at få barnet døbt når det nu betyder så meget for hende?Lindvang skrev:Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
Iøvrigt pisser det mig af at du står ude på altanen og hylder de 2 nye nasseprinser eller prinsesser. Du burde demonstrere ude foran sygehuset!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Hvorfor betyder det så meget for hende, om man må have lov at spørge? Det kan ikke være sindssygt magtpåliggende for hende, når barnet alligevel bliver meldt ud af folkekirken dagen efter. Jeg forstår stadig ikke, hvorfor I ikke bare holder en fest for ungen.Køllen I Møllen skrev:Er det da barnligt at lade sin kone få lov at få barnet døbt når det nu betyder så meget for hende?Lindvang skrev:Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet ovenstående.... Jeg er ligeså blank som digKonsulenten skrev:Hvorfor betyder det så meget for hende, om man må have lov at spørge? Det kan ikke være sindssygt magtpåliggende for hende, når barnet alligevel bliver meldt ud af folkekirken dagen efter. Jeg forstår stadig ikke, hvorfor I ikke bare holder en fest for ungen.Køllen I Møllen skrev:Er det da barnligt at lade sin kone få lov at få barnet døbt når det nu betyder så meget for hende?Lindvang skrev:Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
Men "kællinger", du ved....
-
Lindvang
Fuck, har Wikileaks lækket den oplysning? Er jeg overvåget? Eller har du falkeøjne? Jeg hylder aldeles ikke nogle som helst, men kan godt lide lyden af kanoner (ligesom jeg er imod krig, selvom jeg godt kunne lide lyden af tung artilleri, da jeg var soldat).Køllen I Møllen skrev:Er det da barnligt at lade sin kone få lov at få barnet døbt når det nu betyder så meget for hende?Lindvang skrev:Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
Iøvrigt pisser det mig af at du står ude på altanen og hylder de 2 nye nasseprinser eller prinsesser. Du burde demonstrere ude foran sygehuset!
Men som Konsulenten skriver, så kan det da ikke være så væsentligt for konen din, når nu du kan melde dem ud dagen efter. Det er sgu noget pjat, gamle dreng.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Skyd mig.
Folk, som går i Liverpool og Man U trøjer I BYEN! Folk, som synger Liverpool-sange I BYEN!
Folk, som går i Liverpool og Man U trøjer I BYEN! Folk, som synger Liverpool-sange I BYEN!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Du har vist misforstået noget.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- MichaelLarsen
- Landshold

Barnligt er vel også et sjovt udtryk at bruge i den forbindelse, men dog en noget anderledes beslutning, idet dåben er en bekræftelse af troen på Gud og samtidig den aktive handling, der giver medlemskab af folkekirken. Fruen kan vel forstå, at det ikke hænger sammen med udmeldelse dagen efter, så alternativet navngivning og fest må være mere fornuftigLindvang skrev:Fuck, har Wikileaks lækket den oplysning? Er jeg overvåget? Eller har du falkeøjne? Jeg hylder aldeles ikke nogle som helst, men kan godt lide lyden af kanoner (ligesom jeg er imod krig, selvom jeg godt kunne lide lyden af tung artilleri, da jeg var soldat).Køllen I Møllen skrev:Er det da barnligt at lade sin kone få lov at få barnet døbt når det nu betyder så meget for hende?Lindvang skrev:Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
Men som Konsulenten skriver, så kan det da ikke være så væsentligt for konen din, når nu du kan melde dem ud dagen efter. Det er sgu noget pjat, gamle dreng.
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Eller knæsætningMichaelLarsen skrev:Barnligt er vel også et sjovt udtryk at bruge i den forbindelse, men dog en noget anderledes beslutning, idet dåben er en bekræftelse af troen på Gud og samtidig den aktive handling, der giver medlemskab af folkekirken. Fruen kan vel forstå, at det ikke hænger sammen med udmeldelse dagen efter, så alternativet navngivning og fest må være mere fornuftigLindvang skrev:Fuck, har Wikileaks lækket den oplysning? Er jeg overvåget? Eller har du falkeøjne? Jeg hylder aldeles ikke nogle som helst, men kan godt lide lyden af kanoner (ligesom jeg er imod krig, selvom jeg godt kunne lide lyden af tung artilleri, da jeg var soldat).Køllen I Møllen skrev:Er det da barnligt at lade sin kone få lov at få barnet døbt når det nu betyder så meget for hende?Lindvang skrev:Jeg synes det er god skik at melde sit barn ud af folkekirken. Men jeg tror også, at du nu forsøger at vende den lidt på hovedet, for det er vist ikke lige dét punkt, folk herinde anfægter i den diskussion, hvor du spiller en central rolle.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk seriøst kan mene at det er barnligt at melde sig eller sit barn ud af folkekirken.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er ikke mig der er på dybt vand, det er konen. Det er hende der mener at det er en tradition med barnedåb og bla bla bla....
Lad os stoppe her og angribe Lindvang istedetfor. Det pisser mig af at der ikke bliver boret mere i hans royale tendenser! Gamle kanoner min bare røv...
Lad os stoppe her og angribe Lindvang istedetfor. Det pisser mig af at der ikke bliver boret mere i hans royale tendenser! Gamle kanoner min bare røv...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg troede nu ikke du var til den slags Kølle, men voksne mænd med "kællinger"(som du kalder det) og børn kan åbenbart også have perverse tendenser. I mangel af kanoner kan du få et bette flag til din bare røvKøllen I Møllen skrev:Det er ikke mig der er på dybt vand, det er konen. Det er hende der mener at det er en tradition med barnedåb og bla bla bla....
Hader København!
Simon, vi har sikkert samme holdning til det med at holde med (sådan rigtig følge dem) "store" engelsk-andre europæiske-hold.Simon-RS skrev:Skyd mig.
Men kan ikke helt følge fjenskabet til at andre har trøjer på i byen? Havde det været fck, bif eller fcm, så havde jeg også følt eller andet had til det..
Men man kan vil også have en trøje på fordi man synes den er fed, eller at det er en lækker trøje uden at have en dybere forhold til holdet? Eller have trøjen fordi man følger holdet, uden at være den store fan?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Man tager sgu da ikke en fodbold-trøje på fordi den er "fed". Man tager en fodbold-trøje på fordi man vil vise at man har sympatier for det pågældende hold. Og jeg er helt enig med Simon-RS, alle de forbandede Liverpool-wannabe-fans er ynkelige...Søren skrev:Simon, vi har sikkert samme holdning til det med at holde med (sådan rigtig følge dem) "store" engelsk-andre europæiske-hold.Simon-RS skrev:Skyd mig.
Men kan ikke helt følge fjenskabet til at andre har trøjer på i byen? Havde det været fck, bif eller fcm, så havde jeg også følt eller andet had til det..
Men man kan vil også have en trøje på fordi man synes den er fed, eller at det er en lækker trøje uden at have en dybere forhold til holdet? Eller have trøjen fordi man følger holdet, uden at være den store fan?